Maxima gaat NU bevallen!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 7 dec 2003.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ieder zn mening hoor maar ik ben t met munchje eens... de koninging is in mijn mening iemand totaal onbelangrijk, dat het wtc instoort dat is een ramp en heeft een oorlog tot gevolg... dus daar vind ik het best van al die extra uitzendingen en dat boeit de meeste mensen ook... maar een kindje dat een rijke dame zonder echte functie gaat worden geboren wordt... i dont give a shit!

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  2. Richi Casholini

Richi Casholini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *heeft al beschuitje op met oranje muisjes:cool: :+

ok vind het allemaal wel grappig maarja ik werk ook meer dna ik thuis zit dus ik ken toch nooit kijken:cool:

3. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar boeit dit de mensen ook. *)

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even een berichtje van mij!

Dat je helemaal gek wordt van elk programma op TV, daar kan ik helemaal inkomen.

Zwart wit bekeken zeg ik het volgende, zij is de nieuwe erve van het huis van oranje.
    Of het nu Beatrix, Willem-alexander of "wolkje" is, als er ooit nog eens een wereldoorlog uitbreekt ben ik wel een nederlander die bereidt is zijn leven te geven "in de naam van oranje"

Trots op ons koningshuis, jazeker!
    Als het wilhelmus wordt gespeeld lopen me de rillingen over de rug, als er weer 30.000 mensen in een stadion zitten met een oranje shirt aan,

Dan voel ik me nederlander en ben ik trots op mijn afkomst!

5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Vers van de telex:

PRINSESJE HEET CATHARINA-AMALIA BEATRIX CARMEN VICTORIA

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    't lijkt erop ja :)

Roepnaam is Amalia. Koningin Amalia. Uit Nederland :eek: :D

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Niet zo geslaagde naam vind ik.. klinkt meer als Star Wars.. Queen Amalia of Naboo :+

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ow ja ff voor de mensen die tegen het koningshuis zijn. Ooit onderzoek gedaan naar de voordelen die dit heeft? So what dat het geld kost? Het is stabiel en dat heb ik liever dan een president of dictator die zomaar de macht kan overnemen in een land.

9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel koningshuizen zijn er in de afgezet in het verleden? Koningshuis is dus ook geen garantie hiertegen.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Koningshuis is wel een goede buffer, zeker in nederland waar we heel erg koningsgezind zijn en echt zijn gebonden aan oranje en het gevoel :). Ik vind het leuk, met koninginnendag en het EK/WK, iedereen in oranje en uit volle borst het volkslied :cool:

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Die laatste 2 voorbeelden hebben mijn inziens niks te maken met het koningshuis.

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

De koningin is een leuk nederlands ding, vergelijkbaar met Sinterklaas. Leuk voor het volk; aapjes kijken en roddelen.

Van mij hadden ze haar Sletje Analia mogen noemen om de monarchie nieuw leven in te blazen.

13. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Het koningshuis is niet lekker Nederlands, het is juist typisch Nederlands om niet te doen wat de rest van de wereld naar toe neigt. Ten tijde van alle grote koninkrijken was Nederland één van de eerste republieken. Nu neigen vele landen naar een republiek en houdt Nederland vast aan haar koningshuis.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dus moeten wij het om die reden aanhouden...?

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    JA, kunnen we er lekker cynisch over doen. Dat is pas typisch nederlands.

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik had moeten zeggen onze koningin. Die vergeleek ik hierboven met Sinterklaas. Je kan zelf wel invullen waarom.

Onze constitutionele Monarchie waarin de koning onschendbaar is en de ministers verantwoordelkijk is in mijn ogen helemaal niet verkeerd. De macht van de koningin is gering, ze is een soort troetelbeestje dat op komt draven als er een ramp is. Prima oplossing, lijkt mij.

17. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Alles is nu btw wel off-topic, want kind is geboren. Tijd om een thread: "Het koningshuis" te openen??? :)

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee, dasteveel eer ;)

19. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Teveel eer voor wie? :confused:

20. Ik vind Amalia trouwens geen leuke naam.

Ik zou haar dan Victoria noemen of Carmen. (Die komen ook in haar naam voor).

Deel Deze Pagina