expeditie robinson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 16 nov 2003.

1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik was effe benieuwd wie dit programma allemaal kijkt en volgt..
    Ik kijk het eigenlijk wel elke week vind het wel een leuk programma

en jullie wat vinden julie er van? en volgen jullie het ook/?

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Als ik aan het woord "expeditie robinson" denk, komt het woord 'banaan' gelijk in me op!:+

3. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    hehe idd wiee heeft die banaan op :D:D

Ik volg het dus ook elke week vind het wel lachen alleen die Gio is een gevaarlijk ventje niet te vertrouwen volgnes mij..
    Jammer trwns dat ze er geen beelden van hadden uitgezonden..had ie zeker niet meer over straat gemogen... :D

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de vorige delen wel helemaal gevolgd. Maar deze keer had ik er niet echt zin een, het leek me allemaal een beetje uitmelkerij. Maar m'n zus had het erover, dat de er één van het andere geslacht op elk eiland zit, en over het doodshoofdeiland. En het leek me toch wel weer leuk, vanavond een klein stukje meegepikt maar de volgende afleveringen ga ik wel kijken.

Het is gewoon een geweldig concept, helemaal back to basic. Erg leuk :)

Derek uit Expeditie Robinson 2002 owned die shit :cool:

Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gio is erg onvoorspelbaar ja, maar ik vind hem ook het meest Robinson, hij wordt alleen afgerekend op die ene woedeuitbarsting.
    Bjorn vind ik trouwens ook erg vet, hoe hij zich gedraagd en zo, wel sneu voor Geert dat z'n wet meteen weg is
    Ilona vind ik echt een bitch, net als Esther in het begin

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk het ook elke week, een fantastisch concept. Dit is de enige 'real life soap' die ik wel leuk vind om te volgen.

Als je puur kijkt naar de ideale Robinson dan is Bjorn ongetwijfeld de winnaar, althans in mijn ogen.

Wat Gio betreft, na vanavond had ik hem er liever uit gezien. En dan zo'n Judge die zich heel zielig gaat opstellen, ongelooflijk.

Wel vet waren die persoonlijke boodschappen van familie, toen dat bericht voor Robin in beeld kwam, echt geweldig. Robin is mijn held. :cool:

7. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het ook...Echt zo leuk om te zien hoe mensen
    op elkaar reageren en zo...in het begin is het allemaal
    zo leuk en gezellig...na een week is iedereen al
    geirriteerd =)

Zat vanavond te balen dat Gio
    weer die laatste proef won en niet weggestemd
    kon worden..Wat een eng ventje zeg...
    en die Judge trouwens ook, kinderachtig jong

Voor mij is Bjorn ook wel de echte Robinson,
    ongeacht dat het nogal een ****** is.. ik moet
    wel een beetje objectief blijven he 8)

Ryan vind ik zielig :'-( Ik hoop nu echt dat hij wint!

8. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik me helemaal bij aan. DIt is de enigste 'real life soap' die mij, na de eerste Big Brother, nog steeds weet te boeien. Bjorn vind ik ook de echte winnaar. Gio moet eruit vind ik, vooral na vanaaf. Maar hij staat gewoon in een machtpositie, dat voedselbeheren en kok zijn. Vind hem gewoon actherbaks... Van mij mag hij er zsm uit.

Robin Rulezzz_O_

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    bagger :{

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Lekker gemotiveerde reactie weer... reageer dan niet :{

Robinson is ook de enige real-life-soap die mij weet te boeien, heck het is zelfs naast kopspijkers de enige televisieserie die ik écht volg.

Ik snap niet waarom iedereen Bjorn zo geweldig vind, ik vind het echt een grote loser. Misschien wel een bikkelaar, maar absoluut geen teamplayer, totaal geen sociale vaardigheden, huichelachtig, eigenschappen die in een programma als Expeditie Robinson ook van belang zijn aangezien je toch in een groep zit.

Ik vind robin echt geweldig, die video van z'n vrienden (de copain van robin _O_) was echt heel maf 8) Hij is volgens mij de meest relaxte van de groep, en de meest gezellige.

