Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Iriver 59T!
    Deze mp3 speler ben ik van plan te kopen, lijkt me onwijs mooi dingetje, wie heeft er ervaring mee of een aanbieding gezien ervan? Hij is namelijk 260/270 euro.
     
  2. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een onbekende MSI Mega Stick 1 gekocht bij de media markt voor €88 (!) Euro, en het is echt zo'n fantastisch dingetje, 128 MB, genoeg! Voice Record, Data kan je er ook op zetten, Radio, Radio FM opnemen... Echt fantastisch voor die prijs~!

    = CF =
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ibead

    heb al tijdje deze ibead 100:
    [​IMG]
    en ik ben er zeer blij mee. 256 mb uitvoering met fm radio voice recording wma en mp3 formaat. Ook te gebruiken als draagbare hardeschijf. Dankzij de mogelijkheid om nieuwe firmware erop te zetten blijft hij up-to-date. Heb nu firmware met playlist en ben er zeer blij mee. Laastse voordeel is de batterij. Het is geen batterij die je moet vervangen maar er zit gewoon een soor accu in. Als je de ibead in de usb poort stop dan gaat ie automatisch opladen. Volle batterij gaat ongeveer 14uur mee en duurt ongeveer 3uur voordat hij helemaal opgeladen is.
     
  4. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er wel leuk uit, hoeveel geheugen heeft ie? Ik vind de kleur van die Irivers wel wat ongeinspireerd worden alles is grijs-/metaalkleurig tegenwoordig. Deze heb ik ook bij Dixons zien liggen (ik weet de prijs zo niet)
     
  5. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, de OGG Vorbis firmware voor de iFP 300/500 series zijn nu released, leuk kerst-cadeautje *).
     
  6. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Oja, ik heb net ff 2 oplaadbare NIMH AAAbatterijen gekocht bij de hema gekocht :) voor €6,20... Bij de Dixons waren ze dr ook van Panasonic, 14,95 maar dan 4 stuks :)

    = Cf = Ivo NL
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ireaver

    geheugen varieert van 256mb tot 1000mb. Als je voor de 256 of 512 mb gaat dan zou ik toch eentje nemen die beetje kleiner is. En voor dat geld van de 1000mb versie (€495) heb je ook de Zen Xtra 60GB harddisk. Dus ik zou het wel weten ;)
    check mp3spelers voor meer info.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze heb ik ook. Errug fijn dingetje moet ik zeggen...
     
  9. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Zillion PA40, prachtig dingetje, er komt binnekort als het goed is een PA50 versie uit, met 2 lcd'tjes... maar jah :p Ik weet alleen niet hoe duur die was, maar je hebt hem in 3 kleuren, rood, zilver, blauw. In 128 MB en 265 MB. Klein en mooi design. je kunt ook je stem opnemen en Radio opnemen en beluisteren. Geluid is trouwens goed :D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je die gekocht?
     
  11. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, met kerst gehad...
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze gehaald

    [​IMG]

    ik wou eerst voor die mobiblu gaan maar deze was goedkoper en merk is beter :9. super handig dingetje
     
  13. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is ook heel mooi vind ik hoor Majin... lekker strak designtje ook
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen deze:
    Muvo² 1,5 gig
    en deze:iFP590 256MB

    de Muvo heeft lekker veel geheugen, maar de Iriver heeft überveel functies. de prijs is het zelfde
     
  15. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de 2de gaan, want voor de eerste vind ik zelf 1.5 gb veels te groot (of je hebt zoveel muziek...) en de 2de vin ik ook iets mooier, want het formaat is gewoon goed. De eerste is ietsjes te groot naar mijn mening.
     
  16. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  17. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  18. xbox_thijs

    xbox_thijs wannabe-timesplitter

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie raad voor mij... ik wil oowk een MP3-speler halen.. wil namelijk van de cd's af vind ik zo'n rotdingen

    ik weet niet precies hoeveel geheugen ik nodig heb daarom leek deze me wel wat http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/St...o?productID=45786&productType=1&sectionID=178

    hierbij weet ik wel zeker dat ik het geheugen kan uitbreiden...
    maar ik weet niks over de kwaliteit van de speler

    heeft iemand er ervaring mee of raad???
    ik ben namelijk een echte newbie op dit gebied
     
  19. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Nooit van gehoord maar voor 139 heb je deze weliswaar geen geheugen uitbreiding maar veel meer features en display!! En als je meer geheugen wilt kan je ook 1 van z'n grotere broertjes nemen 256mb of 512mb want een sd kaartje van 128 mb kost minimaal 50 euro en voor 54 euro meer heb je al een 256mb Mobiblu. Ik heb zelf de 256 mb, alleen had ik liever de 512 gehad.
     
  20. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent er iemand een goede mp3 speler met een accu en die niet te duur is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina