Vind het zeker geen slechte game. Ik vrees alleen dat de story mode erg kort is. Wat ik jammer vind is dat je episodes kan overslaan als je ze niet haalt, het verhaal klopt dat namelijk voor geen meter meer als je de missie moet herspelen.
Het schieten vind ik wel cool , je moet gewoon zachtjes de rechtertrigger herhaaldelijk blijven induwen, dan hebt je geen last van die zoom. Heb nu alle wapen upgrades en het blijft lekker om een langsrijdende auto helemaal naar de pleuris te schieten. Het mooie vind ik ook dat je autobanden lek kunt schieten om zo een crimineel te stoppen. Jammer dat er weinig verschillende auto's in LA rondrijden.......
Het geluid krijgt van mij echt een dikke tien. Vette soundtrack en iedere keer als je in een auto stapt hoor je wel een andere plaat. Houd je niet van R&B/HipHop heb je de functie custom soundtrack.
De graphics zijn niet super, maar ja dat was te verwachten met zo'n grote stad. Normaal ben ik er snel op uitgekeken als een spel mindere graphics heeft, maar bij True Crime is dat dus niet het geval. Deze game is zeker de moeite waard!
Heb nu trouwens 2 savegames:
Bij ene ben ik Good Cop +18
Bij de andere ben ik Bad Cop -95
Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2003