1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in het riool, er is een deur met een energy field ervoor en die kan ik niet open maken ook neit als ik die spikes gebruik.

    Ik kan niet weg uit het rioool en als ik met de trap naar boven ga kan ik ook niet verder op die plaats waar al die beesten lopen want als ik ze allemaal hebt gekillt dan kan ik nergens verder omdat er nergens een deur ofzo is, dus ik denk dat ik weer terug het riool in moet? maarja..dan kan ik weer niet verder daar..
    Help me maar eens :)
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het lijkt me dat je eerst nog Mission moet helpen om Zaalbar te vinden. Als ik het goed heb opent zij dan die deur. Het is niet echt moeilijk om zaalbar en zijn bewakers te vinden. Gewoon je een weg de riool in vechten. Het zou normaal snel duidelijk moeten worden.
     
  3. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mission al aan gesproken in die bar en dat riool heb ik al uitgekamd..:confused:
    Maar nog niks gevonden..
     
  4. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel de missie van de Hidden Beks aangenomen?

    Je moet Mission dan net buiten dat het hek rond het dorp zien
     
  5. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de hidden beks nog niet hebt bezocht kun je toch niet eens de undercity in lijkt me tog of niet...
     
  6. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel als je dat pak aanhoudt. :p
     
  7. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet dan zegt hij dat een speciale petitie of zo ervoor moet hebben die je alleen van de Hidden Beks krijgt.
     
  8. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    nu is het me nog niet echt duidelijk wat ik moet doen of hoe ik verder moet
     
  9. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zover al bent dan neem ik aan dat je even terug moet gaan naar de Undercity.
    Daar even met die Elder en hun Leider praten voor de zekerheid.
    En dan zou je haar (Mission Vao) moeten vinden op dat grote gebied waar alle Rakghouls zijn als je naar de rechteringang van de Lower Sewers loopt.
    Dus in de richting waar je de Sith Troopers ook tegenkwam.
    Duidelijk genoeg...:)
     
  10. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx ik ga het even proberen:)
     
  11. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ga ik terug naar de undercity :confused:, ik zit nu op het grote gebied waar die groene beesten rond lopen en ik heb alleen toegang tot het riool..
     
  12. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    er moet daar ergens een hek zijn daar kan je door heen dan loop je naar de lift en je bent terug suc6!
     
  13. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    er is wel een hek maar dat is op slot, en als ik het open wil doen dan gaat dat niet, er staat dan dat je het aan een guard moet vragen..bedoel je dat hek? want daar kan ik niet door heen.

    Voor de rest zie ik nergens eigenlijk een ander hek:confused:
     
  14. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF??!!
    Jou game is volgens mij een beetje gebugt of vernaaid.
    Ik zou opnieuw beginnen en gewoon geen saves overwriten.
    Ik heb nu na Taris al 57 saves.
    Maar zo heb ik al 2 k*tbugs kunnen omzeilen.
    Tis shit maja...
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Daarnaast staat een guard, praat met hem, en hij opent het hek... Spreekt voor zich eigenlijk. :p
     
  16. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat spreekt niet voor zich want er staat geen guard naast..
     
  17. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh.
    Die staat aan de binnenkant.
    Als hij niet meer door het hek terugkan en ook niet Mission Vao kan vinden in het Rakghoul gebied kan je nog proberen de Transit Back te gebruiken naar je Hideout en anders is het helaas pindakaas...
     
  18. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm? Hoe ben je dan uberhaubt naar buiten gekomen? Je moet eerst met die guard praten om naar de sewers te komen.. Hij opent dan het hek en er staat zo'n gozer die gered moet worden. Daarna is het hek gewoon open voor je.. Maarja, je kan vanuit de sewers gewoon terug gaan naar je hide-out door bij de map op "X" te drukken. :)
     
  19. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ja sorry ben nogal n00b:p
    maareh ik ben terug in me hide-out:)
    Wat moek nu doen? :+
     
  20. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je precies in het spel zit dus ik vertel misschien een heleboel dingen die je al weet of gedaan hebt, dat moet je maar negeren ;)

    Aangezien je al in de Undercity (bij de Outcasts) geweest bent neem ik aan dat je het Sith uniform al tegen de Sith papieren geruild hebt bij de Hidden Beks leider. Daarna moet je dus die lift nemen naar de Undercity en naar het hek (noordelijke richting) lopen. Er volgt een scene (als je die al niet gehad hebt) en mocht je de Outcast niet van de Rakghouls redden moet je de guard aanspreken om het hek te openen. Vervolgens in de noord-westelijke richting lopen en als het goed is komt Mission naar je toe. Na dat ze je gejoined heeft verder in de westelijke richting lopen en je komt Canderous tegen. Met hem kletsen en vervolgens de Sewers in gaan (er zijn 2 ingangen, kom je vanzelf wel tegen). In de Sewers moet je Zaalbar vinden (zuid-westelijke richting oplopen). Nadat je Zaalbar gevonden hebt moet je terug naar dat forcefield (in de Sewers) en de rest zie je zelf wel weer (kom je vast te zitten bij de rancor, een paar paginas terug is de oplossing daarvoor ;))
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2003

Deel Deze Pagina