1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

project gotham 2 de sounds!

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 29 nov 2003.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Jullie zullen em wel weer dicht jetzen deze thread (jullie fijne moderators) /Mod Nee hoor helemaal niet, maar als jij er op staat :p, onzin natuurlijk dit is een goede thread, HanTheMan maar ik wil hier wat reacties op hebben.
    Ik ben zelf zeer into het tunen van auto's en houd wel van een paar lekkere geluidjes op zn tijd:D

    Mijn punt wat ik wil maken is dat slechts de ferrari's een cool geluidje maken in PGR2.
    De andere auto's zoals clio v6, koenigsegg, golf r32, toyota supra maken geluiden om van te janken.
    Huilen met de pet op!!! (Slecht dus , drama!!!)

    En dan wordt overal zo tof gedaan over die sounds die zogenaamd digitaal opgenomen zouden zijn.
    Nou mijn seat 1.4 (real life) klinkt als een blok met 450 pk vergeleken bij de clio v6 in game bijvoorbeeld.
    In het echt maakt de clio v6 een zeer behoorlijk geluid, en een supra die ik 1 keer in real life heb mogen horen (is niet in nederland te koop geweest; kon slechts worden geimporteerd) is helemaal een genot om naar te luisteren.

    Wat vinden jullie nou van de sounds die de auto's maken buiten de ferrari's om?????
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja je hebt gelijk,
    Ik vind dat sommige auto's helemaal niet het geluid maken als wat ze in het echt maken. jammer.!
    Maar toch wel een zeer goede ( wat zeg ik?) het aller beste racespelletje van de afgelopen 7 maanden ( waarom 7 maanden? ) weet ik ook niet
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  3. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je het geluid in 5.1 horen.. lijkt me beetje sterk maarja.

    ik moet nog maar uitvinden of het geluid goed is. dat was eigenlijk wel iets waar ik me op had zitten verheugen bij dit spel
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ben met je eens majidamarus, maar toch 7.1. is het mooist
     
  5. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    7.1
    bestaat dat al,nog nooit gezien wel 6.1
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ik heb al 5.1 maar wat je er ook tegenaan gooit het blijft hetzelfde.
    Buiten dat waarom zijn er dan games waar de auto's wel verschillend klinken en wel gewoon een goed geluid hebben.
    De wagens waar ik het overhad zijn net de stofzuiger van mn oma uit 1965.
    In 5.1 in mono in stereo van de tv en ook in 138.1:D
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Het klopt dat de 'mindere' wagens minder sterk geluid maken vergeleken bij de grotere wagens. Ik vind dat ook wel redelijk normaal, ik denk dat jij flink zal schrikken als je is in een Ferrari hebt gereden (ik alleen in Testarossa bij redelijke toeren). Die zelfde Testarossa vind ik erg lijken op het geluid dat ik hoorde toen ik erin zat, terwijl het geen echte 'topauto' is. Overigens vind ik de BMW M3 wel vet klinken, zoals hij ook klinkt op video's die ik heb gezien. Ik snap de developers ook wel, je verwacht dat Ferrari's gewoon een extreem geluid maken en daarom vallen de kleinere wagens wat in het niet...
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn weten zijn alle mogelijke geluiden van alle verschillende auto's echt opgenomen:{
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  9. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alle wagens konden ze op de rollerbank krijgen voor de hogere toeren omdat sommige eigenaars dat niet durfde...

    Ik kan het wel begrijpen, jammer maar helaas...
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de geluiden in PGR2 prima.. Men zegt dat het opgenomen is van de echte auto's, dus wie ben ik (die lang niet alle auto's in het echt ooit gehoord heeft) om te zeggen dat de geluiden zuigen.. ;)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Heb je zowel het geluid van binnen in als van buiten geluisterd!?
    FF een open deur intrappen (kost weinig moeite ;) ), maar dat klinkt toch heel anders.
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste minpunt aan het geluid vind ik dat het altijd zo "licht klinkt.
    Ga maar eens naar een race op zandvoort, je word weggeblazen door het geluid:) die auto's klinken gewoon ook heel opgefuckt in lage toeren, dat heb je hier niet.

    Verder toppie game :)
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Shit! Je wilt dus zeggen dat die seat leon cupra die in deze game zit geen goed geluid overbrengt? Dat is wel minder! :'-(

    En voor degenen die dan zeggen ja maar dat is altijd met die lichtere bakken. een leon cupra is geen lichtere bak... :)
    Klinkt in het echie vet gaaf (heb het dan over de V6 versie)
     
  14. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: project gotham 2 de sounds!

    Mja, ik denk niet dat Bizarre ervanuit gaat dat er veel vraag is naar de Seat Leon Cupra. Ik denk dat ze dmv geluid het verschil tussen een Cupra en een Enzo willen laten horen..

    Anders moet je de Enzo echt keihard laten janken, waardoor 't geluid volgens mij niet meer helemaal zuiver is
     
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @yilong

    Loze opmerking die je plaatst, die deur blijkt dus potdicht te zitten.:D
    Ik heb de geluiden op alle manieren beluisterd in verschillende vormen en ik heb er echt allllleeeeessss aan gedaan, ik d8 dat dat met mijn verhaal inmiddels wel duidelijk was geworden.
    Nee misschien wel verschil maar nog steeds diep triest.
     
  16. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de renault clio v6 bijv echt niet zo klinken als in het echt.
    Me oma's fiat panda maakt nog een gekker geluid.
    En ja ik heb een pr8tige 5.1 surround systeem van Pioneer dus
    daar kan het niet aan liggen.
    Neem nou een voorbeeld aan colin mcrae 4.0.
    Die auto's die daar rijden maken zo'n geweldig geluid.
    Dit vind ik persoonlijk ook het beste spel qua race geluid.
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    in nfs hoor je op level 3 aan de start anders ook leuke geluiden maar dat is niet te vergelijken.
    Zijn weer opgefokte karretjes.
    Gt3 blijft het voorbeeld voor mij.
     

Deel Deze Pagina