[Roken] Blij als het 1 januari is...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lucky13, 21 dec 2003.

1. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was weer zo ver, ik zat net lekker een broodje te eten bij de Deli France, steekt zo'n Anita weer zo ongegeneerd een gore peuk op! Hrstikke onbeschoft vind ik dat als andere mensen nog zitten te eten.
    Ik ben blij dat er in bepaalde plekken zoals restaurants/werkplekken etc. het roken word verboden!

Hoe denken jullie hier over?

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker mooi!
    Mijn moeder heeft last van astma, en kan ook slecht tegen die rookwalm enz. bij haar op werk. Ben dan ook blij voor haar met de nieuwe regeling :)

3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel mooi! Ik ben puur ANTI-rook Laatst zat ik bij de kapper, komt de volgende klant (zo'n sjaakie) binnen en steekt zo'n vieze peuk op! Ik heb maar ff Vriendelijk}:] gevraagd of ie hem uit wilde doen! Omdat het gewoon stinkt! je haar gaat stinken je kleren stinken ALLES stinkt!:mad:

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik kan ook slecht over die lucht, ik ben niet asmatisch ofzo (hoewel deze bronchitis niet echt relaxed is, maja, astam is veel erger) maar het STINKT en het irriteert je luchtwegen...alhoewel ik in de Elsevier lkaatst een theorie las dat meeroken onder het motto van if it doesn't kill you, it makes you stronger toch gezond zou zijn..weerstand opbouwen ofzo. Maar dat geloven lang niet alle wetenschappers.

5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik rook erg vaak passief mee.....
    ik heb er geen last van, mij maakt het helemaal niet uit of het verboden wordt of niet...

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vrij serieus onderwerp, meer iets voor in ASEL dus. Ik verplaats hem.

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de horeca geldt dit verbod voorlopig nog niet, je zult er dus voornamelijk op je werkplek profijt van hebben......godzijdank, in ieder geval al iets :).

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De overheid ging het toch niet verbieden in restaurants? (ah BoNEz|NLwas me voor :) )
    Zo gek zijn ze ook niet, want dat zouden er ook minder klanten komen dus verliezen restaurants hun inkomsten.

Maar waar ik me vooral aan erger is dat rokers vaak maar zonder te vragen of iemand dat goed vindt een cicaret opsteken. Dus ik vindt het wel goed dat je in sommige plaatsen niet mag roken.

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Zoals Emile zegt: Ik stoor me er ook niet echt aan, me moeder rookt ook en me vader zo af-en-toe een sigaartje. Ben er dus min of meer aan gewend.

Ik heb een grotere hekel aan de mensen die zeggen dat ze gaan stoppen na Oud & Nieuw, maar na 2 week gewoon weer vrolijk door gaan :mad: Dát is pas onnozel, toch vind ik het wel fijn dat het in disco's enzo verboden wordt, want daar is het écht erg :'-(.

10. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook astma en daar erger ik me zo aan mijn vader heeft zo'n vriend die rookt ook hartsikke veel komt ie eens een keer op bezoek en dan stinkt het hele huis naar rook:confused:

11. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn moeder rookt ook maar dat wil niet zeggen dat ik niet tegen roken ben, integendeel!Ik ben er absoluut TEGEN!Mn vader rookte vroeger ook, maar hij is van de ene dag op de andere gestopt...bij mn moeder gaat dat jammer genoeg niet zo makkelijk...

12. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook absoluut tegen roken... dat mensen er gewoon aan beginnen : het stinkt ,is slecht voor je gezondheid ,is niet lekker ,.... OK ,ff een jointje ,daar heb je nog wat aan maar een gewone sigaret :?

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    haha, wazigste uitspraak ooit 8)

ik vind het allemaal ineens zo'n hype, om anti-roken te zijn... Als iemand het lekker vindt, laat hem of haar, wat doet hij jouw fout??

passief meeroken?? ik doe het elke dag.. mn ma is kettingroker, en ik heb er helemaal geen last van, misschien leef ik een jaar minder... maar dat interresseert mij helemaal niet...

en voor de rest, meiden die roken vind ik minder aantrekkelijk, maar hoe kun je het iemand in hemelsnaam willen verbieden. Jij mag toch ook bier drinken zoveel je wilt (wat meer slachtoffers veroorzaakt dan roken)... Laat ze toch...

14. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, Maar roken is toch wel heel iets anders als bier drinken! En roken is gewoon smerig en andere mensen hebben er last van!

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd wel veel beter, ik kan zelf heel slecht tegen die gore rook lucht! Ik hoop ook voor veel mensen dat ze is stoppen 2004... en @perfecte schijt: Bier drinken stoort niemand en wordt alleen thuis en in cafe's gedaan, roken gebeurt bijna overal en is ook schadelijk voor anderen.

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    bovendien vanaf 1 januari geen gerook meer op stations en geen aparte rokerscoupés. _O_
    die rokers coupés zitten altijd maar halfvol omdat niemand in de walmende rook wil zitten. in andere coupés is dan wel heel druk. :{
    dus idd blij als het 1 januari is

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik denk dat je wel wat meer dan 1 jaar minder lang leeft. En waar haal je de uitspraak vandaan dat alcohol meer doden veroorzaakt? Ik vind het heel fijn dat iemand het lekker vind om zichzelf dood te roken. Maar laat hem dan plz even voor zichzelf doen en niet mij erin betrekken. Of je zorgt ervoor dat ik geen rook inadem, of je gaat maar ergens anders lopen paffen.

Van mij mogen ze dus, maar niet waar ze anderen ermee lastig vallen. Simpel lijkt me? Ik wil namelijk wel oud worden, en geen teer en andere vieze shit in mijn longen hebben.

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    k, misschien niet doden direct door alcoholvergiftiging oid, maar mishandeling, auto-ongelukken ten gevolge van alcohol, jezelf verwonden door dom doen in een dronken bui, etc, etc...

sowieso een beetje hypocriet vind ik het, roken verbieden, terwijl er nog elke dag overal de meest rottige stoffen door fabrieken de lucht in worden geblazen...

wat is er schadelijk aan roken volgens jou dan?

btw. ik rook zelf niet hoor, mss wek ik nu die indruk :D

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hypocriet of niet, er gebeurd tenminste wat. Ze moeten toch ergens beginnen? Daarbij komt dat bij meeroken de "slachtoffers" de veroorzakers recht in de ogen kunnen kijken, het is veel persoonlijker dan een fabriek in de randstad die allerlei troep de lucht ingooit.

20. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind meeroken ook vrij irritant... 't Is idd een beetje asociaal gedrag van rokers.
    Op zich heb ik niets tegen roken, maar doe het dan in een omgeving waar je anderen niet ermee stoort...

Ik bedoel, ik ga toch ook niet in de Kalverstraat in de lucht staan spugen? Als het dan op iemand terecht zou komen, zou die volkomen over z'n zeik gaan...

Maar da's volgens mij precies hetzelfde wat rokers doen...

Deel Deze Pagina