Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    en als je die hard drugs nou toch gebruikt, ruim het dan goed op zodat dit soort shit niet kan gebeuren.
    In dat geval heb ik liever dat mensen iets anders gebruiken dan wiet. Wiet STINKT als de nete en daar hebben andere mensen last van.. pil of coke... tja je verneukt jezelf ermee, maar niet mijn avond..

Rally-ho

2. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
    Promostyle, wat stoer man dat je dat allemaal gebruikt!

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal het maar weer even naarboven..

Ik ben aan niks verslaafd en dat wil ik graag zo houden. Ik heb rook wel heel af en toe es een sigaret (laatste keer 2 weken geleden). Het ligt misschien aan mij, maar ik wordt altijd totaal licht in m'n hoofd van een sigaret.. echt verdomdes licht.. dat vind ik wel leuk om af en toe es te doen. Ik heb er nog nooit geld aan uitgegeven for your information.

Ik heb een keer wiet gerookt en dat viel me eerlijkgezegd wat tegen. Maar dat kwam (ben ik later achtergekomen) omdat ik het niet lang genoeg had binnengehouden. Ik werd niet bijzonder licht ofzo, en m'n knieën werden helemaal week waardoor ik moest gaan zitten.
    Op een gegeven moment werd ik wel heel lacherig, maar dat kwam (ben ik later achtergekomen ;)) door de hasj in een 'mélange'..

een tijdje terug heb ik nog een keer hasj gerookt. Dat was wel weer helemaal leuk. Het was echt een mini-joint (of heet zoiets een 'pito'?) maar in het midden zat redelijk veel.

Na een paar trekjes kregen we spontaan de slappe lach. echt behoorlijk grappig.. Je wordt er licht van en je gaat accuut lachen..

Het was echter wel na 10 min al weer helemaal weg.

Ik wil dit niet te vaak doen omdat ik bang ben voor gewenning en verslaving.

Ik wil nooit xtc gebruiken. Echt, de troep die in die pillen zit, niet gezond gewoon. Hard drugs no way.

Ik ben jong, en ik wil niet het idee hebben dat ik wat gemist heb, maar bij hard drugs zie ik altijd zulke nare tafrelen voor me.. dan denk ik, sjezus dat je zo gek bent..

Een jointje, à la, op z'n tijd.. dat was op zich wel vet.. en je houd er geen kater aan over en het is een stuk goedkoper dan drank. En als ik eerlijk moet zijn vraag ik me af wat er ongezonder is: een joint roken of zuipen.. ik weet iig wel waneer ik me beroerder voel..

Mensen die niet kunnen roken (oftewel: roken zonder te hoesten) kan ik natuurlijk het gebruik van een joint niet aanraden, want het is wel zwaarder.. Verder moet iedereen het voor zich weten maar persoonlijk heb ik er geen negatieve ervaringen mee gehad.

wat wel even het vermelden waard is: Iedereen reageert er wat anders op. Sommige mensen (zoals ik) gaan gewoon lachen, anderen gaan wat verdwaasd en/of grijnzend voor zich uit zitten kijken en weer anderen gaan compleet trippen (een gast dacht dat hij in een achtbaan zat.. wij de hele tijd roepen: JE GAAT OVER DE KOP! en hij: 'nee nee! ahahahahahahaha! wooow!'.. dat was wel grappig)..

wat je niet moet doen: Een halve liter gebruikt waterpijp water opdrinken.. Een vriend van me, met toch een behoorlijk sterke maag, moest echt accuut gaan kotsen..

en wat betreft drank en wiet tegelijk: wederom, ikzelf had er geen problemen mee.. een boel andere mensen ook niet, maar er waren der idd die niet goed werden en zijn gaan kotsen.. probeer het en je weet het..

sorry, maar dit vind ik echt onzin.. XTC is echt gore troep.. kep er net op school wat over gehad en als je dan die percentages ziet heb je der echt gelijk geen zin meer in.. zoveel bucht dat daar in zin. Glas, paracetamol, cocaïne, lsd.. het gaat er allemaal in! nog niet de helft van alle pillen bevat de zogenaamd 'werkzame' stoffen typerend voor XTC.. ipv daarvan wordt er veel gebruik gemaakt van andere stoffen om toch tot een gewenste 'ervaring' te komen.. en als er al van het spul inzit, is het dermate aangelengd met andere troep dat het nog steeds heel gevaarlijk is..
    Op een feest hier in de buurt zijn gewoon mensen aan XTC DOOD gegaan, aan één enkel pilletje, MORSDOOD.. nee, dan liever op z'n tijd es doorzuipen of es recreatief een jointje roken.. Sommige mensen draaien idd helemaal door.. maar dat heb je altijd.. ik ken ook iemand die van spanish fly helemaal agressief wordt enzo, dat heb je bij wiet of hasj of alcohol ook.. maar je moet gewoon met al dat spul weten waar je grens ligt.. Als ik ergens ben waar het bier rijkelijk vloeit, en ik merk dat m'n evenwichtsorgaan moeilijk gaat doen (na 6 pilsjes al bij mij 8) ) ga ik het gewoon rustigaan doen..

ieder moet het voor zich weten, maar dat gezeur over xtc is echt uit de lucht gegrepen...

Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  4. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Na alle reply's eens gelezen te hebben dacht ik, laat ik ook maar eens reageren.
    Ikzelf heb nog nooit drugs gebruikt of gerookt.
    Ik ben al meer dan 4,5 jaar werkzaam als verpleegkundige in de psychiatrie (HBO-V) op een gesloten opname afdeling. Wat ik in de laatste 2 jaar heb gemerkt is dat er steeds meer jongeren worden opgenomen die blowen of andere drugs gebruiken. Cannabis oftewel de werkzame stof erin (THC) kan zeer heftige veranderingen in denken en dus uiteindelijk ook het gedrag van iemand veroorzaken. Zo kan het voorkomen dat iemand die 4 joints rookt op de ene dag een dag later waandenkbeelden en/of hallucinaties heeft. Ook merk ik dat de medicatie die in de psychiatrie voor handen is om iemand uit een psychose (waandenkbeelden, hallucinaties) te halen steeds minder effect heeft (lees: in een hogere dosis moet worden toegediend). Daarom is het zo belangrijk dat mensen die zijn opgenomen tijdens hun behandeling geen drugs gebruiken. Er zijn zelfs gevallen bekend van mensen die 10 jaar geleden lsd hebben gebruikt een flashback kunnen krijgen van hun belevingen op tijdens die lsd trip en er in blijven hangen.
    Kortom, kijk erg uit met drugs en durf nee te zeggen.
    Recentelijk waren krantenkoppen die schreven dat (langdurig) gebruik van cannabis kan leiden tot ontwikkeling van schizofrenie ook al heb je daar geen erfelijke aanleg tot...

Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  5. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    moet je nagaan ; je mag in Nederland al zoveel "geestverruimende" middelen gebruiken... en dan nog moeten mensen toch weer iets verder door "betere" middelen te gebruiken.

Mensen ; ik pis op jullie graf.

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk vind ik meerdere joints op één dag wel overdreven veel.. meer dan 1 keer per week vind ik al redelijk veel om eerlijk te zijn..

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    1 keer per leven vind ik al te veel :{

8. PromoStyle

PromoStyle Guest

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zou je ook kunnen uitleggen waarom? is misschien wel zo netjes/handig..

Ik denk persoonlijk niet dat een jointje af en toe als de gelegenheid zich aanbiedt een dusdanige uitwerking op je gezondheid heeft dat je er op korte of lange termijn last van krijgt..

Iedereen moet het zelf weten, en je moet gewoon je grenzen kennen.. maar proberen kan geen kwaad.. en als het je bevalt, waarom zou je het dan nog niet een keer doen? Het is niet gezond, natuurlijk niet.. Maar ik denk, die enkele keer dat ik het es doe (afgelopen 2 maanden 2 keer for your information.. daarvoor nog nooit) boeit het dan ook niet.. Het zijn iedere keer ervaringen die me als 'leuk' bijblijven, en als je dan ziet hoeveel mensen er roken en dat toch nog gerechtvaardigt vinden (iets wat ik echt niet snap, roken, gimme a break.. gewenning tot en met en slecht voor je gezondheid niet normaal) dan denk ik: gun mij eens een joint zeg..

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb het wel gedaan ( blowen) paar jaar geleden, maar ben gestopt nadat ik een keer een bad trip heb gehad. Nu raak ik die shit echt niet meer aan. Brengt alleen maar slechte dingen, maar daar komt iedereen wel achter denk ik..

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja maar raak je drank ook nooit meer aan nadat het 1 keer te ver is gegaan??

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb wel een paar keer wiet/hasj gerookt. De ene keer voelde ik me wel relaxed maar de andere keer ook niet. Dit deed ik vooral wanneer ik uitging.. Maar ik doe er niet meer aan omdat het gewoon duur is en ik me ook prettig kan voelen zonder drugs te gebruiken. :) Aan coke/pillen enz. zou ik dus echt nooit beginnen zelfs niet om te proberen omdat ik bang ben er verslaafd aan te raken en (ernstige) gevolgen kan hebben voor je gezondheid en je sociale leven.

13. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal halen we met wat vrienden wat wiet voor in het weekend. Ultiem gezellig, beetje tv kijken, pizza eten, xboxen...

Maar verder geen pillen, coke of iets dergelijks.

14. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb er geen behoefte aan eerlijk gezegd.... Geen hasj geen wiet geen coke nopes. Weet jij hoeveel hersencellen er sterven door één jointje????? Nee ik heb er geen behoefte aan. IK kan ook lol hebben zonder die troep. Want het is en blijft troep.

15. PromoStyle

PromoStyle Guest

hersencellen worden gedood door drank, door weed worden ze verdoofd.

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    [meromode]Yes.. But do YOU know?[/meromode]

nul, niks, nada, nothing.. hier heeft promo compleet gelijk in... Er is veel onderzoek naar gedaan, maar niks wijst erop dat hasj en wiet permanente schade aan je zenuwstelsel kunnen veroorzaken.. er slaat wel 2 à 3 keer meer teer neer dan bij een gewone sigaret, maar voor iemand die verder niet rookt is een jointje op de maand geheel te verwaarlozen natuurlijk..

17. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    elke avond blowtjes roken bij een vriend thuis fijn xboxen(concentratie veel beter na blowen bij mij) en tja het is gewoon zwaar relaxd ben dit jaar pas begonnen met egt bijna elke avond blowen en vind het wel fijn verder nerges last van maar speed coke pille is weer iets teveel van ut goeie nooit gedaan en ga het nooit doen

18. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen, maar is iedere avond een joint niet een tikkeltje teveel? Dat kan toch nooit goed zijn....

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Blowen is heel af en toe wel is lachen, 1 keer in de maand ofzo, maar ik drink liever een paar biertjes..

20. shumi

shumi Guest

die promostyle klinkt behoorlijk verslaafd aan die pillen, vinden jullie niet? hij zit hier alleen maar te vertellen dat xtc oh zo goed is en dat het helemaal geen kwaad kan, en dat drank je molt. Misschien zit hij ons gewoon te naaien, en probeert zo ons wel aan de drugs te krijgen terwijl hij nog nooit een peuk heeft aangeraakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina