morgen haal ik hem in de game mania, als ie er nog ligt. anders naar de free record shop kverlang al naar morgen
Ik heb net een aantal uurtjes achter elkaar gespeeld, en bij een voetbalgame is dat niet meer voorgekomen sinds PES 1 Vind het zoiezo super dat de Nederlandse competitie erin zit, en dat alle teams de echte shirtjes (en stadionvlaggen) hebben. Dat Off-the-ball gebeuren gebruik ik helemaal (nog?) niet eigenlijk, vind het nogal onhandig om 2 spelers te besturen, maar wie weet komt het nog. Beter dan FIFA 2003 IMO, en de gameplay is (ook zonder off-the-ball) erg goed.
Wehehe gisternacht voor het eerst met grote cijfers gewonnen =) San Jose Earthquakes - LA Galaxy 5-0 .o.
tis idd lastiger om te scoren wel vaag ik ben met ajax uit win ik alles maar thuis win ik maar met moeite
ik vind er veel (grafishe) fouten in zitten keeper duikt door de paal,takkelen gaat fout enz soms geen fluit sinjaal van de scheits enzvoort, jammer gewoon !! je kunt van grote afstand scoren ?? 7,4
et speelt echt heerlijk, en idd off the ball is in et begin best lastig, gewoon moeilijk, maar je moet gewoon veel trainen en je krijgt het dan vanzelf wel onder de knie
Zoals ik al een paar posts eerder vertelde ben ik begonnen emt hull city in de 3e divisie....ik heb 9 wedstrijden gespeeld en 6 gewonnen en 3 gelijk...sta 3e.... Verder heb ik in de league cup sheffield wednesday na strafschoppen uitgeschakeld... en vanochtend heb ik aston villa verslagen....2e verlenging nog 3 minuten te gaan....ik schiet van schuit buiten het strafschopgebied...boven op de lat.....echt kut....na strafschoppen heb ik toen gewonnen ik heb nog een kleine andere bug ontdekt...die is hier volgens mij ook al genoemd...een speler raakt geblesseerd op 24 september....en er staat bij dat hij op 10 september weer kan spelen... ------------------------- Ik denk omdat de gamesmarkt zo groot is geworden en de druk zo groot is om bepaalde spellen op een bepaalde tijd uittebrengen...dat de kans op bugs vele malen groter is geworden...
ja hoor ik ben kampioen....nieuwe opdrachten zoals iedere wedstrijd moet je scoren of minimaal 6 wedstrijden winnen in cl....
Nou, ik heb sinds vandaag Fifa 2004. Op zich ziet het er goed uit maar in begin kwam ik ff niet uit het menu, lekker onduidelijk vond ik. Daarbij kan je taal niet in Nederlands veranderen (bug?). Het spelen van een wedstrijd is ff goed wennen, op tele camera vond ik het niet zo fijn, dus ben ik op de actie camera afgegaan. Speelt dan wel fijn maar je ziet soms niet waar je heen passt. Wat ik op zich jammer vindt is dat als je de bal afpakt dat poppetje dan een beweging maakt automatisch nog en dat je daardoor dan vaak zomaar de bal wegschopt of de foute kant uit. Ik schopte door dit de bal heel vaak uit. Bug ontdekt: Als de scheids een gele/rode kaart wilt geven zie je 'm schrijven zonder pen/potlood op zijn hand, papiertje is blijkbaar kwijt Het off-the-ball systeem snap ik nog niets van, moet ik maar is gaan oefenen nog. Hoelang deden jullie hierover om het door te hebben? Als jullie denken dat ik alleen maar kritiek heb, dan hebben jullie het lekker fout Ik vind het geluid heel goed, de muziektrax, de shirtjes/ploegen/vies worden erg mooi gedaan. De bal beweegt realistisch en het van achteren tackelen is wel is grappig Dat de Nederlandse Competitie erin zit vergroot ook het plezier. Kan je eindelijk weer is met je favoriete club kampioen worden en meer. Het is ff wennen omdat het vrij langzaam gaat allemaal maar als je eenmaal bezig bent wordt het steeds leuker. Ik ga zometeen verder gamen en dan kan ik misschien nog wel meer gaan vertellen.
Hulde aan GameCom . Donderdag geld over gemaakt en nu al binnen, ik heb het over Fifa. Mijn mening komt binnenkort*) .