Ja, ik had nogal pech, maar je hebt wel eerlijk gewonnen en daar gaat het om.
Er vielen mij een paar dingen op, sommige waren postief, andere negatief.
- Overall gezien waren het leuke races, sommige erg spannend, maar iedereen had het erg naar zijn zin, en daar gaat het om!
- Het feit dat Daniel NL in RS3 bleef zitten was zeer teleurstellend, waarschijnlijk wordt hij gediskwalificeerd maar daarover heb ik nog wat overleg.
- Mensen te weinig op deze fora kijken en op het laatste moment tóch mee willen doen
- Tomster nl uitermate goed gehost heeft
- Sommige mensen het moeten melden wanneer ze niet kunnen. Edjuhh kwam niet door zijn verjaardag, Henry kamp kon niet omdat zijn internetverbinding zat te kloten maar waarom de rest niet op kwam dagen is mij een raadsel, en dat moet voortaan dus wel duidelijker gemeld worden.
- Bepaalde mensen moeite hadden mij te joinen, waarmee de mogelijkheid voor mij om te gaan hosten uitgesloten wordt.
- Het achteraf gezien toch een succes was, en we allemaal uitkijken naar de Tweede Race van het kampioenschap, waarvoor de loting dinsdag 19.00 zal zijn. De loting gebeurt óf in de Xbox Live Chat, óf in een MM3 lobby, waar jullie allemaal van harte uitgenodigd zijn om langs te komen!
Laatst bewerkt: 8 nov 2003