Wat 'n ge-blah blah
Beuk belde me gister op en zei dat ik dit eens moest lezen allemaal. Zoals veel die op Live komen weten, ik schrijf hier dus nooit. En nu weet ik ook alweer waarom Wat een ge-eikel hier. Ben het met Beuk eens, had je kunnen raden. Niet omdat hij mijn maat is maar die opmerking van nuff said sloeg absoluut nergens op. Daarop alleen al hoort een PM-tje of een excuses post openbaar op z'n plaats. Hier wordt gezegd, je moet het met een pm oplossen. Ja tuurlijk, eerst openbaar afbranden en dan met een pm oplossen (die er natuurlijk nooit komt).
Het vreselijkste wat iemand kan overkomen is iemand anders treffen die verliefd is op dingen te insinueren, te verdraaien en graag dingen naar zijn eigen hand zet.
@Darkwing, beste kerel ik ken je niet, hoef ik ook niet. Maar om nu te gaan schrijven dat Beuk verkeerd bezig is door een mening te uiten (als reactie op 'nuff said') dat Penjalnl een eikel is vind ik een verkeerde terechtwijzing. Doe je het bij Beuk, doe je het ook openbaar naar penjal toe. Is wel net zo eerlijk toch?
Als ik hierom een waarschuwing krijg of iets dergelijks, kan me dat geen fuck schelen . Ik flame niet, ik zeg alleen mijn mening die volgens mij door wel meerdere wordt gedeeld.
Greets,
Vassili(SR)
On Live: BulldozerSR
Laatst bewerkt: 11 dec 2003