De MMM3challenge!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 31 okt 2003.

1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    daniel nl
    Ninto
    defgh
    Massiv
    Captain Tho
    jullie xbox moet dood
    want ik wil winnen op m'n verjaardag
    de mm3challenge heb ik verpest maar hier neem ik vraag hahahahahaha}:]

2. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Gecondoleerd met je boks.:'-(

3. Tomster nl

Tomster nl XBOXLive addict

Leuk Bevonden:
    0
    Bagger

Ik ben hard met m'n netwerk aan het klote om het voor morgen weer functioneel te hebben, zal wel lukken(hoop ik)

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal morgen wel rijden als een noebie; woensdag en donderdag hele tijd Burnout 2 gespeelt, en vandaag 8 uur Top Spin 8)

Hopelijk lukt het morgen een beetje :p

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Bagger

Mooizo!

Trouwens, ik heb goed nieuws voor vandaag! Ik mag van mijn buurjongen zijn Xbox lenen, dus ik kan er vanavond gewoon bijzijn!

Planet Internet heeft de upload speed verdubbeld, dus misschien kan ik over een weekje ook één heat hosten, om jullie 'werk' te verlichten:)

6. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vanavond pas om half acht online zijn ongeveer, dus dan moet ik de host ook nog toevoegen

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voor de eerste keer is het opzich niet zo'n probleem, zorg dat je iemand uit je heat (Biscuit NL) die in je Friends List zit joint, of voeg hem anders idd gewoon toe.

Hoe dan ook, op tijd ben je waarschijnlijk wel, dus we maken er geen enkel probleem van:)

We hebben weer een inschijving, dat mocht eigenlijk niet meer nu maar zijn enthausiasme heeft mij overgehaald: Leprosy2003 doet ook mee aan de MMM3challenge!

Edit: Bigmic NL doet ook mee:cool:
    Edit2: hij doet niet mee omdat hij toch niet kan, deze en volgende zaterdag...

Nog één plekkie!

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  8. Bigmic NL

Bigmic NL XBW Bigmic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan helaas niet omdat ik aankomende zaterdag (vanavond dus) uit eten moet en volgende week moet werken|:- |:-
    maar ik wens iedereen veel sterkte en mogen de beste winnen _O_

9. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 50 minuten en dan is et zover... :9

10. Lionhard

Lionhard Guest

jeej ik won :)

11. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej ik werd ipv eerste, vierde :+

Dus nu ga ik me nederlaag maar in de kroeg vieren denk ik 8)

12. Lionhard

Lionhard Guest

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    W00t, khad de hele week nog geen MM3 gespeelt. En sinds gisteren heel wat uren Top Spin.
    Dus de MMM3 Challenge was meteen weer mijn eerste race. En wat is de gameplay dan sloom in vergelijking met Top Spin.
    Maargoed, vandaar ging het niet zo lekker en ik was 6e.

14. Lionhard

Lionhard Guest

hehe dat had ik ook... alleen dan met crimson skies :p

maar ik werd nog 1e (omdat guus gecrashed was...)

15. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had nogal pech, maar je hebt wel eerlijk gewonnen en daar gaat het om.

Er vielen mij een paar dingen op, sommige waren postief, andere negatief.
    - Overall gezien waren het leuke races, sommige erg spannend, maar iedereen had het erg naar zijn zin, en daar gaat het om!
    - Het feit dat Daniel NL in RS3 bleef zitten was zeer teleurstellend, waarschijnlijk wordt hij gediskwalificeerd maar daarover heb ik nog wat overleg.
    - Mensen te weinig op deze fora kijken en op het laatste moment tóch mee willen doen:)
    - Tomster nl uitermate goed gehost heeft_O_
    - Sommige mensen het moeten melden wanneer ze niet kunnen. Edjuhh kwam niet door zijn verjaardag, Henry kamp kon niet omdat zijn internetverbinding zat te kloten maar waarom de rest niet op kwam dagen is mij een raadsel, en dat moet voortaan dus wel duidelijker gemeld worden.
    - Bepaalde mensen moeite hadden mij te joinen, waarmee de mogelijkheid voor mij om te gaan hosten uitgesloten wordt.
    - Het achteraf gezien toch een succes was, en we allemaal uitkijken naar de Tweede Race van het kampioenschap, waarvoor de loting dinsdag 19.00 zal zijn. De loting gebeurt óf in de Xbox Live Chat, óf in een MM3 lobby, waar jullie allemaal van harte uitgenodigd zijn om langs te komen!

16. Lionhard

Lionhard Guest

mmm.. ik vind persoonlijk dat wedaniel moeten kicken... en ik kan eventueel wel voor daniel invallen met hosten...

je zegt het maar...

17. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik bied me ook aan als host.

18. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    en anders wil ik ook wel hosten...

19. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve Ninto weet ik nu van iedereen waarom ze niet kwamen opdagen. Daniel NL is gedisqualificeerd (jammerlijk).

Ik heb nu een overschot aan hosts, leuk:)

Het liefst heb ik Tomster nl nog steeds als host van twee heats, dit omdat Tomster nl al wat ouder is en puik kan hosten.

Omdat er voor Lionhard toch nog onduidelijkheid was (zijn maten komen langs) deel ik hem in heat 1 in en laat ik heat 2 door iemand anders hosten, ik denk aan Massiv.

@Satu, bedankt voor je aanbod:)! Maar (ook @ alle hosts):
    - zijn er mensen die je niet kan zien/horen?
    - heb je een stabiele verbinding?

Drie verschillende hosts is opzich wel fijn omdat het dan ook mogelijk is om vijf minuten van te voren in de heat aan wezig te zijn.

20. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoor en zie altijd iedereen en heb wel een stabiele verbinding.

Deel Deze Pagina