Wie kent ze niet, de gamecomics. Op veel sites zijn er al zelf gemaakte strips te bezichtigen. Een lijstje met mijn favorieten: - www.little-gamers.com (denk ik een van de bekenste) - www.Gamecomic.nl - www.penny-arcade.com - www.ctrlaltdel-online.com Dit mag denk ik wel mods? aangezien ik geen reclame maak en deze sites geen concurrenten vormen? Maar wat zijn nu jullie favorieten of bezoeken jullie er helemaal geen?
Ctraltdel vind ik het leukste, penny arcade is ook wel leuk, maar heel vaak snap ik de grap niet ervan. Zal wel typisch amerikaanse humor zijn, maar ik zie de humor er vaak niet in
pvp online begon imho erg leuk, maar is afgezakt naar redelijk flauw niveau, beetje braafjes in vergelijking met Ctrl alt delete en Penny arcade....
Real Life vind ik de laatste tijd nogal slap geworden, maar is nog altijd een blijvertje. Mac Hall update niet zo vaak, maar aangezien de prachtige artstyle is dat niet zo gek. VG Cats ken ik nog niet zo lang, maar heeft nu al een plaatjse in mijn top 5 veroverd 8-Bit Theater is een apart geval. Of je nu old-skool FF-fan bent of niet de lange lappen tekst en de iets wat intelligentere humor soms (als Fighter niet in de spotlight staat) trekt niet iedereen aan. Verder rest heeft Men In Hats niks met gaming te maken, maar het is toch een must-read
Mwah, gamecore.nl en gamemag.nl hebben ook een strip. Andere Nederlandstalige comics ken ik zo 123 niet opnoemen.
Die little gamers strips zijn vet. Check die op die frontpage... Come Closer.... A litle bit closer.... DAMN YOU'RE UGLY!
Gamecore is gewoon totaal niet grappig. Gamecomic vind ik wel erg leuk, maar Little-Gamers blijft teh pwnage