wie roept wie tot de orde hier???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door beuker(sr), 10 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassili(SR)

    Vassili(SR) Cerebral Assassin

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat 'n ge-blah blah

    Beuk belde me gister op en zei dat ik dit eens moest lezen allemaal. Zoals veel die op Live komen weten, ik schrijf hier dus nooit. En nu weet ik ook alweer waarom|:- Wat een ge-eikel hier. Ben het met Beuk eens, had je kunnen raden. Niet omdat hij mijn maat is maar die opmerking van nuff said sloeg absoluut nergens op. Daarop alleen al hoort een PM-tje of een excuses post openbaar op z'n plaats. Hier wordt gezegd, je moet het met een pm oplossen. Ja tuurlijk, eerst openbaar afbranden en dan met een pm oplossen (die er natuurlijk nooit komt).
    Het vreselijkste wat iemand kan overkomen is iemand anders treffen die verliefd is op dingen te insinueren, te verdraaien en graag dingen naar zijn eigen hand zet.
    @Darkwing, beste kerel ik ken je niet, hoef ik ook niet. Maar om nu te gaan schrijven dat Beuk verkeerd bezig is door een mening te uiten (als reactie op 'nuff said') dat Penjalnl een eikel is vind ik een verkeerde terechtwijzing. Doe je het bij Beuk, doe je het ook openbaar naar penjal toe. Is wel net zo eerlijk toch?
    Als ik hierom een waarschuwing krijg of iets dergelijks, kan me dat geen fuck schelen :p. Ik flame niet, ik zeg alleen mijn mening die volgens mij door wel meerdere wordt gedeeld.
    Greets,
    Vassili(SR)

    On Live: BulldozerSR
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat je je zo enorm kunt opwinden over iets kleins als dit. Er zijn ergere dingen in de wereld hoor mensen...
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    niet echt nee..
    excuses op zn plaats
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    mensen....nog steeds en ik hoop dat het zo blijft,is dit absoluut geen"we gaan alle mods hun oren wassen thread"
    hou de reacties dan aub voor het behoud van een normale discussie op een niveau zoals het nu loopt.

    ook ik weet allang waar deze thread naar toe zal gaan..........maar we kijken wel hoelang het duurt voordat een buitenstaander die net zoveel zinnigs te melden heb als een pak hopjes vla de boel komt verneuken.

    ps...

    het valt me wel op dat een hoop mensen hier,die doorgaans in overige discussies de poppetjes in de bovenkamer goed op een rijtje hebben staan ook in deze thread aanwezig zijn.
    weinig loos geblaat dus en bij deze bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  5. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lig in een deuk ik heb een jaren niet zo iets doelloos gelezen whahahha, kom op mensen waar gaat dit nou over !!! (Nuff said?) wat is dat kan je het eten......... nee dan boeiend
     
  6. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik??????
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik post in deze thread omdat ik het irritant vind dat iemand die mensen afkraakt op basis van zogezegd intelligentie niet meer reageerd als hij onderbouwde reacties terug krijgt.

    Als je iets uitlokt door op een bepaalde manierdingen te zeggen kun je de bal terugverwachten en dat kreeg Pejannl. Ik zal ook regelmatig iets zeggen waar ik een reactie mee uitlok, maar ik zal dan altijd reageren.

    Kom op laten we eerlijk zijn, de pleuris zien uitbreken is wel heel overtrokken. Ik bedoel we zitten allemaal een beetje achter onze computer en in mijn ogen is er nou niet echt sprake van een derde wereldoorlog. Pejanll zou minstens even iets kunnen zeggen.
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mee eens, maar ik denk dat hij beter zou kunnen tikken ;) :p
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    roflol, oei, ik zal na het typen van deze zin een aantal malen met mijn hoofd op het toetsenbord tikken :)
     
  10. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat komt wel beter over ja. Ik ben het er wel mee eens dat dit totaal doodnegeren niet werkt. Hoe hij het doet interesseert me niks, maar er moet wel wat gebeuren (of dat een excuses is weet ik niet, maar de opmerking kan wel nader verklaart worden).
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dani, de heer pejanll is zelf geschokt als hij Machtswellusteling met pretentie wordt genoemd en dan ziet hij zich genoodzaakt om mij een PM te sturen met als titel "Pardon?"waarin hij direct aangeeft dat hij zijn PM doorgestuurd heeft naar andere mods en dat hij wel een verdomd goed argument wil horen voor mijn uitspraak.......

    nuff Said.... ;)
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heb jij daar het recht niet toe, want volgens mij noemde jij Pejannl "machtswellustig", cynish bedoeld of niet zo kwam het waarschijnlijk niet over.
    Jij vond jouw opmerking cynisch, en een ander vond dat "nuff said" misschien wel cynisch.


    En hoezo "moet" er een reactie komen van Pejannl, wij hebben daar niks mee te maken, dit gaat tussen Beuker en Pejannl.

    Verder vind "IK" dat door de reactie van mensen die er helemaal niks mee te maken hebben, er hier weer een sfeer ontstaat van "Kom laten we eens een mod op de bek laten gaan".

    Waar zijn we mee bezig, natuurlijk maken mensen fouten, en natuurlijk kan je niet iedereen te vriend houden maar ik vind niet dat je kan gaan eisen dat mensen "en public" excuses gaan maken over iets waar niemand anders, inclusief crew, enige kont over te zeggen heeft.
     
  13. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat het niet gezegd mag worden maar hier ga ik het toch doen: SLOTJE ?????
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tja Rinus, als ik een opmerking voorzie van een knipoog dan betekend dat iets. Ik geloof dat we hier allemaal de betekenis van zo'n smiley wel kennen. Of betekend een knipoog tegenwoordig geen plaagstootje meer maar een boedserieuze uitspraak die bedoeld is om de koningin in bed te krijgen?

    In beginsel gaat deze thread om hetgeen beuker zei. Ik zal niet zeggen dat ik het eens ben met het maken van excuses maar ik vind het wel slap dat de hij niet reageert. Volgens mij is hier helemaal geen eis gesteld.

    Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar Pejannls reactie vond ik ook wel heel overdreven. Hij blies zelf zaken op en daarna zwijgt hij als het graf.
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Blauw, wat moetenw e toch zonder jou?

    Wat staat er trouwens op die vlag naast je naam?
     
  16. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1

    1 ) Het is Blaauw!!! :)
    2 ) Tja ik zou het ook niet weten wat ik zonder mijzelf moet
    3 ) Op die vlag staat: ENGLISH & PROUD!!
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    En dat is zijn goed recht!

    Kan ik niks aan veranderen en daar kan jij niks aan veranderen!
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja, dat zeg ik toch ook niet. Het is toch ook mijn goed recht om het slap te vinden dat hij niet reageert? Dat is wel een echte dooddoener Rinus.

    En hoezo een sfeer van laten we een mod op zijn bek laten gaan? Daar gaat het helemaal niet over. Zelf heb ik hem als mod zijnde helemaal niet bekritiseerd.
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet je wat een dooddoener is, dat een aantal mensen hier gaan lopen zeuren om een openbaar excuus terwijl ze in desbetreffende thread, zelf olie op het vuur hebben gegooid.

    Het was een leuke thread, totdat een aantal mensen lekker of-topic ging reageren.
     
  20. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Rinus denk aan je hart!!

    Zoals ik al zei zijn er meer mensen die het werk van de mods wel waarderen maar die laten dit niet horen in deze thread.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina