1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dirty Sanchez

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Great One, 16 dec 2003.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ''Dirty Sanchez

    [​IMG]
    Na het succes van jackass introduceert MTV een nieuw stel gekken met Dirty Sanchez. De crew van Dirty Sanchez bestaat uit vier maffe Engelsen met één gemeenschappelijke liefde:
    XXXtreme sports. Geloof ons, dit compleet losgeslagen zooitje doet er alles aan om de grenzen van smaak en beschaafdheid te doorbreken. Van poedelnaakt paintballen tot xxxtreme golfen… het is onderdeel van een gewone werkdag voor Pritchard, Dainton, Joyce en Pancho.

    Dirty Sanchez: maandag en dinsdag. @ 20.30''

    credit:mtv.nl

    [​IMG]
    Ik vind het programma wel lollig maar soms gaan ze weer te ver (bijv. balzak tegen draaiende brommer band).

    Wat vinden jullie hiervan? is het TE of mag dit programma nog extremer?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    NOu, ik krijg zowat zelf pijn al kijk ik daarna dat is echt waarvan je zegt hm zelf neit doen....
     
  3. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik kan jammer genoeg geen mtv ontvangen! maar heette die generaal die bekend maakte dat Saddam was opgepakt ook geen Sanchez?
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    die is zo vet! mij maakt het niet uit hoe ver ze gaan.. als ik er maar lol aan heb:D
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je, Jackass vond ik nog altijd wel leuk omdat ze van die domme dingen deden - gein uithalen met mensen op straat enzo, met een weerwolfpak schreeuwend door londen rennen, in een elektronicawinkel gaan dansen met alleen een onderbroek aan :+

    Maar bij DirtySanchez gaat het volgens mij alleen erom dat ze mekaar of zichzelf pijn gaan doen - nietjes op de rug nieten, inderdaad dat van die balzak etc dat soort dingen, dat vind ik eigenlijk al niet echt leuk meer om naar te kijken :{

    Okee, bij Jackass deden ze dat ook wel eens (bijv kont aan mekaar piercen) maar die stukjes waarbij het vooral om humor draaide (dan heb ik het dus over mensen voor de gek houden enz, niet mekaar pijndoen ook al kan dat soms ook wel humor zijn ) vond ik dan toch leuker om naar te kijken...

    Correct me if I'm wrong - ik heb ongeveer anderhalve aflevering gezien en dan maar weggezapt wanneer ze voor de zoveelste keer keihard in de camera schreeuwden van pijn 8)
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb het nog nooit gezien omdat ik geen mtv nederland kan ontvangen.. zou het wel is willen zien.. maar je moet er van houden he ;)
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zal proberen wat clips te zoeken voor diegene die geen mtv hebben
     
  9. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    geen nood.. dit programma stinkt echt.. jackass was echt super, maar dit is echt een zwak aftreksel van jackass.. gewoon een stelletje idioten met NOG minder hersens dan de jackass crew die beroemd/rijk willen worden met idioot doen.. nee.. hier zit geen humor in..
     
  10. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind dirty sanchez veel vetter dan jackass dit is veel groffer
     
  11. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een onsmakelijk programma...waar jackass soms te ver ging gaan deze heren nog veel verder...ik beleef er totaal geen lol aan om hier naar te kijken|:-
     
  12. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vin het maar na-aperij. Jackass was vet omdat het nieuw was, maar ditte niet. Nee, Jackass was gaver
     
  13. AJAX AMSTERDAM

    AJAX AMSTERDAM -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof dat er wat mee te maken heeft|:-

    dirty sanchez is een sex-standje..(zeer ranzig trouwens) het heeft iets met poep te maken.
    kheb er zelf gelukkig geen ervaringen mee:)
     
  14. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens, alleen zap ik niet weg :p
    hun cameraatjes kunnen dat geschreeuw niet eens aan :D
    Maar sommige dingen van hun zijn wel lachen (lees lomp) zoals dat met die trap en de auto...
     
  15. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    wahaha nee, maar het viel me alleen op *)
     
  16. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ehjt wel grappig alleen wel echt heel erg overgenomen van jack ass, jack ass was meer grappig en dat iets had, dit heeft neits en gaat puur om de pijn en wie het meeste pijn heeft
     
  17. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best leuk, en ze zouden gerust grover mogen worden, so wat dat het nageaapt is, je moest eens weten hoeveel games nageaapt zijn, maar toch leuk zijn... Maar ik kan die vent die niks doet altijd niet uitstaan, en dat er af en toe zo'n psycholoog ofzo doorheen lult is ook dom...
     
  18. AJAX AMSTERDAM

    AJAX AMSTERDAM -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
  19. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo denk ik er ook over... IMO niet echt leuk om naar te kijken

    Ja ook dat :+ al dat gegil en geschreeuw kunnen die cameras idd niet eens aan
     
  20. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    dat programma is echt te erg laatst ging er 1 zo'n nietje in zn eigen hand nieten en dat ding ging dwars door zn nagel heen ik zat gewoon te rillen op de bank!
     

Deel Deze Pagina