Volgende week zeker weer kijken, al was het maar om de blote kont van ilona te zien :+

11. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa.. als teamplayer is ie niet super nee. Maar hij zorgde in de 1e fase wel het meest voor eten en al die dingen. Ook in de 2e fase deed hij dat, maarja... geen teamplayer, dat liegen... dat deed hem de as om ja. Maar ik ziet hem iig liever winnen dan wie anders. Nu maar hopen dat Gio niet gaat winnen

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij MOEST wel eten halen en zich uitsloven om toch nog een beetje credit op te bouwen bij de rest... als ie dat niet gedaan zou hebben was ie er al veel eerder uitgegooid.
    Neh, ik vind hem gewoon geen fair player. Hij probeert te winnen over de ruggen van anderen. Nu ook door z'n belofte met Geert te verbreken, en volgende week gaat ie Ryan voorliegen dat het duivelseiland een echte hel is zodat ie misschien nog wel langer kan blijven.
    Ik mag hem niet in ieder geval, al zorgt ie af en toe wel voor leuke televisie (al was die naaktloopscene vandaag nou niet echt iets waar ik op stond te wachten ;)).

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Sorry maar meer wist ik echt niet te zeggen en ik wou toch ff laten weten dat ik er niks aan vind. Beetje kijken naar mensen op een eiland.. steeds meer domme dingen worden er nu veranderd. Eerst was het gewoon eiland, nu ineens hebben ze stamhoofden, verschillende eilanden etc. Geef mij maar de originele Robinson :)

14. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij had alleen de 1e serie geen verschillende eilanden

@DwD naja... hij had er pas na de samensmelting uit kunnen vliegen, door die immuniteit enzo.. dat vind ik dus als enige een slecht idee van de makers

15. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe kijk het ook elke zondag vind vool dat die gio gewoon die ene h*mo ging bedrijgen

vooral lijp vind ik dat je ziet hoe bjorn iedereen keihard naait BV deze aflevering gister zag je duidelijk dat hij geert had genaait :p

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    echt een vet programma, van mij mag bjorn winnen, hij is echt mijn held!!!
    Giovanni mot eruit met ze stomme opmerkingen als "sukkelaar".
    Mar ach, ilona de bitch zxal wel winne of jugje, die is ook vet trouwens, en robin is echt iemand die nooit in de spotlights staat dus die maakt ook goede kans

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    is Ryan er trouwens nou uit? Want ik heb het einde gemist :mad:?

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ryan is eruit...maar wel naar het eiland.

Maar die judge die is echt raar hoor, ik bedoel die kerle heeft als ik het goed begrijp 3 (!!) kinderen, tenminste zoveel namen noemde hij op.. en dan is het zo`n kinderachtige man... Ik kan die man (jongen) echt niet als een vader figuur zien. Zo van weeeh ik vind het echt niet eerlijk(fair8))zo gaan we er een voor een uit weeeeeeeh. Nee je mag geen eten want ik vind jou niet aardig....

En de reactie van Robin daarop vind ik ook wat vreemd dacht dat die jongen toch wel iets sterker in zijn schoenen stond...maar hij jankte net zo hard met Judge mee....

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Kan zijn dat die eigenschappen binnen een groep belangrijk zijn, maar als je puur kijkt naar Robinson eigenschappen (alleen gedropt worden op een eiland en zien te overleven) dan is Bjorn de enige die dat een jaar of langer vol zou kunnen houden, daar ben ik van overtuigd. Daarom vind ik Bjorn dit jaar de echte Robinson.

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik denk dat Geert ook wel een hele tijd alleen zou kunnen overleven, hij deed het ook goed op Gual en werd echt een met de elementen, maar Bjorn vind ik ook het meest Robinson.

Maar wie denken jullie nou dat echt gaat winnen(wie zittener met z'n drieen in de finale?
    Ik denk Jutta, Robin en Giovanni(vanaf het Duivelseiland)

Deel Deze Pagina