BOYCOT Limp Bizzkit en negeer Fred Durst

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 14 dec 2003.

  1. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind behind blue eyes gene slegt nummer hoor
     
  2. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    de orgineel zuigt nog meer dan de nieuwere verzie van bizkit.
    album is alleen beetje soft maar luiste rmaar eens naar
    ''chocolate starfish an the hotdog flavourt water''
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind LB zeker wel goed. Zag laatst op mtv special over Behind Blue Eyes en daarom vertelde die waarom ie m coverde enzo. Vind dan ook niks mis met hem of de band.
     
  4. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je ook nog de rede geven die Fred durst gaf op de vraag waarom hij hem coverde? Dat zou interessant zijn namelijk :{ Ik ben bang dat hij alle cliché's maar weer eens uit de kast heeft getrokken om te rechtvaardigen waarom hij hem heeft gecoverd en de werkelijke rede te verdoezelen.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Was voor film Gothika en hij maakte soundtrack. Toen hoorde hij het nummer van The Who, paar keer geluisterd en de tekst klopte met zoals hij zich voelde, vandaar dat hij dat nummer coverde.
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    haha, hadden ze beter theWho plaat voord e soundtrack kunnen gebruiken. Ik cover Rita Corita met haar hit Koffie ook niet omdat ik haar nummer hooorde toen ik zin in koffie had? ;)

    American Beauty gebruikt trouwens wel muziek van het album van the who waar behind blue eyes opstaat. Maar dat terzijde....
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Limp Bizkit....

    Ik had deze thread al eerder gezien en bewust niet op gereageerd, maar ik kan het nu toch echt niet laten (dank je kater...). Hoe Limp Bizkit ooit groot heeft kunnen worden is me altijd een raadsel gebleven. Natuurlijk, ze hebben leuke riffjes, maar na twee minuten zakken ze altijd als een plumpudding in elkaar. Fred Durst kan niet zingen, de drummer moet het hebben van zijn click-tracks, de bassist kan redelijk bassen en het enige wonderkind (Wes Borland) is weg.

    En nu moeten we in Fred's hemelsblauwe ogen kijken en luisteren naar een af-grij-se-lijk nummer DIE OOK NOG NIET EENS VAN HUNZELF IS!!! En mensen blijven erin trappen....

    Ongelooflijk :{
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Moet ik da-z nu prijzen of hekelen ? ;)
     
  9. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ieder zijn smaak ;)
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @ The Walrus: ik heb The Who nooit echt goed getrokken, maar aangezien ik twee maanden geleden ineens Pink Floyd wel te gek vond (en voorheen helemaal niks vond) zie ik het er nog wel van komen dat ik The Who ooit nog wel te gek ga vinden. Dit zal echter niet gelden voor Limp Bizkit ;).

    Limp Bizkit maakt totaal geen uitdagende muziek. De nummers blijven in een keer al in je hoofd hangen en zodoende na twee keer luisteren niet interessant meer. Dat hoeft niet erg te zijn, kijk maar naar de Toy Dolls, een ouwe engelse punkband die simpele maar o zo effectieve muziek maakt (en waar ook muzikaal vakmanschap in te herkennen is). Het probleem met Limp Bizklit is dat ze pretenderen heel wat zijn. Ze zijn net zoals een Big Mac: op de poster ziet het er hoopgevend uit. Je koopt er een voor teveel geld en je proeft 'm en denkt: wel ok, maar na de vijfde Big Mac kom je ook tot de conclusie dat het toch eigenlijk hele vieze shit is waar je veels te veel voor betaald

    Zo, en nu mijn kamer opruimen (met behulp van de ouwe Prodigy : da's pas muziek!)
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Limp Bizkit pretendeert een grote band te zijn terwijl ze eigenlijk niet aan de standaard van een echt goede band keunnen voldoen. Hun beste nummers zijn covers. Hetzelfde geld voor bijvoorbeeld Oasis, best leuk, maar ze pretenderen de beste band ter wereld te zijn. Jezelf vergelijken met teh beatles is ook niet slim natuurlijk.
     
  12. pipas

    pipas Guest

    Jonge heb je wel enige idee wat voor soort mensen er naar tmf kijken. Allemaal van die anitas en jonnys die alleen maar dance en pop willen horen. En alles wat op TMF komt is meteen cool omdat de rest het waarschijnlijk ook cool vind.
    Net zulke mensen als jij dus Mike....
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik beoordeel Limp bizkit niet op een nummer,. ik stoor me eraan dat hij dit nummer verkracht, er een hit mee scoort terwijl de TMFertjes niet eens beseffen dat het nummer eigenlijk al tijden bestaat.
     
  14. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ok walrus ik steun je boycot, fight the power
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet je eens weten hoeveel er gecoverd wordt. Apres ski muziek: een en al cover. Pop: een en al cover. Ik vind het dan ook niet zo erg dat een rock/metal band een keer een nummer coverd.
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het is niet erg als ze een nummer coveren maar laten ze het dan wél goed doen. En dat is veelal niet het geval. Niet in de rock, niet in de dance, niet in de pop en over de ski hut begin ik maar helemaal niet...
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Marilyn Manson - Tainted Love
    Guano Apes - Big In Japan
    Spineshank - While My Guitar Gently Weaps
    vind ik beiden al 3 goede covers in rock/metal genre
    en dan nog die van LB erbij. Verder weet ik zo gauw geen covers in deze genre meer.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    While my guitar gently weeps van the Beatles coveren is heiligschennis!!!!!!! AaaARG, ARME gEORGE!!!
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De enigen die nummers wél goed kunnen coveren zijn de Me First and the Gimme Gimmes :)

    Voor de rest vind ik dat een cover alleen succesvol als er iets aparts van gemaakt word. Iets inventiefs. Als de cover niks toevoegt aan het nummer kan ik toch net zo goed het origineel luisteren? En dat gaat dus wel iets verder dan bijvoorbeeld als grindcore band alleen een blast beat eronder zetten.
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    was dit al eerder gezegd hier........beter goed gejat dan een slecht orgineel?
    er komt eigenlijk nog maar bar weinig orginele muziek uit in vergelijk met alle covers muziekbreed gezien.
    het gemiddelde house plaatje wordt ook 5 keer uitgemolken.......en scoort dan ook nog.
    niks nieuws.....en toch 5 keer poen pakken goed voor een 3de huissie in de algarve.
     

Deel Deze Pagina