1. xbox_thijs

    xbox_thijs wannabe-timesplitter

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een mobieltje met prepay. Heeft er al iemand een Siemens A60, en zo ja, goede ervaringen??
    De A52 lijkt me ook wel wat, heeft daar iemand ervaring mee???

    alvast bedankt
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Het enige minpuntje wat ik van de a60 vind is dat het zo weinig kleuren heeft vergeleken met de klwaliteit van die telefoon. IK heb een geprobeerd in een winkel en ik vond het een erg goede telefoon ligt goed in hand, ronden toetsenbord, als je het rond kan noemen ook wel goed en de opties van de telefoon zijn optimaal!
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor telefoon heb je nu?
    Heb het namelijk niet zo op de siemens telefoon, vind ze niet echt overzichtelijk in de menu's.

    Neem de SonyEricsson T300 met Vodafone Prepay voor 89,99

    Volgens mij een van de beste telefoontjes die je voor dat geld vind.

    Linkje
     
  4. knut120

    knut120 so far so Good

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik eerlijk meot zijn blijft voor mij de nokia gewoon de beste telefoon en ik heb hem ze3lf neit, is altijd goede telefoon welke "model" het ook is! Mijn volgende telefoon wordt daarom ook zeker een Nokia. Dat vind ik nu echt een hele goede telefoons.
     
  6. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0

    indd. best goede phone met kleuren screen en optioneel functie een camera als je die ook wilt hebben moet je em los halen
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet inderdaad een nokia nemen, als je met een tikkende tijdbom in je broekzak wilt lopen...|:-
     
  8. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    siemens niet pakken die gaan niet lang mee.. uit ervaring van vrienden
     
  9. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    deze reactie vat ik niet helemaal,
    nokia is een betrouwbaar merk
    en zijn producten zijn van kwaliteit.
    duz

    :confused: :{
     
  10. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een siemens m55 prepaid, met i-mode en kleurenscherm...129.99! zeg maar in deze thread als je nog iets wil wete
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij heeft het over die incidenten van laatst waarbij batterijen van
    Nokia's zomaar ontploften, maar dat waren onofficiële batterijen die die mensen gebruikten toch?
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Heel toevallig heeft nokia sinds die incidenten een bepaald soort batterij uit productie genomen:{
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou geen nokia nemen. Dat is zo'n toestel waar de halve wereld al mee loopt.
    Kijk eens naar een Sony Ericsson T310 (149 euro met pre-pay) of een van de imode toestellen.
    Ik zelf heb een NEC N223I (169,99 met pre-pay) met imode en ben daar zeer tevreden over
     
  14. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung a800 is laatste tijd ook wel redelijk
    geplaatst; €150,- incl €15,- beltegoed.

    - standby 150 uur
    - dubbel scherm
    - wap, gprs, ems
    - voice dailing
    - polyfone
    - 3 uur beltijd
    - 86 gr

    lijkt mij wel een goed telefoontje zo
     
  15. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    me heeft snokkia 8310. .lekker ding.. klein.. helaas geen kleuren scherm.. maar wel goede kwaliteit.. en zeg nou zelf.. wat heb je aan een kleurenscherm als je geen camera in je gsm heb?

    maar ontopic... simes is zo i zo van goede kwaliteit.. ik weet niet wat er allemaal speciaal is aan die A60.. maar kwa betrouwbaarheid en handigheid zit je goed..
     
  16. xbox_thijs

    xbox_thijs wannabe-timesplitter

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt iedereen voor jullie reacties!!

    ik ga denk ik niet voor een nokia want de verhouding prijs-functies vind ik wel erg duur

    ik hoef ook geen GSM met camera erin ofzo ik wil gewoon een standaard dingetje met wat extra functies zoals polyfone ringtones enzo en m=gien een kleurenscherm

    ik zie de laatste tijd wel erg veel aanbiedingen met een alcatel toestelletje... ik heb eens gekeken en hun verhouding prijs-functies is wel erg gunstig... ik ken wel iemand met een alcatel en die is er erg tevreden mee maar ik zou graag wat meer dingen daarover willen horen

    dus als iemand hier een alcatel heeft of iemand kent met een alcatel vertel graag over je ervaringen


    alweer alvast bedankt!!!
     
  17. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    een paar uit mijn klas zijn in die alcatel shit gestapt.. en ik moet zeggen dat die telefoon me flink tegenviel. ok. hij heeft een kleurenscherm en leuke polifone ringtonen.. maar dat is dan ook alles.. de standby tijd vind ik minimaal, het scherm is niet echt gedetailleerd en wat heb je in godsnaam aan dat kleurenscherm als je geen camera heb? die stick voelt crap aan en is totaal out of place. de ringtunes zijn wel vet.. maar je kunt er zelf geen maken. er zit 1 spelletje op en dat is een verschrikkelijk dom en saai puzel spel.. maar de telefoon is wel licht en klein..

    ok.. die telfort aanbieding kan je eigenlijk niet laten liggen. voor 59 euro is het te doen.. dan is hij (prijs kwaliteit verhouding) gewoon goed.. maar in vergelijking met zelfs de oudere nikia's vind ik hem gewoon slecht... ok die oudere nokias hebben geen kleurenscherm.. en misschien geen poliphone ringtunes (ligt eraan welke oudere nokia) maar daar kun je de tunes tenminste zelf maken en heb je langere standby tijd en veel leukere spellen.

    ik zou gewoon voor een nokia gaan..
     
  18. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    alcatel, ik zou het je persoonlijk niet aanrade.
    ik ken een paar mensen die hebben er een truama aan overgehouden. ( een beetje overdreve :p ). Maar je kan beter 1 keer iets goeds kopen dan 3 keer iets slechts.

    de kwaliteit is laag en de mobieltjes zijn tog wat minder.
    voordezelfde prijs haal je tog nog iets beters, mischien niet up-to-date maar wel beter.
     
  19. xbox_thijs

    xbox_thijs wannabe-timesplitter

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ik dacht al wel dat die dingen waarschijnlijk niet echt goed zouden zijn gezien de prijs maar nu weet ik het zeker...
     
  20. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony Ericcson kan ik je iig aanraden. Topkwaliteit telefoons. Twee vrienden van me hebben een t300, en ik heb zelf een T68i. Nog nooit problemen mee gehad, lange standbytijd, en je kan er mee bluejacken! (wat is bluejacken? Kijk op www.bluejackq.com)
     

Deel Deze Pagina