Ik heb hem dan voor de ps2 maar als je het spel nog niet zo hebben ( zoals bijna iedereen ) En je hebt een xbox en ps2 zou ik niet goed weten waar je voor zou moeten kopen. Xbox heeft mooiere graphics maar ps2 online spelen.
Heb wat meer gespeeld en races uitgereden, toch best aardig al vind ik het jammer van het voorgeprogrammeerde overstekende verkeer (auto/busje en trein). Als je vooraan ligt ga je er links met een turbo voorbij en anders rechts of over schans. Als je wagen ziet kan je niet nog even kiezen waar je heen wilt, er naar toe sturen want dan bots je er vol op. Maar verder is ie best aardig. Alleen botsingen vind ik jammer dat dat zo nep is.
kheb wel een video bekeken van NFS en daar kan zomaar je motor naar de vaantjes gereden worden dus heb je eigenlijk toch wel iets van schade aan je auto in het spel
Motor kan je makkelijk opblazen. Als je bijv in drag race niet schakelt en toch door blijft gassen is je motor op geblazen en sta je stil, tenminste je rijdt dan heel zacht tot je stil staan en dan is de race over met bericht engine blown, maar je ziet de schade verder niet, en volgens mij is dat het enigste aan schade erin, die opgeblazen motor.
soooow ik heb net ff die trailer getjekt en hijs veeeeeeeeeeeeeeeeet dat snelheidsgevoel is echt geweldig
heb ook net de trailer gecheckt, dit word een vet spel. en dat snelheidsgevoel is echt geweldig mee eens Goldfish
Dit wordt voor mij een musthave.....ik denk wel dat het een Midnight Club 2-beater wordt als je alleen kijkt naar het offline gedeelte. Geen Xbox-Live is natuurlijk wel een minpunt.... Misschien toch eerst even PGR 2 kopen? (ook al kun je die niet vergelijken met elkaar)
kun je er zelf ook neon enzo onder leggen zoals in TFATF game...of krijg je al kant en klare wagens voorgeschoteld
ja je kan neon eronderleggen je begint gewoon met een f*ckt up wagentje en die bouw je helemaal om je kan der ook body kits onderleggen enal
is echt wel een vet spel heb al veel over gezien ik weet zeker dat dit een topper word et gaat alleen maar over illigale race en dat vindt iedereen die race spellen speel echt wel vet
Ik heb de demo voor PC geprobeerd, zag er veelbelovend uit. Ik heb ook echter wat reviews gelezen, die iets zeiden over de variatieloze banen? Het mogen er dan 20 zijn of zo, maar zit er variatie in? Toch niet alles met dezelfde achtergronden etc? Verschillende steden zou wel leuk zijn.
Het spel gaat zo snel dat je geen tijd hebt om op de achtergronden te letten Maar jah, variatie is wel belangrijk maar niet het belangrijkste (denkt aan Halo).
w00t net gespeeld en het is gewoon een super spel. Gelijk aan verslaafd en veel speelbaarder dan Hot Pursuit2. Vandaag heb ik namelijk NFS Underground binnengekregen en heb het iets van 3 uur non stop zitten spelen.
Ik heb net in de nieuwe GamePro gelezen en ze geven hem maar een 6! Maar een 6!!!!!!! Omdat het racen niet leuk is. Je hebt namelijk geen of nauwelijks controle over de wagen. Alleen je auto's uitbouwen schijnt cool te zijn. Haha. Geloof er niets van. Moet toch haast een topgame worden of niet?