True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm kga het spel binnekort ruilen
    heb bijna alles unlockt (dat lukt vandaag nog wel)
    en moet snoop dog nog, die botjes zijn niet te vinden zeg
    keb er pas 3 ook al staan ze op me kaart
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    omdat het een multie-platform spel is...
     
  3. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    ojah, had er niet aan gedacht dat de graphics dan ook gedeeld moeten worden:D
    Maarjah, toch nog best balen dat sommige games alleen maar singelplayer hebben|:-
     
  4. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaat het niet om de gameplay?. Tjezus hoe verwend kan je zijn.
    Heb je wel eens van oost naar west gereden?. En dat zonder te laden!!! Dan vindt ik de graphics echt top voor zo'n spel.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  5. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    hij mag toch zelf weten wat hij belangrijk vind |:- De ene intereseert graphics meer dan de ander
     
  6. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk mag hij dat zeggen, maar ik mag weer zeggen wat ik daarvan vindt. Zoiets heet discusieren. Mijn mening is in ieder geval dat het ten eerste om de gameplay gaat en daarna pas de graphis.

    En kijk eens hoe de spellen er een paar jaar geleden uit zagen en moet je nu eens kijken. Het gaat hard zat ! Ik durf niet eens te denken aan de spellen die over 5 jaar ofzo uit komen.
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom denk je dat ik het zeg pik?
    als je nou me post nog een keer leest
    stel je voor dat de stad met HL 2 graphics was DAN zou het al helemaal niet op je xbox kunnen.....ik klaag niet eens over de graphics, ze zijn niet prachtig OMDAT, ga dan ook niet komen lullen over verwend enzo, denk gewoon na:{
     
  8. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er eigenlijk iemand hoeveel episodes er zijn ??
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ed graphics zijn lelijk en vind gta tog wel wat beter hoewel dit ook pas de eerste true crime is en gta al meerdere versies heeft gehad dus denk dat tc2 veel beter word!!!
     
  10. MisterJ

    MisterJ Girls Lover

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn jullie allemaal zo verwend ofzo |:-
    grafics lelijk my god dat nooit
    het is niet super maar lelijk zeker niet
    en de echte die hard gamer let niet eens op de grafics maar op de gameplay_O_ en die ruult zwaarder dan gta vind ik
     
  11. nielzo

    nielzo Guest

    MisterJ en ik zijn dus diehard gamers ;)
     
  12. nielzo

    nielzo Guest

    Maar als er dus een rel is ofzo en ik schiet in de lucht want dan zouden ze moeten stoppen dan rent iedereen weg?! en dan ook nog allemaal een andere kant op, dus dan pak ik er 1, sla ik in elkaar want ik wil een good cop zijn en dan staat er zo dat ik 1 van de zoveel mensen heb ge-defeated. echt vaag.

    En soms is er zo een geizeling, wat moet ik dan doen?
    nou ik kies dan maar voor de suicide actie dus ik ren erop af (wordt al half dood geschoten) sla het slachtoffer even op de grond en begin daarna met de geizelaar (slaan) oke dood dus, maar ik wil hem jist arresteren zodat ie leuk de bak in kan!

    En dus ook soms is er zo een schietpartijtje op straat, dus ik kom er tussen met mn sirene, iedereen stopt en begint op mij te schieten, dus ik schiet terug maar dan wordt ik toch een bad cop?!?!

    En soms dan rent een mannetje weg met zn pistool, schiet naar achtere (ik denk gvd) dus ik schiet hem dood want als ik nog zichter bij kom dan ga ik zelf dood maar dan wordt ik ook een BAD COP MAAR DAT WIL IK NIET!!!!!!! (nog niet)



    Hoe moet ik dit oplossen???
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2003
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja oke oke tc heeft zeker vette gameplay enzo alleen ik vind gta wel beter
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    AAHHH ik ben dom geweest met bad stake out hoe makkelijkwas die eigenlijK!!!!
     
  15. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 soorten gamers. De gamer van de gameplay en de gamer van de graphics. De gamer van de graphics is een gevaarlijke soort. Want zij stellen graphics uber alles. Ze vergeten gewoon dat het woord spel afkomt van spelen en niet afkomt van kijken.
     
  16. THA MATRIX

    THA MATRIX De Meneer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.... ik ben alleen nog maar aan het klooien geweest...maare worden er nog antwoorden op de vragen gegeven of vinden jullie het belangrijker jullie eigen mening te geven???
     
