NFS underground

Discussie in 'Algemeen' gestart door bass, 11 sep 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb hem dan voor de ps2 maar als je het spel nog niet zo hebben ( zoals bijna iedereen ) En je hebt een xbox en ps2 zou ik niet goed weten waar je voor zou moeten kopen.

Xbox heeft mooiere graphics maar ps2 online spelen.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb wat meer gespeeld en races uitgereden, toch best aardig al vind ik het jammer van het voorgeprogrammeerde overstekende verkeer (auto/busje en trein). Als je vooraan ligt ga je er links met een turbo voorbij en anders rechts of over schans. Als je wagen ziet kan je niet nog even kiezen waar je heen wilt, er naar toe sturen want dan bots je er vol op. Maar verder is ie best aardig. Alleen botsingen vind ik jammer dat dat zo nep is.

3. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    kheb wel een video bekeken van NFS en daar kan zomaar je motor naar de vaantjes gereden worden :9 dus heb je eigenlijk toch wel iets van schade aan je auto in het spel:D

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Motor kan je makkelijk opblazen. Als je bijv in drag race niet schakelt en toch door blijft gassen is je motor op geblazen en sta je stil, tenminste je rijdt dan heel zacht tot je stil staan en dan is de race over met bericht engine blown, maar je ziet de schade verder niet, en volgens mij is dat het enigste aan schade erin, die opgeblazen motor.

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    soooow ik heb net ff die trailer getjekt en hijs veeeeeeeeeeeeeeeeet:D 8) :D

dat snelheidsgevoel is echt geweldig

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    heb ook net de trailer gecheckt, dit word een vet spel. :D

en dat snelheidsgevoel is echt geweldig mee eens Goldfish

7. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt voor mij een musthave.....ik denk wel dat het een Midnight Club 2-beater wordt als je alleen kijkt naar het offline gedeelte. Geen Xbox-Live is natuurlijk wel een minpunt....

Misschien toch eerst even PGR 2 kopen? (ook al kun je die niet vergelijken met elkaar)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    kun je er zelf ook neon enzo onder leggen zoals in TFATF game...of krijg je al kant en klare wagens voorgeschoteld

9. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan neon eronderleggen je begint gewoon met een f*ckt up wagentje en die bouw je helemaal om je kan der ook body kits onderleggen enal

10. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    is echt wel een vet spel heb al veel over gezien ik weet zeker dat dit een topper word
    et gaat alleen maar over illigale race en dat vindt iedereen die race spellen speel echt wel vet

11. brainlessx

brainlessx Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom.... Super gave game!!

12. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo voor PC geprobeerd, zag er veelbelovend uit.

Ik heb ook echter wat reviews gelezen, die iets zeiden over de variatieloze banen? Het mogen er dan 20 zijn of zo, maar zit er variatie in? Toch niet alles met dezelfde achtergronden etc? Verschillende steden zou wel leuk zijn.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het spel gaat zo snel dat je geen tijd hebt om op de achtergronden te letten:D Maar jah, variatie is wel belangrijk maar niet het belangrijkste (denkt aan Halo).

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    w00t net gespeeld en het is gewoon een super spel.
    Gelijk aan verslaafd en veel speelbaarder dan Hot Pursuit2.

Vandaag heb ik namelijk NFS Underground binnengekregen en heb het iets van 3 uur non stop zitten spelen.

Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  15. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. donderdag ligt die als het goed is in de winkels (iig bij de gameshop) *)

16. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem morgen voor de pc

17. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    vandaag gehaald bij free record shop. Nu maar ffies spelen

18. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ligt die al bij free record shop:eek: ?

19. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net in de nieuwe GamePro gelezen en ze geven hem maar een 6! Maar een 6!!!!!!! Omdat het racen niet leuk is. Je hebt namelijk geen of nauwelijks controle over de wagen. Alleen je auto's uitbouwen schijnt cool te zijn. Haha. Geloof er niets van. Moet toch haast een topgame worden of niet?

20. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Een 6 idd, ik dacht wtf! drukfout zeker... maar nee, nu denk ik dat ik toch voor pgr 2 ga...

Deel Deze Pagina