Final Fantasy XII op Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Majin, 14 dec 2003.

1. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel fan van de FF reeks, maar zie het ook niet zo snel gebeuren. |:-

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    vind open ended en vrije RPG's als Morrowind, Daggerfall, Pirates of the caribean toch veeeel beter dan deze japanese lineaire shit|:-

3. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het lineair is, is inderdaad een nadeeltje. Alleen het verhaal krijgt je vaak zo te pakken dat het superverslavend is en dat je heel wat uurtjes achter mekaar kunt spelen zonder dat het gaat vervelen. :cool:

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    het verhaal is gewoon supervan final fantasy :)

5. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Xbox1 zal FF nooit komen. MAAR Square-Enix (toen nog Squaresoft) is ooit van de nintendo overgestapt naar Playstation, omdat het spel op dit platform beter tot zijn recht zou komen vanwege het gebruik van cd's. Op de Playstation zou het er allemaal beter uitzien, DUS wie weet willen ze weer hun spel gaan uitbrengen op de mooiste console en als Xbox2 weer net zo'n technologische voorsprong heeft als de Xbox nu heeft op de concurrentie, dan zou het weleens zo ver kunnen komen dat FF naar Microsoft gaat.
    Maar ja ik heb ook een Playstation 2 maar ik zie spellen toch echt het liefst op de krachtigste console...net zoals DOA3.
    Hopen!!!!

6. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, dan maar op X-box 2, moeten we nog ff geduld hebben. :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nooit, sony zal hun top producer niet weg geven zoals Nintendo RARE afstond. Waarschijnlijk zul je nooit FF op je XBOX spellen (iig niet legaal)

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Sony is gedeeltelijk eigenaar van Square-Enix? volgens mij is dat fout. Volgens mij heeft sony 60% van de aandelen (of zoiets) maar daardoor worden ze geen (gedeeltelijke) eigenaar,toch?

9. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    als ie komt dan is het pas na 2004, want square fenix is tot 2004 nog een deel van Sony.....daarna zal ie kunnen komen maar de kans is klein.....ik hoop ut wel:D

(GTA is al naar de xbox, nu FF nog en dan--> PS2 sucks big time:))

10. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    nou als ze echt vrij kunnen kiezen welke console ze kunnen gebruiken dan wordt er toch wel naar het grafische vlak gekeken dus xbox zal een goeie optie zijn dan.
    Tis al heel wat dat FF op de gamecube komt dus das misschien zelfs een beetje hoop voor alle FF fans die een xbox hebben

11. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    FF op de NGC verbaast jou? FF deel 1 kwam uit op de oude console van NGC. Dus zo verbaasd ben ik niet. FF op de xbox verbaast me wel.

Maar als TFLO, Fable, Sudeki, Jade Empire komen hebben we Square niet nodig, maar áls een FF op de xbox komt is dat natuurlijk fantastisch!

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    TFLO?:confused:

13. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    TFLO = True Fantasy Live Online :)

Die moet ik hebben!!!:):):)

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Oh die. Ja, die lijkt me ook heel vet. Alleen heb ik geen live.:'-(

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je opmerking dat ze dan zullen kiezen voor de console met de beste graphics lijkt me sterk. Waarom? Omdat de FF games op de PS2 al tot de mooiste games behoren op de PS2 en ze op de Xbox echt niet zo ontzettend verbeterd zullen worden dat dat voor Square-Enix een goede reden zou zijn. Tenzij je het natuurlijk hebt over de volgende generatie consoles. Maar aangezien het me wel zeer onwaarschijnlijk lijkt dat er veel verschil zal gaan zitten tussen de PS3 en Xbox 2 qua specs zal dat dan ook geen breekpunt gaan vormen denk ik. En daar komt natuurlijk bij dat de grote trouwe FF fanbase van de PS1/PS2 gewoon weer mee gaat naar de PS3. Nee, persoonlijk denk ik dat het alleen maar zou gebeuren als de PS3 flopt en de Xbox 2 een steeds groter en groter marktaandeel zou krijgen. Dus wat dat betreft zullen we nog even moeten afwachten.

Overigens hoop ik dus niet dat de FF games ooit naar de Xbox gaan om de doodsimpele reden dat bepaalde games gewoon bij een bepaalde console horen. En daar komt nog eens bij dat er op de Xbox nog genoeg rpg games gaan komen die er zeer veelbelovend uitzien. Jammer alleen dat dit allemaal actionbased rpg's zijn en geen turnbased zoals FF waar ik juist gek op ben, maar misschien komen die ook nog wel.

En wat betreft de FF game op de GameCube. Behalve de naam heeft die echt niet zoveel met de PS1/PS2 type games te maken. Het is meer een soort van actionbased/mutiplayer/fungame geworden dan een klassieke FF game.

Laatst bewerkt: 22 dec 2003
  16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel ze wel op mijn sony-tje,als ze al op de xbox komen dan wordt het toch weer een jaar of zo later dan op PS2,net zoals GTA:Vice City.Daar zit ik nou dus egt niet op te wachten.als je op xbox met vice city kan spelen,dan hebben we op PS2 alweer bijna San Andreas.Vind zoiets gewoon geld klopperij!

17. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon alle Console's dan hebben we deze discussies ook niet:)

Deel Deze Pagina