Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen haal ik hem in de game mania, als ie er nog ligt.
    anders naar de free record shop _O_
    kverlang al naar morgen :+
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hebben ze in het echt toch ook soms? :9
     
  3. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er geen seizoen-competitie in ???
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb net een aantal uurtjes achter elkaar gespeeld, en bij een voetbalgame is dat niet meer voorgekomen sinds PES 1 :)

    Vind het zoiezo super dat de Nederlandse competitie erin zit, en dat alle teams de echte shirtjes (en stadionvlaggen) hebben.

    Dat Off-the-ball gebeuren gebruik ik helemaal (nog?) niet eigenlijk, vind het nogal onhandig om 2 spelers te besturen, maar wie weet komt het nog.

    Beter dan FIFA 2003 IMO, en de gameplay is (ook zonder off-the-ball) erg goed.
     
  5. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij lukt off the ball uitstekend alleen de doelpunten willen nog niet echt komen...
     
  6. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Wehehe gisternacht voor het eerst met grote cijfers gewonnen =)

    San Jose Earthquakes - LA Galaxy 5-0 .o.
     
  7. Frizza

    Frizza Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    tis idd lastiger om te scoren wel vaag ik ben met ajax uit win ik alles maar thuis win ik maar met moeite :p
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind er veel (grafishe) fouten in zitten keeper duikt door de paal,takkelen gaat fout enz soms geen fluit sinjaal van de scheits enzvoort, jammer gewoon !!
    je kunt van grote afstand scoren ??


    7,4
     
  9. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    et speelt echt heerlijk, en idd off the ball is in et begin best lastig, gewoon moeilijk, maar je moet gewoon veel trainen en je krijgt het dan vanzelf wel onder de knie
     
  10. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    is iemand al kampioen geworden ??? ik moet nog 3 wedstrijden met Vitesse en sta 1e
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    zooo jij hebt tijd :+
     
  12. martin vdv

    martin vdv Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik irjg hem ook:D
     
  13. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik wil wel es weten wat je 2e seizoen allemaal krijgt enzo
     
  14. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al een paar posts eerder vertelde ben ik begonnen emt hull city in de 3e divisie....ik heb 9 wedstrijden gespeeld en 6 gewonnen en 3 gelijk...sta 3e....

    Verder heb ik in de league cup sheffield wednesday na strafschoppen uitgeschakeld...

    en vanochtend heb ik aston villa verslagen....2e verlenging nog 3 minuten te gaan....ik schiet van schuit buiten het strafschopgebied...boven op de lat.....echt kut....na strafschoppen heb ik toen gewonnen

    ik heb nog een kleine andere bug ontdekt...die is hier volgens mij ook al genoemd...een speler raakt geblesseerd op 24 september....en er staat bij dat hij op 10 september weer kan spelen...

    -------------------------
    Ik denk omdat de gamesmarkt zo groot is geworden en de druk zo groot is om bepaalde spellen op een bepaalde tijd uittebrengen...dat de kans op bugs vele malen groter is geworden...
     
  15. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ja hoor ik ben kampioen....nieuwe opdrachten zoals iedere wedstrijd moet je scoren of minimaal 6 wedstrijden winnen in cl....
     
  16. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    pff strafschoppen zijn zo moeilijk hé, ik verlies altijd van de tegenpartij..
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik heb sinds vandaag Fifa 2004.

    Op zich ziet het er goed uit maar in begin kwam ik ff niet uit het menu, lekker onduidelijk vond ik. Daarbij kan je taal niet in Nederlands veranderen (bug?).

    Het spelen van een wedstrijd is ff goed wennen, op tele camera vond ik het niet zo fijn, dus ben ik op de actie camera afgegaan. Speelt dan wel fijn maar je ziet soms niet waar je heen passt.

    Wat ik op zich jammer vindt is dat als je de bal afpakt dat poppetje dan een beweging maakt automatisch nog en dat je daardoor dan vaak zomaar de bal wegschopt of de foute kant uit. Ik schopte door dit de bal heel vaak uit.

    Bug ontdekt: Als de scheids een gele/rode kaart wilt geven zie je 'm schrijven zonder pen/potlood op zijn hand, papiertje is blijkbaar kwijt :+

    Het off-the-ball systeem snap ik nog niets van, moet ik maar is gaan oefenen nog. Hoelang deden jullie hierover om het door te hebben?

    Als jullie denken dat ik alleen maar kritiek heb, dan hebben jullie het lekker fout :9

    Ik vind het geluid heel goed, de muziektrax, de shirtjes/ploegen/vies worden erg mooi gedaan. De bal beweegt realistisch en het van achteren tackelen is wel is grappig }:]

    Dat de Nederlandse Competitie erin zit vergroot ook het plezier. Kan je eindelijk weer is met je favoriete club kampioen worden en meer.

    Het is ff wennen omdat het vrij langzaam gaat allemaal maar als je eenmaal bezig bent wordt het steeds leuker. Ik ga zometeen verder gamen en dan kan ik misschien nog wel meer gaan vertellen.
     
  18. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    moet je eens 3 wissels tegelijk doen loopt ie ook een paar sec. vast..
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Hulde aan GameCom _O_ _O_ _O_ . Donderdag geld over gemaakt en nu al binnen, ik heb het over Fifa. Mijn mening komt binnenkort*) .
     
  20. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is dus al wel uit vandaag, ik hoorde de reclame al, snel naar de winkel :)
     

Deel Deze Pagina