BOYCOT Limp Bizzkit en negeer Fred Durst

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 14 dec 2003.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Gadverdamme, die verdomde Fred Durst heeft het voor elkaar. Hij heeft het briljante nummer, van The Who, Behind Blue eyes verkracht. Waarom:

-Zijn Cher achtige stemeffectje.
    -Zijn ronduit ongevoelige zangwerk, donder de briljante intonaties van Roger Daltrey.
    -Het ontbreken van het ruige gedeelte in de echte plaat. Waardoor het geen echte rocker meer is.
    -Zijn irritanmte afgeschoren sik.
    -De irritante clip.
    -De walgelijke synthesizers die het ruige gedeelte vervangen.

Wie het origineel niet kent: Behind Blue Eyes van The Who staat vast wel op Kazaa........

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    En wat is het nut hiervan?!

Ik ken het orgineel dan wel niet, maar ik vind die van Fred durst echt niet slecht. Is weer wat anders en zit een lekkere melodie in. Maar ik zal het orgineel ook wel ff zoeken :)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan koop je z'n cd's toch niet? Dan gaat 'ie vanzelf wel weg. Daarnaast, als andere mensen dat wél een leuk nummer vind snap ik niet waar je je druk om maakt...

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    jah dat hij even een liedje heeft, die jij toevallig niet mag, kan ik wel begrijpen, maar om limp bizzkit daarom te boycotten :{

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Pff boeren hebben altijd iets te zeiken

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij toch liedjes wil rippen krijgt ie vanzelf wel problemen als niemand het leuk vind. Ik vind het ook wel jammer dat ie nu geen rock, of wat het ook was, doet. Dat vond ik nog een beetje aanluisterbaar.

7. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook positief zien: mensen die het origineel niet kennen, zullen het nu mischien eens proberen omdat hun favoriete arties het covert..

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar hoeveel fans van Limp Bizkit zijn werkelijk geïnteresseerd in andere muziek? LB heeft echt een hele aparte stijl (die mij niet aanstaat, maar dat terzijde).

er zullen vast uitzonderingen zijn, maar ik denk dat het overgrote deel niet eens weet dat het een cover is (ook ik wist het niet :eek: )

9. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je denkt toch niet echt dat door dit simpele topicje (en meningkje) iedereen limp bizkit gaat boycotten?
    hahah
    ik vind het een ok nummer...

10. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    fred durst zingt veeeeeel beter dan die who's ofzoiets nog nooit van gehoordt wie zijn dat eigenlijk?
    en boycotten lukt je nooit
    Limb bizkit ruled!

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het een erg goed nummer. En wie heeft nou geen gecoverd nummer?
    Als ze constant dezelfde nummers blijven maken worden ze afgekraakt wegens onorigineel, nou maakt ie een ander nummer en dan is het nog niet goed. En ik vind dat ie best wel een keer een mooi rustig nummer mag zingen. En z'n sik, dat mag ie toch zelf weten, hij heeft toch ook geen cap op. Vind het wel coole clip.

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Net op TMF, dat waarderingspolletje bij die clip. 7,2 was het resultaat. :)

Ik vind het zelf wel een aardig nummer, is eens wat anders dan het gebruikelijke. Beetje laf, zoals de meeste al zeggen, om van één nummer uit te gaan en dan direct te dreigen met boycotten en weet ik wat... :{

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    :{

Waarom zat ik al op zo´n soort reactie te wachten...

14. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk sowieso dat na het waardeloze Chocolate Starfish album weinig mensen nog iets om Limp Bizkit geven. Als ze dan ook nog eens met zo'n zoetsappig nummer aankomen al helemaal...

En als je toch gaat boycotten, boycot dan meteen alle covers/nummer met overduidelijke samples/remixes die je vaak in de top 40 kunt vinden en zijn samengesteld om wat snel geld te verdienen (ik schijt op Summer/Winter Jam en Trance Covers volume zoveel) inplaats vanwege liefde en/of respect voor (oude) muziek :{

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het gaat er om dat hij het nummer Behind Blue eyes dat geschreven is door Pete Townshend en in de jaren zeventig is uitgebracht door The Who bijna letterlijk heeft overgenomen en daar een hit mee scoort.

Het ergste is dat hij dus de essentie van het origineel heeft gedumpt en er een stuk gepingel doorheen heeft gemixed. Het origineel is dus echt niet zoetsappig. Dit is al bijna net zo erg als My generation gezongen door Direct.....

Als artiest is hij dit nummer niet waardig ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2003
  16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    lang niet alle covers zijn slecht hoor...

je hebt helemaal gelijk, die zooi in de top 40 is voor driekwart complete bagger, nog gecoverd ook...

maar bijv. Garage Inc. disk 1 van Metallica vind ik eerrrug nette covers... of Surfin' USA van Pennywise (gecovered van the Beach Boys)...

nou ja, je hebt gelijk trouwens, meeste covers zijn ruk...

schrijf dan of zn minst Limp Bizkit goed :p

17. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja daaaag, sinds wanneer mag je geen nummers meer coveren, ik weet of je het weet maar er zijn echt heeeeeeeeeeel veeel gecoverde songs. En om limp Bizkit daarop aan te vallen is een beetje laf, zeker omdat ze in het verleden allang bewezen hebben dat ze zlef ook goede nummers schrijven. En heb je er misschien ook aan gedacht dat hij het misschien een mooi nummer vond en het gecovert heeft om een eer te bewijzen aan the Who zou toch ook kunnen...

Maar nee, begin maar weer lekker met zeiken want dat is zo lekker makkelijk.....

Wat ik wel een beetje stom vind is dat nu LB weer nummers in de top 40 heeft of in ieder geval nummers die op de radio komen, iedereen ze weer gaaf vind enzo en er opeens alles van weet. Is iedereen opeens al jaren fan.
    Maar als je er niks van hoort dan vind iedereen LB niet goed...terwijl ik ze altijd al goed gevonden heb...maar ja das mijn mening.

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Roger Daltrey van the Who zingt technish gezien beter dan Fred Durst omdat zijn bereik groter is en hij een groter volume heeft. Of je hem mooier vind zingen dat ligt natuurlijk aan de luisteraar, maar Fred Durst heeft een voicebox nodig om het nog enigzins aanvaardbaar te maken. Bovendien, het is niet zijn nummer!

je mag best zaken coveren, behalve als je Fred Durst bent en een echte klassieker zo inmens verkracht...... }:] :p

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2003
  19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Je bent echt geen Wereldleider hoor TheWalrus... :mad:

Dat Limp Bizkit nu zo'n liedje heeft moeten ze zelf weten. Ik vind het goed klinken en dat het gecoverd is boeit niet. Tegenwoordig worden enorm veel liedjes gecoverd. Daarnaast klinkt dat liedje erg goed. Wordt ook veel gedraaid.

Als jij 'm wilt boycotten, veel succes |:-

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

laat ze dan tenminste het origineel draaien, dan hoeven we dat gekwijl van die neanderthaler niet ana te horen |:- |:- |:-

Deel Deze Pagina