[boek] Rainbow six

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Stig, 11 dec 2003.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Engels moesten we een boek lezen en daarvoor koos ik het boek Rainbow Six. Ik had het op vakantie zien liggen in een winkeltje en het leek me wel spannend aangezien ik al eerder een boek van Tom Clancy gelezen had.

Maar al snel bleek dat het te dik was om het op tijd uit te kunnen lezen daarom zogt ik naar een uitreksel en die vondt ik uiteindelijk, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het ook gelezen hebben en hun mening erover hier willen inzetten.

Ik moet bij het boekverslag ook fragmenten toevoegen en misschien kan iemand mij daar meer over vertellen.

Weet iemand misschien de relatie tussen de hoofdpersonages en hoe de auteur het element verrassing gebruikt? Heeft iemand misschien ook een idee voor een andere titel van het boek?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het boek in het Nederlands gelezen op vakantie, een paar jaar geleden. Het heet Uur van de Waarheid in het Nederlands.

Uhm, de relatie tussen de hoofdpersonen: je hebt zegt maar de directeur (John Clark) van het Commandos team en de leider in het veld)Domingo Chavez). Dat zijn de hoofdpersonen en nu is die Domingo getrouwd met Clark's dochter. Maar ze gaan wel cool met elkaar om.

Wat ik verrassend vond was toen terroristen een spaans pretpark hadden bezet (dat was een leuk stukje) schoot de sluipschutter van Rainbow Six expres zo'n terrorist in zijn buik (waardoor die met veel pijn stierf) omdat die een (Nederlands) meisje had vermoord.

Hopelijk heb je hier wat aan

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm Nederlandse vertaling was 820 bladzijde geloof ik? Ik had hem op vakantie in een week uit :eek:

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe leest het boek eigenlijk? Ik zou ook wel eens een Tom Clancy boek willen lezen. Maar ik weet niet echt of het heel ingewikeld leest.

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    de boeken van tom clancy zijn allemaal heel vet.
    ik kan het wetenm, heb er veel gelezen

6. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    'k heb em ook gelezen in het nl ik heb er nog een uitreksel van geschreven:

ik moet em scannen als je em wilt ik email em wel (mozus ik kan nie schrijven, wat een spelfouten in dat verslag)

PS...

popov is the man... ik raad je aan het gewoon te lezen het is een super goed boek_O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een keer een Tom Clancy geprobeerd, maar ik kwam er gewoon niet doorheen...

vreselijk boek, en ik neem aan dat de rest al net zo erg is...

8. nilez

nilez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vond dat stukje in dat pretpark ook wel een leuk stukje.
    Ik vind zoiezo alle boeken van Tom Clancy leuk. Ik heb ze bijna allemaal gelezen.

9. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    is het niet een beetje van een laag niveau, makkelijk te lezen dus.
    niet dat ik dat erg vind.

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee absoluut geen laag nivea. Het is ook niet echt literatuur though. Het zijn trillers met een goede voorbereiding. Tom Clancy is zeer gedetaileerd inzake militaire techniek en tactiek (Clancy's specialiteit). Daarnaast is het geschreven in een vlotte stijl en pakken de boeken je echt. Op-Centre boeken vind ik beter dan Rainbow, maar das smaak.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met Red Storm Rising in 't Engels en dat is echt een goed boek en zeker niet te makkelijk

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heb de colombia connectie gelezen (clear and presen danger) van Tom Clancy, en vond het een erg tof boek..

Heb ook nog het eerste deel van de Net Force serie gelezen, en vond dat iig erg tof.. Wil ook echt deel 2 gaan lezen..

Ik heb echter pas nog maar Tom Clancy geprobeerd, vaker van gehoord, nooit echt wat van hem hebben willen kopen, maar kreeg toevallig de columbia connectie, en ben nu na 2 boeken toch best een Tom Clancy fan :)

Ook ben ik fan van Clive Cussler, bijna al zijn boeken al gelezen :)
    (Dirk Pitt pwnage!)

13. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zouden jullie een gepaste andere titel voor Rainbow six vinden?

Deel Deze Pagina