Kopspijkers gaat veels te ver!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X BelieveR, 20 nov 2003.

1. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Kopspijkers is afgelopen zaterdag veels te ver gegaan naar mijn mening. Voor degenen die niet weten waar ik het over heb zal ik het even schetsen. Ze gingen nl grappen over Adriaan van Bassie maken. Zoals jullie weten lijdt hij aan speekselklier ****** zoals in een andere thread te lezen is. Ik vond de grappen over Adriaan smakeloos. Het is het laagste van het laagste wat ik ooit heb gehoord. Een duidelijker voorbeeld van de verloederende maatschappij is er niet. Je hoeft niet constant te slijmen en schijnheilig zitten te doen, maar een beetje respect mag wel naar mijn mening. Die man is doodziek en lijdt aan een dodelijke ziekte. Een beetje respect mag je daarom wel tonen. En die mensen in de zaal maar lachen... Nou als dat humor is dan vraag ik me af of ik nog wel in deze wereld wil leven. Ik zit erover na te denken een boze brief naar kopspijkers te schrijven. Want dit kon toch écht niet.

Wat vinden jullie?

2. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben het helemaal met je eens ik ben 12 en ik vind bassie en adriaan nog steeds wel leuk en ik vind dit niet kunnen met andere dingen gaan ze gewoon te ver van mij mag je die brief echt sturen :)

3. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    ... wat er ook gebeurt ALTIJD blijven lachen....

PUNT

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik vond het ook wel sh*t jah, ik voelde wel íets bij mij toen ik dat hoorde... is gewoon respectloos... :{

5. 34^y_R75

34^y_R75 Since the 70's

Leuk Bevonden:
    0
    Uitzending was vorige week zaterdag en er was een herhaling ergens maandagnacht. Dat is dus minstens 3 dagen geleden. Geen flauw idee meer wat die grappen waren. Ze hebben in ieder geval niet echt een vervelende indruk op me gemaakt dan...

Wat waren de grappen?

6. PromoStyle

PromoStyle Guest

Ik vond het zielig. Er moet een grens liggen. Weten ze soms niks beters te verzinnen? Het zijn tog cabberetiers, dan moet je wel wat beters weten dan grappen maken over een ernstige ziekte bij een kinderheld. ******lijers :mad:

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wat was er gezegd dan?

8. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Echt hele groffe grappen inderdaad, gewoon erg.
    Vorig jaar was ook een keer een uitzending van Paul de Leeuw niet doorgegaan omdat sommige grappen over Claus te ver gingen..

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    nou over claus heb ik anders ook grappen gezien bij kopspijkers. en die grappen tjah de ene keer zijn ze ongelooflijk leuk en de andere keer zullen ze wel es heel verkeerd overkomen. maar ik heb ut niej gezien hoor

10. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    HIER kan je de uitzending kijken als je 'em gemist heb.
    (rechtsboven in de top 5 breedband lijst)
    Ik vond het ook wel een beetje smakeloos, dat verdient
    adriaan gewoon niet.

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  11. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    De grappen (best wel schokkend):

1) Bassie: Ja ik heb zelf ook ******. Kijk maar naar mn neus, daar zit een ******gezwel van hier tot Tokio!

2) Ook zong Bassie het beginliedje van Bassie en Adriaan. En hij eindigde met: En ziet hij bassie gaan en dan komt Adriaan met zijn chemokuurtje aan!

En verder maakte hij nog een stuk of 5 grappen over tumoren en ******gezwellen die ik gewoon te misselijk vind om hier te vertellen.

12. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    boehoe......jij ben zeker ook gelijk beledigd als er weer een grap over honger en ethiopers word gemaakt. Nou nee dus...

er is altijd een slachtoffer als er een grap word gemaakt. Tja jammer voor je als jij dat dit keer bent. Als je het niet grappig vind lach je maar niet.

Weet je wat....als die grappen je misselijk makken dan kijk je voortaan toch gewoon eo programmas. Ik vind dat je dit soort grappen gewoon kunt maken. Als men het smakkeloos vind dan gaan ze minder kopspijkkers kijken. Dan zal er vanzelf wel wat veranderen. Zolang het overgroote deel van de normale mensen het nog leuk vind zullen deze grappen gewoon gemaakt worden.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De grappen over ****** gingen inderdaad wat te ver. Normaal gesproken kan ik de humor wel waarderen, en doordat Balkenende er tegenin ging werd het extra grappig. Maar dit is onrespectvol, daar ben ik niet voor. Ik kon er ook niet bepaald om lachen, beetje jammer.

Ik vond 'De Vieze Man' wel schitterend neergezet en ook Klukkluk deed het wel aardig.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is satire, en satire moet een beetje pijn doen, het moet schuren :cool:

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    het waren goeie geintjes en ik vind het maar zielig gezeur hier, je lijkt de koningin wel, dit is dus volkomen SMAKELOOS kritiek :9

En zoals bassie t zaterdag al zei: loop toch niet zo te ******en!:cool:

16. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    ligt er maar net aan van wat voor humor je houd kopspijkers rulet in mijn ogen en grappe moeten kunnen al zijn ze nog zo hard

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    het was weer lachen

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    bassie en adriaan vechten het zelf uit in de media. Hoge bomen... kunnen satire verwachten :confused:

Niet elke grap vond ik geslaagd, maar dat vind ik zelden...

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Helemaal mee eens :)

Het is ook zeker niet respectloos bedoelt jegens Bassie/Adriaan, gewoon puur er een beetje de humor van inzien..

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Heel vaak het woord ****** en ******grappen kwamen wel heel vaka voorbij, net een hagenese bassie. Niet echt dat je zegt humor. Ik vind het de laatse tijd steeds minder sterk woorden, niet echt grappig meer. Of het te ver ging? Nee. Of het leuk was? Nee.

Deel Deze Pagina