1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Bill (Pas op: spoilers)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 30 nov 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  2. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Vivendi Universal have negotiated with Miramax and A Band Apart to develop a video game version of the movie. In a deal arranged by the William Morris Agency,

    wOOt!!!!!!!!!!!
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Spring of 2004
    :p
     
  4. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Q himself er toestemming voor geeft moet t toch wel vet worden?!

    PS: heb de soundtrack van KB, vetjes!!!!
     
  5. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een film! Hij staat zeker weten op mijn lijstje van "goeie films van dit jaar" en groot kans dat ie bij mij op no. 1 komt. Super gewoon. En hou's ff op over "geen realisme" etc. etc., lekker tegen muren oplopen, stilstaan in de lucht en dan een schop geven etc. etc., das lekker realistisch.... Dat vindt men ook geweldig, dus onzin om bij deze film dat aan te halen. Heerlijke film gewoon en een super soundtrack! Vooral de intro-song, super!
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    ja maar met the matrix is dat een heel ander verhaal, je kan het programma, the matrix, manipuleren op verschillende wijze...

    maar dat ze zeuren over 'geen realisme' etc vind ik ook niet kunnen... als de film ook op deze manier prachtig kan zijn, waarom niet!!??
     
  7. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gister gezien en ik vind het echt een hele vette film, echt prachtige vecht scenes al was dat bloed af en toe wel een beetje overdreven, het leek wel alsof het uit een hoge druk spuit kwam, die vage alarm geluiden waren een beetje triest maar zoals godfisch al zei: ook wel weer grappig en die tekenfilmscene tussendoor was ook wel heel dik gedaan, het deed me een beetje denken aan de animatrix, al met al dus een hele dikke film al hadden ze volgens mij deel 1 en 2 wel mogen samen voegen
     
  8. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    als je van realistische films houd, moet je waargebeurde verhalen op RTL4 gaan kijken.
     
  9. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ...niemand zegt hier toch dat het niet realistisch is?
     
  10. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de erven Bruce Lee hebben ook toestemming gegeven om een spel over en met zijn naam te maken. Uiteindelijk hebben ze ook toestemming gegeven om het spel in de winkels te leggen. En ik denk dat iedereen weet hoe het daar mee afgelopen is... (natuurlijk kan het nog slechter). Er komt ook een game van Reservoir Dogs, mij zal het ook benieuwen of dat iets wordt.


    Ik vond het (nummer in het) begin v/d film overigens verre van irritant. Ik zat met kippenvel in de zaal :eek:
     
  11. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    @MATJE: ik reageerde alleen ff op iets wat PONKX zei.

    @boo-shem-ee: Je zegt het zelf al "de erven van ...", dat het familie van Bruce is wil toch helemaal niet zeggen dat ze ook maar een beetje dezelfde visie als Bruce hebben. En dan nog iets, Bruce was een top artiest in sport. Dat heeft weinig te maken met video games. Q is een regiseur/ director en weet ik wat allemaal.

    /edit: hiermee wil ik btw niet zeggen dat het cker een topgame word hoor! Maar van iemand die zulke films maakt zou je toch wel een toffe game ver88 toch?
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dachten we dat ook niet bij Enter the Matrix? ;)

    Edit: Ik ga een woensdag naar Kill Bill. Het zal me benieuwen, van wat ik had gezien aan stukjes moet ik zeggen dat de film me qua stijl zeker goed lijkt.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  13. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    is die niet koel dan :p;) :9
     
  14. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik neem gewoon even aan dat de familie van Bruce Lee net zoals die van Elvis Presley nogal beschermend met de naam omgaan en niet jan en alleman die laten uitbuiten. In nieuwsberichten over dat Bruce Lee spel werd het feit dat de erven toestemming voor het spel hadden gegeven en zouden beslissen of het ook uitkwam, in ieder geval flink uitgemeten.
    Maar ja, ik weet dus niet hoe QT betrokken is bij de Kill Bill en Reservoir Dogs spellen en hoeveel ze overeenkomen met de films. Afwachten dus :)

    Er schijnt trouwens ook een Fight Club spel te komen. Ik loop er niet warm voor :{
     
  15. Floris82

    Floris82 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    vage film idd

    Vind het niet Goed maar ook geen kutfilm
     
  16. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschrikkelijke BOUT film, dit is echt het slechtste wat de man ooit gemaakt is......eeen ware B film!!!

    Bah bah bah ba!
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, Tarantino is back
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wanneer komt deel 2 eigenlijk uit? ik kan niet wachten man
     
  19. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Mei dit jaar.
     

Deel Deze Pagina