Ik weet niet waar je precies in het spel zit dus ik vertel misschien een heleboel dingen die je al weet of gedaan hebt, dat moet je maar negeren
Aangezien je al in de Undercity (bij de Outcasts) geweest bent neem ik aan dat je het Sith uniform al tegen de Sith papieren geruild hebt bij de Hidden Beks leider. Daarna moet je dus die lift nemen naar de Undercity en naar het hek (noordelijke richting) lopen. Er volgt een scene (als je die al niet gehad hebt) en mocht je de Outcast niet van de Rakghouls redden moet je de guard aanspreken om het hek te openen. Vervolgens in de noord-westelijke richting lopen en als het goed is komt Mission naar je toe. Na dat ze je gejoined heeft verder in de westelijke richting lopen en je komt Canderous tegen. Met hem kletsen en vervolgens de Sewers in gaan (er zijn 2 ingangen, kom je vanzelf wel tegen). In de Sewers moet je Zaalbar vinden (zuid-westelijke richting oplopen). Nadat je Zaalbar gevonden hebt moet je terug naar dat forcefield (in de Sewers) en de rest zie je zelf wel weer (kom je vast te zitten bij de rancor, een paar paginas terug is de oplossing daarvoor )
Laatst bewerkt: 3 nov 2003