Jullie zullen em wel weer dicht jetzen deze thread (jullie fijne moderators) /Mod Nee hoor helemaal niet, maar als jij er op staat
, onzin natuurlijk dit is een goede thread, HanTheMan maar ik wil hier wat reacties op hebben.
Ik ben zelf zeer into het tunen van auto's en houd wel van een paar lekkere geluidjes op zn tijd
Mijn punt wat ik wil maken is dat slechts de ferrari's een cool geluidje maken in PGR2.
De andere auto's zoals clio v6, koenigsegg, golf r32, toyota supra maken geluiden om van te janken.
Huilen met de pet op!!! (Slecht dus , drama!!!)
En dan wordt overal zo tof gedaan over die sounds die zogenaamd digitaal opgenomen zouden zijn.
Nou mijn seat 1.4 (real life) klinkt als een blok met 450 pk vergeleken bij de clio v6 in game bijvoorbeeld.
In het echt maakt de clio v6 een zeer behoorlijk geluid, en een supra die ik 1 keer in real life heb mogen horen (is niet in nederland te koop geweest; kon slechts worden geimporteerd) is helemaal een genot om naar te luisteren.
Wat vinden jullie nou van de sounds die de auto's maken buiten de ferrari's om?????
Laatst bewerkt: 29 nov 2003