Erger jij je daar ook zo aan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Warrior X, 15 jan 2004.

  1. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Erger jij je er ook zo aan, als je een film aan het kijken bent en dat er dan die reclame er doorheen knalt! Dat volume is echt niet normaal. Ik moet de tv dat ook heel wat zachter zetten wil ik het volume terug hebben dat het weer was, dan begint de film weer en moet je de tv weer harder zetten om het goed te verstaan.
    Op het nieuws zeggen ze wel dat veel mensen zich hier aan ergeren, en dat er wat aan wordt gedaan maar ik merk nog steeds geen verschil.

    Hoe denken jullie hierover?
     
  2. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    wie ergert zich daar niet aan het is gewoon verschrikkelijk.
    elk half uur die fucked up reclame ik word er gek van
     
  3. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met de volume verhoging is wel erg kut..maar het is lang niet zo erg als in amerika..daar heb je meer reclames...1x nadat de themesong v de serie waar je naar kijkt is geweest..daarna nog in t midden v dezelfde aflevering..etc.
     
  4. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt irritant al die reclame's.
     
  5. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    en om het nog erger te maken, zenden ze van die extra k*t reclames uit :{

    (denk aan leningen etc.)

    :{

    er zitten er ook hele grappige bij!
    echt waar ik helemaal stuk om ga! :D
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat die reclame beteft... die zijn nodig om de zenders voor iedereen betaalbaar te houden. Maar aan de volume wordt gewerkt schijnt het. Speciale software moete ervoor zorgen dat het reclamegeluid net zo hard is als de film. Nog eventjes volhouden dus :p
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja zo grote moeite ist niet om t geluid wat zachter te zetten maar ik erger me wel aan die rot reclames van postkrediet etc.
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is nog niks vergeleken emt amerika daar is serieus waar om de 5 a 10 minuten reclame maakt niet uit wat het is film soap of nieuws..echt verschrikkelijk, maar die volume klopt indderdaad ja, maar is niet alleen bij reclames ook bij zender wisseling...Iig heel irritant
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zodra dat ik iets in beeld zie van "reclame, tot zo" zie druk ik zo snel als ik kan op Mute anders is het hele huis weer wakker ;)
     
  10. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat harde volume van die reclames schijnen ze expres te doen heb ik weleens gelezen, schijnt het effectiever te zijn. Maar is inderdaad erg irritant.
     
  11. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ze het extra doen, ivm effectifiteit. dan werkt dat voor geen meter, als ik zo'n *** reclame van tele2 zie heb ik zoiets bij mezelf: denk je nou echt dat ik jullie als provider ga nemen?
    1: echt een reclame.... slaat absoluut helemaal nergens op, zo'n jochie op een skateboard met overdreven veel bescherming op(een HELM nog wel??? leven we in duitsland?) wat heeft dat nou te maken met een telefoon maatschappij?
    2: Het volume, waar ik me echt heel druk om kan maken
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  12. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch echt onderzocht van dat volume, dus zal wel iets van waarheid in zitten ook al is het irritant. Sommige niet zoals die van JAZEKER DE HYPOTHEKER. Je schrikt je de t*ring de 1e keer maar blijft wel hangen!
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, kijk maar eens naar Jerry springer. Iedere keer dat ze zeggen 'we gaan er even uit', komt er dus weer 5 minuten reclame daar. En als je weet dat dat 4 keer in een half uur wordt gezegd... :{
     
  14. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ah, eindelijk een thread naar mijn hart. Ik heb zelf op de Sales Traffic afdeling van SBS6 gewerkt. Dat houd dus in dat ik het hele traject vanaf dat de reclames binnenkomen tot ze de zender op gaan begeleid.Je moet maar eens goed opletten wat het kwaliteits verschil is van SBS (Veronica,NET5,SBS6) tegenover de concurenten (RTL4,Yorin,Ster). Wij besteedden heel veel aandacht aan het zo goed mogenlijk inplannen van de reclames.

    Een voorbeeldje:

    -Een blok van 12 reclames

    1-2-3 zijn goede reclamens die niet 'storend' zijn,en van betalende adverteerders komen

    4-5-6-7-8 zijn reclames die meestal niet zo goed zijn,van stichtingen komen (rode kruis,dierenbescherming etc)

    9-10-11-12 zijn reclames net zoals de eerste 3

    Ook kijken wij goed naar welke producten er in welke reclame worden aangeprezen,dus niet een afwasmiddel tegenover een koekje, want dat geeft een rare 'nasmaak' als je dan de koekjes-reclame ziet.
    Ook kijken we goed naar de duur van een reclame. Zo heb je bij SBS nooit 2 reclames die allebei een minuut duren achter elkaar (tenzij het echt niet anders kan) en zo wordt het kijken naar de reclameblokken al een stuk makkelijker voor de kijkers.

    Als jij als eerst een Postbus51 reclame ziet zap je meteen weg,als je die reclame ziet van bijv. Heineken dan blijf je een stuk eerder naar die reclame kijken:)

    Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar zoals jullie al kunnen zien is er echt een heel traject aan vooraf gegaan voordat je de reclames ook daadwerkelijk ziet op de TV.

    Dus nu is jullie huiswerk: kijk eens naar een reclame-blok op SBS en daarna naar een reclame-blok op RTL4, en vertel mij het daadwerkelijke verschil..als je goed oplet zie je het :)
     
  15. Janos

    Janos Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige of alle (?) zenders zie je tijdens de films opeens het logo van de zender verdwijnen een paar seconden voordat de reclame begint. Als je dan alvast de AB pakt, kun je op tijd het volume verlagen.
    Ik ben blij als die geluidsfilter bij de zenders wordt toegepast. Zou het niet makkelijker zijn als je zelf zulke toepassingen voor de TV kon programmeren?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  16. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat dat hart van nederland, ben je film aan het kijken, gaan ze gvd het laatste half uur van de film onderbreken voor HvN.

    En dat flikken ze me keer op keer
     
  17. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger mij eraan dat als er weer van die tampon reclames zijn en ik begin te zappen dat het opeens op alle kanalen reclametijd is.
    Alsof de tampons en leningen je achtervolgen over de zenders.
     
  18. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb daar een MUTE knop voor
    al die reclames boeien me niet echt zo, zelfs die reclames van Games zo nu en dan word je gek van
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik word er ook redelijk gestressed van... Voorbeeld Baantjer:

    Intromuziekje + heel klein voorstukje van 1 minuut....reclame
    Nog geen 10 minuten later.. weer reclame
    Kwartier later weer reclame
    En vervolgens weer een keer reclame |:-
    Daar word ik nou echt gek van.. :mad:
     
  20. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan onduidelijke topic titels :D
     

Deel Deze Pagina