Lord of the rings: ROTK impressies

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nilamo, 23 dec 2003.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net terug van LOTR:ROTK, en voel me verplicht aan mijn verstand om iedereen mee te delen dat ik sprakeloos ben. Als je hem nog niet gezien hebt gezien, dan is het enige dat ik tegen je kan zeggen dit: :{ :{ :{ . LOTR:ROTK is de beste film van het jaar. Heck de Lotr trilogie is de beste trilogie ooit gemaakt en dat zal nog zo een jaar blijven. Ik vond deze film zo prachtig dat ik bijna emotioneel werd, en iemand in de zaal werd dat ook :'-( . De acteurs speelden hun karakters zo goed, dat ik zelfs vergat dat ze maar acteurs waren. Maar ik doe ze geen eer aan door maar acteurs te zeggen, ze zijn veel meer, net als de film _O_ . Omg

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Keej dat word reserveren dus!!

3. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de film ook superwreed!! vooral dat gevecht met die 600.000 orks, daar krijg je echt kippevel van. ma goed je moet em gewoon gezien hebben

4. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Goed zo. :)

5. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga er volgende week naartoe! Kan niet wachten...!

6. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Precies je moet hem gezien hebben voor het jaar voorbij is.

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ben vorige week donderdag geweest. Ik moest ecth ff een traantje wegpinken toen de rohirrim de Orcs van de zijkanten aanvielen. Zo mooi, echt de beste film die ik ooit gezien heb. Ik vind dat Jackson zijn eigen heeft overtroffen. Nu helaas wachten tot volgend jaar augustus. Maar gelukkig ken ik nog een paar keer naar de bios:D

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Hobbit gaan ze ook verfilmen en dat is ook een heel goed verhaal.

9. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest ook even een traantje wegpinken toen
    iedereen voor de hobbits ging buigen

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  10. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging heel de zaal klappen toen Legolas die Oliphaunt (of weet ik hoe ze heten) versloeg

echt mooi stukje

heel de film trouwens :)

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    @shd: Dat is volgens mij nog niet zkr.

Ik heb hem trouwens gister gezien. (ik was doodziek maar ben gewoon gegaan!!!)
    En de film was helemaal top! Gewoon alles goed. Jammer genoeg merkte ik meerdere keren dat het met de computer gedaan was. Ook vond ik dat
    de scene met de Witch King
    wel iets langer had mogen duren.

12. DouNiu

DouNiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was zelf 2 dagen na premiere geweest, zaal zat niet eens halfvol in Rotterdam toen. Het is een superfilm ja, hoewel ik zelf de voorkeur geef aan deeltje 2....

'Het' gevecht in RotK komt er op neer dat ze kansloos zijn, tot de hulp uit de bergen waarmee de vijand in 1x weggeveegd wordt...

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... als je het ook zo zegt klinkt het ook idd als nix. Maar bij mij was de zaal ook niet halfvol. Was bij Pathe de Kuip geweest, zat denk ik voor iets meer dan een kwart gevuld

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik weet het niet helemaal met deel 3. ik vond deel 1 en 2 steengoed, maar deel drie vond ik op het eind wat minder. Soms leek het net een zwarte komedie. De ene grimas na de andere werd op tafel gegooid. Het einde werd een einde, dat overliep in een einde.

De film was heel goed, maar ik had andere verwachtingen. Wat in een boek goed is hoeft in een film niet altijd goed te zijn, al worden fans dan sjacharijnig......

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ben er zondag ook heen geweest.. Wat een prachtige film, heel erg mooi gedaan gewoon. Er zat geen stukje in wat mij zei dat ze geld nodig hadden om het maar uit te melken.. iedereen zat zo goed in z'n rol. Prachtige film voor mij was het de beste van de 3,. Alleen jammer dat het heel lang gaat duren voordat er weer zo'n goeie film uit komt. :'-( AANRADER!! :D _O_

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    valt nix anders over te zeggen dan:
    GEWELDIG

17. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een traantje moeten wegpinken in deze geweldige film.. Perfect_Shit heeft duidelijk weergegeven hoe goed deze film wel niet is!! Gaat dat zien!!

_O_ LotR: TROTK _O_

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  18. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    btw, 1 januari 2004 komt de 'mislukte' tekenfilm van LOTR (1) op yorin om een uur of 16.00.....

19. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg eergister Fellowship of the ring Extended + Two Towers Extended gezien en dan gelijk die ochtend erna Return of the king in de bios (s'ochtends;) met MaC Ontbijt in de bios)

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorige week ook geweest en ik kan ook dit jaar weer zeggen dat Peter Jackson weer goed is geslaagd in deze verfilming. Ze hebben wel een stuk uit het boek er niet laten zitten en dat vond ik echt heel erg jammer (mensen die het boek en de film gelezen/gezien hebben weten wel waar ik het over heb).

Verder was deze film echt top! Mooie effecten en een uitstekend verhaal (hoe kan het ook anders ^^)

Deel Deze Pagina