Nederland - Schotland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxwhopper, 14 nov 2003.

  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    zeg dat wel
     
  2. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik een andere nationaliteit aan ga vragen
     
  3. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dat wordt weer een beslissing op woensdag.... pff|:-

    Als ze nou voor 1 keer goed spelen, zijn ze gekwalificeerd, maar wat doen ze... Niks dus:{
     
  4. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten de volgende wedstrijd wel winnen, anders moeten ze zich schamen!
     
  5. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    dat moeten ze nu al!
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Schotland heeft terecht gewonnen!
    Ik vond de enige echt goede speler Stam, die toonde als enige Nederlander inzet, en leek overal te zijn.
    Maar waarom werd Seedorf erin gebracht?
    Die gozer komt niet eens een doofstomme langs, laat staan een schot :D
     
  7. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    wa lul je nou hier[/URL] kan jij lekker meepraten
     
  8. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens... let maar op, we gaan weer niet naar het EK, waarom niet?
    Ten eerste omdat we minimaal met 2-0 moeten winnen, nou dat zie ik al niet gebeuren met dit KUTELFTAL.
    Hoe durft Frank de Boer in godsnaam te zeggen dat het "NIET SLECHT" was???????????!!!!!!!!!
    Pfff man... juist dit is het probleem van dit elftal.
    NIEMAND grijpt er es een keer in!
    En ja hoor, zet seedorf er maar weer lekker in, en laat hem vooral maar een strafschop nemen de volgende wedstrijd.
    Ik lach me rot als nl zich dalijk weer niet kwalificeert, kan nederland eindelijk es een keer zien dat het niet lag aan van Gaal, maar gewoon aan figuren als Seedorf, V. Nistelrooij, Frank de boer en alle andere helden..
     
  9. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk woensdag de laatste 10 minuten want dan beginnen ze een beetje te voetballen..
     
  10. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd, ze hebben die hele wedstrijd weggegeven in de eerste helft.
    Oeh, ik was btw de enige op school die op schotland had gewed, dat wordt incashen maandag :D
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb alleen de tweede helft maar gezien, maar ik denk dat wel genoeg was om te zien hoe NL weer aan het prutsen was. Elke corner die ze kregen was veel te laag of te hoog het was nooit goed en de passes die werden gegeven leken ook nergens op, de voorzetten werden gegeven op plaatsen waar niemand stond. Als er is een speler een mooie actie maakte, dan kwam er weer zo'n loze pass achteraan.

    Wat ik wel goed vond waren Stam, Cocu en vd Meyde, niet omdat zij zo geweldig speelden, maar zij toonde wel werklust en dat zag ik bij iemand als Kluivert niet. Seedorf die speelde weer alleen voor zichzelf:mad:
     
  12. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een ramp zeg. Zo te zien willen ze niet eens naar het EK. En op deze manier verdient Nederland het ook niet...
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ben het er heel erg mee eens dat Nederland een leider mist. Sinds bergkamp weg is gegaan is oranje langzamerhand weggezakt in een moeras van historische traditie. Het begint al bij het moedeloos meeneurien van het volkslied. Waar ooit Rinus Michels de historische woorden 'voetbal is oorlog' sprak is dit inmiddels een vertekent beeld geworden van de realiteit. Het lijkt erop alsof het niet meer uitmaakt of we nou winnen of verliezen ( Zie reactie Frank de Boer)
    Stam speelde goed. met kracht en niet zo eng voorzichtig. Op het laatste moment toch nog een bal afgeven of een speler meer proberen uit te spelen. Ook Davids vond ik redelijk. De rest was ronduit slecht. ( op misschien van der Sar ook daargelaten)
    Toen van der Vaart erin kwam kwam er weer wat leven in de brouwerij en wat meer durf. Volgens mij moeten we dan ook vooral meer jonge spelers opstellen met ballen. Wat Ooijer trouwens in het Nederlands elftal doet heb ik nooit begrepen want hij voetbalt als een zondagavondamateur.
     
  14. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag winnen ze met 1-0 en verliezen ze met penalty's
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Schotland terecht gewonnen.. :{ Dat hele Schotse elftal is een rottende hoop brandhout samengesteld met irritante schoppers, ''talenten'' en dorpsgekken. Tuurlijk, je scoort niet dus dan zal je ook niet winnen, maar ik kon me wel goed vinden in de opmerking van F de Boer dat we niet slecht speelden. Ik weet niet of je het hebt opgemerkt, maar er zijn weinig landen die in een wedstrijd zoveel kansen creeeren als Nederland deed. En daartegenover is Schotland één keer bij Sar geweest de tweede helft.

    Tuurlijk, die ballen gaan er niet in daar kom ook een beetje pech bij kijken, want als De Boer terwijl hij wordt omgetrokken niet goed kan koppen, Nistelrooij in een achterwaartse beweging moet koppen, Stam met alle kracht boven drie man uit moet koppen, vd Meijde een technisch lastige bal op de lat schiet, vd Vaart een ziedend schot net naast ziet gaan, Nistelrooij in de sandwich komt bij een schot en vd Meijde en Seedorf nog een paar keer rakelings overschoten, als daar niets van lukt dan lukt niets. Speelsgewijs was er niets mis met Oranje, de Schotten werden de laatste 55 minuten gewoon overgelopen. Ik heb dan ook alle vertrouwen in de return. Seedorf had trouwens wel een probleem toen Davids én Kluivert eruit waren, want, naar wie moest ie dan spelen?
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is het probleem van Nederland, ze spelen altijd aanvallend en hebben altijd veel kansen, maar er is nooit iemand die het afmaakt. Dit probleem hebben ze al heel erg lang.

    Andere landen die kunnen misschien niet zoveel kansen creeren, maar die hebben er ook maar 1 nodig en hij ligt er al weer in, terwijl NL er 10 nodig heeft en met een gelukje ligt er een in.
     
  17. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je volkomen gelijk in!! Ze moeten op de trainen misschien eens daarop oefenen :9 ;)
     
  18. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten het doel in de arena gewoon wat groter maken :)
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    En nog kan Nederland niet winnen. :{

    Ze zijn niet gemotiveerd, dus flikker ze dan allemaal weg en durf een heel ander team op te stellen. Het is niet alsof deze ploeg enorm presteerd. "Maar vroeger.." Ja, precies.. vroeger. Nu is het een ploeg samengesteld uit super-ego's.

    Nederland is gewoon een bagger team, altijd is het "maar", niks maar. Je moet gewoon kunnen scoren, tuurlijk. Het kan soms tegenzitten, maar je gaat me niet zeggen dat het Nederland altijd tegen zit.

    Maar goed, ik ben dan ook voor Schotland. :)
     
  20. jed

    jed :P

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja het was weer een belabberde wedstrijd van Oranje. Het was voor veel spelers een grote moeite om de bal is fatsoenelijk te pasen of aan te nemen.
    Ze moeten echt opnieuw beginnen met een nieuw elftal al die oude rotten zoals Davids, Seedorf, de Boer, Kluivert eruit en beginnen met een nieuw elftal bestaande uit jonge spelers.
     

Deel Deze Pagina