Beste Film 2003

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door El_yankee, 5 jan 2004.

1. El_yankee

El_yankee 101Band of Brothers

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben weer een jaar achter de rug dus ik wou weten.
    Welke film jullie het beste vinden uit 2003.
    Ik vindt Lord of The Rings: Return of the King het beste van dit jaar.

Argumenten???

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg erbij dat ze moeten beargumenteren. mijn favo film is net als el yankee lord of the rings return of the king. Het is gewoon eens sublieme film met veel emotie en gevoel, gemengd met onwerkelijke actie. De tempo van de film is perfect, geleidelijk opbouwend tot de climax, zonder maar een moment te vervelen. Het is gewoon subliem en daarom mijn favo film van het jaar.

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    The Barbershop :cool: Mja, was ook de laatste film van 2003 en ik heb er gewoon enorm veel om gelachen :D :).

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Finding Nemo is film van het jaar geworden. Een erg leuke film, maar ik denk dat ik toch meer genoten heb van LOTR!

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de return of de king de meest complete en indrukwekkende film die ik tot nu toe gezien heb. daarna vind ik finding nemo het beste. pixar zit op de goede weg en de nieuwe generatie teken/animatiefilms gaat met dit soort films de goede kant uit.

6. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik denk dat niemand LOTR: ROTK kan overtreffen! Die film was gewoon zo spannend!!!

Echt super verhaal!

Dat is gewoon 1 van de weinige fantasie films waarin ik me zo erg kan inleven!

En Finding NEMO was bij mij op de 2e plaats! Gewoon super mooi geanimeerd en echt TOP humor voor zo een film!

Eindelijk eens een geanimeerde film wat ECHT leuk is voor jong en oud!

7. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jurresic Park3 vind ìk heel goed.

8. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet van die ( niet beledigend bedoeld ) "neppe" verhalen.
    Met tovenaars en orks, ik weet niet hoe boeit me niet zo. Misschien zit ik er helemaal naast want ik heb alleen fragmenten uit The Fellowship of The Ring gezien, maar dat was voor mij genoeg... Ik ga zelf voor Black Hawk Down, een schitterende oorlogsfilm met een goeie vertolking van Josh Harnett!!! toppie film

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik vond 2003 ietwat mager, tochj vond ik Kill Bill , en de gehele Matrix serie (geldt niet geheel voor 2003, maar toch gedeeltelijk) wel erg goed..

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond 2 fast and 2 furious ook een echt goede film...mooie auto's leuke verhaalijn...met name de auto's en de meiden doen het hem!!

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga ook met de massa mee, LOTR en Finding Nemo hebben echt het meest indruk op mij gemaakt.

Uit Finding Nemo heb ik nog maandenlang quotes herhaald, echt geweldige Pixar film, ben d'r bijna verliefd op. :+ En dan die zeeschildpadden, schitterend!

LOTR ROTK was ook een fantastisch slotstuk, roepte toch wel wat emoties bij me op, en zat de hele show bij wijze van spreke op het puntje van mijn stoel. Fantastisch!

Dieptepunt? Wellicht de Matrix, die heeft echt geen blijvende indruk op mij achtergelaten. Misschien verwachtte ik er teveel van, maar ik vond het weinig voorstellen.

12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Road to perdition, mss minder bekent maar echt een top film met Tom Hanks en Jugde Law.
    Mooi verhaal en geen verbeelding, Maar natuurlijk is Lord Of the Rings een zeer goede film.
    En blijkbaar moet Finding Nemo maar eens gaan zien.

13. Osin

Osin Made G

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete film van 2003 is geworden: "A Man Apart" met Vin Diesel. Ik vond dat een hele goeie film!

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan ook al niet kiezen uit Finding Nemo en Lord of the Rings: the Return of the King :eek:

Finding Nemo was gewoon heel grappig en leuk en blijft leuk door de geweldige personages en quotes. LOTR was het laatste van de drie LOTR films en was daarma het einde, maar wel een zeer indrukwekkend einde moet ik zeggen!

15. El_yankee

El_yankee 101Band of Brothers

Leuk Bevonden:
    0
    Black Hawk Down is een goeie film maar is al 2 of 1 jaar oud
    The warrior

16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond Pirates of the carribean.
    elk stuk van de film was spannend of leuk. ik ga nog naar LOTR : ROTK lijkt me echt een leuke film, eerst nog ff TTT lenen :9

17. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is de film van 2003 zeker weten Lord of the Rings: Return of the King (Alhoewel ik hem pas in 2004 heb gezien :+)

Toen ik de boeken uit had, kwam de eerste film ook zo'n beetje uit, die vond ik echt prachtig. Deel 2 vond ik ietsjes minder maar toch een hele mooie film. En nu deel 3, echt het mooiste deel van alle 3 (eigenlijk is het 1 geheel, maar goed...)

Prachtige gevechten en alles is supermooi in beeld gebracht. Echt helemaal geweldig :9

18. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Kill Bill was wel geinig, maar aan de kwaliteit van de Lord of the Rings serie kan geen enkele film tippen. Subliem was vooral het 3de deel-----}Zeker de enorme veldslag_O__O_

19. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Lord of the rings the return of the king de beste_O_

20. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind The Pianist de beste film van 2003. Zo meeslepend, zo indrukwekkend.... daar kan geen LotR tegenop.

Deel Deze Pagina