Jedi outcast voor pc, want kotor op xbox heeft erg veel last van slowdowns en gameplay is niet snel genoeg, maar da is maar een mening
ik vind het juist lauw dat ze een spel maken voor de film(KOTOR) want vind spellen die op films gebaseerd zijn ruk..
als je niet van rpg's houdt is rebel strike wellicht de beste starwars simulator, echt de ouwe films beleven en zelf spelen.
Aangezien ik alleen Star Wars: the phantom manace op mn PC heb en de film 3x gezien heb(vindt het de beste episode tnt) vindt ik dit het beste Star Wars spel. Na alles wat ik over KOTOR gehoord heb denk ik erook over het aan te schaffen.
dat is duidelijk, kotor wint wel met een meerderheid. maar je hoort toch dat er veel star wars games zijn.. de nieuwe op cube leek me ook wel gaaf, gewoon van je voertuig afstappen en ff met je saber hakken, maar...... ik heb geen cube
als het goed ik krijg ik vanmiddag kotor van een vriend van me. dus dan zal ik 'm ook eens even proberen. khou zelf eigenlijk helemaal niet van star wars. tis wel grappig maar daar houd het ook bij op. maarja kotor is gewoon een super goede RPG en daar ben ik wel fan van.
Star Wars , obi wan voor de Xbox is egt wel kix !!! En veel beter ... kotor is dom ik hep alles ... MUHAHAHAHAHAHAH obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan obi-wan
Shit man ga morgen toch even naar de lokale gamestore om die Rogue squadron2 te checken, en dan maar zoeken naar een zo goedkoop mogelijke cube en Rogue squadron2 game!!. Kan er iemand mijn al iets verklappen is er ergens een review ofzo??? En ja ik ben een echte Star Wars Fan!!!!!!!! van mijn mogen ze er een serie van maken.
Ik las net dat de loop missies in Rogue squadron III wel tegen vallen, dus ik stel voor dat alle starwars fans met een xbox Lucas een brief schrijven dat hij een game moet maken met de loop missies als in Jedi Academy (maar dan wel betere graphics), en de vlieg missies als in Rogue squadron III. En niet te vergeten de gevechten tegen Dark Vader!!!
maargoed, bij kotor kon je ook maar 1 voertuigen gebruiken ,alleen maar een swoop ( en ebonhawk als je die meetelt ). bij Rogeu Sqaudron kan je volgens mij nu, speeders enzo gebruiken, toch ???? lijkt me wel cool.....