Nu niet met z'n allen gaan afdwalen he , we hebben het over de beste console, en bij de term Beste Console kijk je natuurlijk niet alleen naar de specs.
Xbox heeft de beste specs das een feit.
Alleen moet de Xbox nog even wachten tot er veel topgames uit komen zoals Halo 2, Ninja Gaiden, Fable, Splinter Cell Pandorra Tomorrow, Half life 2, Kameo (?) en misschien nog veel meer verassingen.
Gamecube zat in de shit, daarom gingen ze maar een abnormaal lage prijs vragen, en kijk eens ze zitten weer in de lift.
Inderdaad is de Gamecube wat meer voor de jongere gamer bedoeld maar toch spelen er ook nog best veel ouderen op de Gamecube.
Het probleem met de Gamecube is dat ze altijd wéér met dezelfde formule aankomen, altijd weer een nieuwe Mariokart, altijd weer een nieuwe Mario, altijd weer een Nieuwe Zelda, enzovoort.
Ik heb hier niets op tegen maar kom a.u.b. eens met iets nieuws, een nieuwe 'held' van Nintendo.
Het is rot voor de Gamecube bezitters dat volgend jaar misschien al op de E3 de opvolger wordt gepresenteerd.
Playstation 2 is natuurlijk duidelijk, en ik herhaal daarom weer wat velen hier ook zeiden: De Playstation was een groot succes, Playstation werd als het ware een ander woord voor console, de mensen waren de kwaliteit van de Playstation gewend en de meesten wouden daarom ook niks anders.
De Playstation 2 bestaat inmiddels al lang dus wordt het wel tijd voor een Playstation 3, maar ik heb zelf ook een beetje het idee dat Sony echt eerst alles uit de Playstation 2 wil halen en dan pas gaat overschakelen naar de Playsation 3, die (als het goed is) na de Gamecube 2 en Xbox 2 uitkomt.
Conclusie: Het is na mijn idee het best om nu een Xbox aan te schaffen, de opvolger van de Gamecube komt er al snel aan en de Playstation 2 loopt kwa specs behoorlijk achter.
Klaaaaar... .
Laatst bewerkt: 29 dec 2003