1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Post hier al je ervaringen, weetjes, vragen enz. over drugs. Ik slik zelf af en toe een X pilletje en heb een paar keer coke gedaan. X vind ik zeker wel relaxed, vooral met veel vrienden erbij. Coke vond ik iets minder.
     
  2. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    maar waarom gebruik je???

    ikzelf rook niet, geen wiet, geen shag...
    slik, snuif of spuit niets..

    waarom zou ik??
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel eens met Perfect_Shit, ik kan me prima vermaken zonder drugs/shag etc.
    Daarnaast bespaart dat ook een hoop geld, maar toch kan ik het met wel voorstellen dat mensen wiet roken, heb genoeg mensen om me heen die het doen, ruikt iig wel lekker :p.
     
  4. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ik deed voorheen ook geen drugs, af en toe weed. Maar X is echt gewoon vet. Als je het gebruikt heb je er ook een tijdje geen zin meer in dus verslaafd raken is erg moeilijk. Het is ook erg goedkoop ongeveer 4 of 5 euri per pil en dat is goedkoper dan drank:)
     
  5. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    geen drugs voor mij... nog nooit geprobeerd nix (stel je voor niet eens een normale sigaret)
    maja ik vind het dus best wel shit dat soort dingen..
    heb er vandaag toevallig een uitgebreide les over gehad....
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Waren eerdere threads over drugsgebruik niet gesloten omdat men hier geen verheerlijking over wil tegenover de jongere members?

    On-topic:

    Nooit iets gebruikt en dat zal ook nooit gebeuren ook. Ik heb geen stimulerende middelen nodig om me te vermaken.
     
  7. Mnementh

    Mnementh gaming 24:7

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel lachu, maar sommige kerels draaien echt helemaal door, de drugs heerst hun leven.
     
  8. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik ook geen drugs en rook ook niet. En ik heb ook nooit de neiging gekregen om het te proberen. Ik vindt het maar eng om geen controle met je zelf te hebben. Ik wil altijd weten wat ik doe.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vroeger blowde ik best wel aardig, maar daar heb daar nu geen zin meer in. Dat was weer zo'n fase waar ik nu allang weer overheen ben. Slikken doe ik niet aan en snuiven nee dank je, heb genoeg mensen kapot zien gaan. Een blowtje moet je gewoon een keer proberen voor de lol. Is best geinig.
     
  10. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Geen controle over jezelf hebben gebeurt eerder met drank dan met XTC. XTC is een vermakende druk wat alles leuker en mooier maakt, je wordt er juist NIET aggressief van, at bij drank wel vaak gebeurd. Ook is de verslavingskans bij XTC minder groot dan bij drank.
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    jah maar van xtc kan je erg ziek worden
    *vandaag uitgebreide les van gehad heeft;)*
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    K heb wel eens een blowtje gerookt maar k vond er niet veel aan, krijg je zo'n ontzettende droge mond van maar k heb wel zoiets dat je alles ooit een keer geprobeerd moet hebben.
    Toch ga ik echt niet aan de harddrugs zitten veelste bang dat ik het lekker ga vinden ofzo want ik ken mezelf :) blijf ik mooi vanaf.

    drink ik liever gezellig een biertje!
     
  13. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blowde vroerger best wel veel wil er nu ook nog wel is eentje roken heb nog nooit pillen of coke gebruikt ken wel mensen die het gebruiken maar jij zegt dat als je 1 pilletje hebt genomen er een tijdje geen zin meer in hebt maar wat als je niet meer zonder kan want dat gaat gebeuren als je steeds meer gaat slikken want nu is het nog maar 1 pilletje maar straks worden het er 2 dan 3 enz. Trouwens 4 รก 5 euro voor een pilletje is wel duur heb ik er wel 2 voor als ik zou willen.
     
  14. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Het is algemeen bekend dat de verslavings kans bij xtc zeer laag licht, lager dan bij weed, coke, speed en al die andere dingen. Ik gebruik nu ongeveer al een jaar X en ik heb t misschien maar 12 keer gedaan.
     
  15. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jij zit dus elke maand aan de XTC, ik heb zoiets van dude als je het leuk vind er is niemand die je tegenhoud maar je hoeft niets te verdedigen hoor, drugs is drugs en drugs is slecht.
    Verslavingskans mag dan wel laag liggen hij is er toch.
    Ik weet zeker dat als ik het gebruik dat ik verslaafd raak heel simpel sommige mensen zijn daar vatbaar voor.
     
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rook wel s, neem regelmatig een pasoatje, maar geen drugs, ik ga ook niet naar disco's (ook al verbaasd het je wat je na 2en op straat kunt krijgen).
    ben niet van plan ooit zoiets te gebruiken als echte drugs.
    misschien s xtc als ik uitga
     
  17. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Als je snel aan dingen verslaafd raakt is dat niet relaxed voor je. Ik weet van mezelf wanneer ik moet stoppen met dingen en ik weet ook dat X niet echt goed voor je is. Maja, het is nou eenmaal vet :)
     
  18. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Wiet? Heerlijk! Ik kan het me echter niet voorstellen dat mensen roken/wiet vies kunnen noemen, terwijl ze het nog nooit van hun leven geprobeerd hebben. Niet dat ik het hier las, maar ik hoor het vaak genoeg. Als je nooit een blowtje hebt gerookt of een normaal sigaretje hebt gerookt, zeg dan niet dat het vies is. Zeg dan op z'n minst dat je niet rookt omdat het ongezond is en gebruik het argument "het is vies" niet... Zo dat moest eruit :D. Anywayz, een blowtje op z'n tijd vind ik heerlijk. Vooral op de zondag, als ik gevoetbald heb. Dat ik dan met vrienden thuiskom, heerlijk film ga kijken en lekker een blowtje rook... Eerder is het ook gezegd, een blowtje in de maand is supergezond voor je. Het zuivertje je bloed en ontspant je spieren enorm... Als je niet gelooft, zoek het maar op op het i-net of vraag het aan je huisarts.
     
  19. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Het zuivert je bloed? lol:+
     
  20. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    *kucht*

    *herinderd zijn eerste sigaretje nog erg goed*

    mn eerst sigaretje was niet lekker, maar als je er aan gewend bent
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina