de beste star wars game.......

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iron Maiden, 4 jan 2004.

  1. dunpeal(NL)

    dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Jedi outcast voor pc, want kotor op xbox heeft erg veel last van slowdowns en gameplay is niet snel genoeg, maar da is maar een mening
     
  2. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe op de gamecube lijkt me wel mooi, die volgt tenminste de verhaallijn van de films.
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het juist lauw dat ze een spel maken voor de film(KOTOR) want vind spellen die op films gebaseerd zijn ruk..
     
  4. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke niet...ben een fan van de films en wil zelf ook wel een interactief de death star vernietegen.
     
  5. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    X-wing op de pc, en x-wing vs. tie fighter!! dat waren nog eens top games.
     
  6. cranky

    cranky Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    als je niet van rpg's houdt is rebel strike wellicht de beste starwars simulator, echt de ouwe films beleven en zelf spelen.
     
  7. Microsoft_Freak

    Microsoft_Freak Evil-Cloud

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Nie lang denke KOTOR _O_
     
  8. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Kotor natuurlijk
     
  9. insanegamer

    insanegamer ..::PlayMore::..

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik alleen Star Wars: the phantom manace op mn PC heb en de film 3x gezien heb(vindt het de beste episode tnt) vindt ik dit het beste Star Wars spel. Na alles wat ik over KOTOR gehoord heb denk ik erook over het aan te schaffen.
     
  10. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    kotor! ik heb niet veel sw games gespeeld maar kotor vind ik tot nu toe de beste.
     
  11. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is duidelijk, kotor wint wel met een meerderheid.
    maar je hoort toch dat er veel star wars games zijn..
    de nieuwe op cube leek me ook wel gaaf, gewoon van je voertuig afstappen en ff met je saber hakken, maar......
    ik heb geen cube
     
  12. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Mijn toppertjes zijn: Rogue squadron2(cube) en de net nieuwe Knights of the old republic.
     
  13. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit Rogue squadron2 is voor mijn een reden om een cube te kopen, effe kijken op marktplaats8)
     
  14. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    de echte fan *)
     
  15. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    als het goed ik krijg ik vanmiddag kotor van een vriend van me. dus dan zal ik 'm ook eens even proberen. khou zelf eigenlijk helemaal niet van star wars. tis wel grappig maar daar houd het ook bij op. maarja kotor is gewoon een super goede RPG en daar ben ik wel fan van.
     
  16. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars , obi wan voor de Xbox is egt wel kix !!! En veel beter ... kotor is dom

    ik hep alles ... MUHAHAHAHAHAHAH

    obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan
     
  17. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit man ga morgen toch even naar de lokale gamestore om die Rogue squadron2 te checken, en dan maar zoeken naar een zo goedkoop mogelijke cube en Rogue squadron2 game!!.
    Kan er iemand mijn al iets verklappen is er ergens een review ofzo???

    En ja ik ben een echte Star Wars Fan!!!!!!!! van mijn mogen ze er een serie van maken.
     
  18. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net dat de loop missies in Rogue squadron III wel tegen vallen, dus ik stel voor dat alle starwars fans met een xbox Lucas een brief schrijven dat hij een game moet maken met de loop missies als in Jedi Academy (maar dan wel betere graphics), en de vlieg missies als in Rogue squadron III.
    En niet te vergeten de gevechten tegen Dark Vader!!!
     
  19. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    maargoed, bij kotor kon je ook maar 1 voertuigen gebruiken ,alleen maar een swoop ( en ebonhawk als je die meetelt ).
    bij Rogeu Sqaudron kan je volgens mij nu, speeders enzo gebruiken, toch ????
    lijkt me wel cool.....
     

Deel Deze Pagina