  17. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gistere pas laat klaar met trainen en was dus ook pas laat thuis. Maar toch nog wel ff tijd om True Crimes nog ff te spelen… hij was samen binnengekomen met fifa2004 en Crimson Skies. Maar toch ff True crimes spelen omdat ik daar toch wel het meeste naar uit had gekeken. Dusss… ff die disc erin gepleurd… Nou op het eerste gezicht lijkt het een vette game… relaxte soundtrack en de introfilmpjes en tussen filmpjes zijn om te smullen… De tussen filmpjes zien er zeker niet verkeerd uit en er is gelet op detail… Let maar eens op de hand- en vingerbewegingen in de fimpjes… was het eerste wat me opviel… pluspunt dus!
    Ff begonnen met het schieten maar dit was toch allemaal errg vaag en niet goed uitgelegd… Als ik gewoon relaxed wil schieten, wordt er ingezoomd en dat is dus echt niet wat ik wil… (kan natuurlijk ook aan mij liggen hoor) Verder ff geprobeerd wat de gewone mogelijkheden zijn op straat, auto’s vorderen, mensen fouilleren, beetje schieten en vechten, patsen met je badge en in de lucht schieten en dan heb je het wel bijna gehad… Het rondrijden door LA is wel relaxed… oneidig groot maar wist wel niet dat het daar zo rustig is… lijkt wel een autovrije zondag ofzow… maar goed… Je krijgt dus in het begin (heb maar een uurtje gespeeld) gewone missions die je moet voltooien en tussendoor krijg je soms de mogelijkheid om zelf wat actie te ondernemen, mensen afknallen, wat rondscheuren of de misdaad bestrijden… hierbij heb je dus de mogelijkheid om good of bad (lees: de hard way of the easy way) cop te worden. Het is me wel al opgevangen dat de camera bij gevechten met criminelen wel eens wil blijven hangen achter muren wat erg irritant is. Tijdens het spelen kun je ook trainings missies waarin je je schiet en vecht skills kunt verbeteren. Voor de rest heb ik er nog niet zo heel veel van gezien maar zal er strax wel weer een paar uurtjes aan gaan zitten… Over het algemeen een zeer aardig spel en zeker een leuk zoethoudertje tot de DOUBLE PACK… De graphics zijn goed (vooral in de tussenfilmpjes) alleen jammer dat die camera af en toe blijft hangen. Het geluid is geweldig… lekkere soundtracks in iedere auto en ik heb nog geen enkel nummer op de radio dubbel gehoord… en de stemmen van alle characters en gewone pedestrians zijn zeer relaxed ingesproken… Dit was dus ff een review… vooral omdat mensen vragen wat de algemene mening is over deze game en of het de moeite is om hem aan te schaffen… voor mij wel de moeite… leuk spel!
     
  18. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het spel had zou ik je vragen zeker beantwoord hebben...
     
  19. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ze zo snel mogelijk neer te krijgen en niet dood te schieten... rich op minder vitale delen (benen) zodat ze niet meer kunnen rennen... Je wordt niet meteen een bad cop als je geschoten hebt... in de lucht schieten werkt goed en je hoeft niet meteen iedereen af te gaan knallen...
     
  20. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Vind het zeker geen slechte game. Ik vrees alleen dat de story mode erg kort is. Wat ik jammer vind is dat je episodes kan overslaan als je ze niet haalt, het verhaal klopt dat namelijk voor geen meter meer als je de missie moet herspelen.

    Het schieten vind ik wel cool :9, je moet gewoon zachtjes de rechtertrigger herhaaldelijk blijven induwen, dan hebt je geen last van die zoom. Heb nu alle wapen upgrades en het blijft lekker om een langsrijdende auto helemaal naar de pleuris te schieten. Het mooie vind ik ook dat je autobanden lek kunt schieten om zo een crimineel te stoppen. Jammer dat er weinig verschillende auto's in LA rondrijden.......

    Het geluid krijgt van mij echt een dikke tien. Vette soundtrack en iedere keer als je in een auto stapt hoor je wel een andere plaat. Houd je niet van R&B/HipHop heb je de functie custom soundtrack.

    De graphics zijn niet super, maar ja dat was te verwachten met zo'n grote stad. Normaal ben ik er snel op uitgekeken als een spel mindere graphics heeft, maar bij True Crime is dat dus niet het geval. Deze game is zeker de moeite waard!

    Heb nu trouwens 2 savegames:

    Bij ene ben ik Good Cop +18
    Bij de andere ben ik Bad Cop -95 :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2003

Deel Deze Pagina