Het Weer, nutteloze info??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 18 jan 2004.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere dag kijk ik er weer naar, meerdere keren per dag. Hoge en lage drukgebieden die op ons afkomen. Wat zullen ze ons brengen?? Gaat het vriezen of dooien, zal de Rijn bij Lopik stijgen. Moet ik alvast zandzakken klaarleggen (ik woon in de polder!)

    Gisteren vroeg ik me af .. heb ik wel wat aan die info. Of is het allemaal nutteloze informatie, die ik weer in mijn hoofd moet opslaan. :{

    Ik ga iedere dag met de auto naar mijn werk. Wat maakt het mij uit dat het regent. En als ik het koud heb, zet ik de verwarming gewoon wat hoger. Mijn sport beoefen ik in een sporthal. En met mijn collega's hebben we het altijd over gamen en de laatste films... nooit over het weer.

    Wil ik weten hoe het op de weg is, dan kijk ik gewoon op internet. Wat mij betreft halen ze die weerberichten van de buis. Het voegt toch niets toe. Zinloze info.. zonde van je tijd.

    Ik vraag me af of er nog mensen zijn die hun leven laten leiden door het weerbericht van elke dag.
     
  2. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal kijk ik het weer niet. nu tijdens de winter kijk ik het wel, ik namelijk graag dat het gaat vriezen en sneeuwen
     
  3. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk altijd alleen of het warm genoeg is om een t-shirt aan te trekken of een trui.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het dus ook nutteloos dat het weer nog op televisie komt. Er zijn denk ik maar weinig mensen die er echt voor gaan zitten. Want als je het weer wilt weten, is het tegenwoordig heel gemakkelijk om het op te zoekn. Het staat in de krant, op teletekst, op internet; er zijn zoveel plekken waar je het kunt vinden. Je kunt zelf kijken wanneer het je uitkomt, en dan bespaar je tijd en geld op 'het weerbericht'. Gewoon de korte vooruitzicht in het nieus ofzo gaat wel, maar langer dan een minuut hoeft het echt niet te duren.
     
  5. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    En voor de mensen die geen internet hebben dan :p?
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Die gebruiken dan de krant;)
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    wat ik helemaal dom vind is die piet paulusma (zo schrijf je dat toch?:+).. :{ dat gaat toch helemaal niet over het weer?!!?!? :{
     
  8. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ _O_

    Piet is de beste!

    Oât Moân (of hoe je het ook schrijft) :D


    ok, serieus: ik kijk nooit naar het weer, ik kijk uit het raam en bepaal daarop of het gaat regenen of niet, of ik een trui of t-shirt aandoe, of ik met de bus of met de fiets ga, etc...

    ik zit er vrijwel altijd dichterbij dan de weermannen
     
  9. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk wel dat het handig is voor mensen die wel iets buitenshuis doen, zoals: zeilers, surfers, wandelaars, als je een dagje uit wilt.

    Oké dit kan je ook allemaal op internet kijken, maar dat kost weer tijd (of geld i.v.m. inbellen e.d.).

    Ik vind het erger dat ze er bij RTL4 nog een reclame tussen moeten gooien :{
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Veel mensen hebben er veel nut van, ze kunnen zich er toch op instellen, zo zijn er veel weerafhankelijke dingen waar ook veel geld mee gemoeit is..

    Maar ergens heb je ook gelijk, mij kan het werkelijk niks schelen of het morgen droog, of regent, het is toch rot weer.. Wat mij meer intresseert is het weer in mijn wintersport gebied, en het weer voor van de zomer.. Maar het dag tot dag weer is iets te voor mij..
     
  11. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet voortaan elke dag (13km) naar school fietsen. Ik wil wel ff weten waar de wind vandaan komt en of er regen is. Ik kijk dan ook elke ochtend op teletext op nd 2.
     
  12. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij interesseert het ook niet. Ja, ik kijk het journaal maar als het weer erop is ben ik al weer weg.
    Het weer is natuurlijk heel erg belangrijk voor de agrariërs die de volgende dag al weer vroeg op moeten, voordat de krant in de bus ligt :)
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet iedereen gaat altijd met de auto, als je bv op de fiets gaat kan je weten of je regenbroek moet meenemen ofzo :p
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het weer op tv boeit me ook totaal niets.

    Wil ik weten wat voor weer het is, kijk ik uit het raam.
     
  15. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    je kijkt uit het raam en ziet dat het regent en je hebt geen regenskeding of paraplu bij je? en je moet toch door de regen.
    wat dan?
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    dude, waarom zou je dan uit het raam kijken?
    als je toch moet gaan!
    ;)
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan bel je een taxi op he slimpieO-)

    Zelf interreseerd het weer me ook weinig hoor.

    Ik kijk het eigenlijk nooit,behalve als ik op vakantie ga ofzo.

    Als het zonnetje schijnt is het mooi weer.
    Als het regent is het kut weer.

    Thats all i need to know...
     
  18. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Tjah, wat maakt het eigenlijk uit, het weer verandert toch niet ofzo, je ziet vanzelf wat het word op het moment dat je op je fiets stapt. (auto wat dan ook). Want die lui weten niet hoe het weer in jouw plaats is, alleen over heel nederland, dus dan moet je weer in de krant/i-net, kijken, dus best zinloos ja :{
     
  19. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk nooit naar hte weer omdat het tog niet klot met de dag verandert het tog
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    als zeiler is weer wel belangrijk. Als er bijvoorbeeld een stormfront aan komt zie je dat niet in de morgen. Om 2 uur is het dan echter windkracht 6. En dan wil je niet in een T shirt zitten omdat het zo mooi en rustig leek in de morgen...
    Voor de meeste buitenmensen is het vaak wel van belang.
     

Deel Deze Pagina