Is de media pro Ajax?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Suclmerot, 11 jan 2004.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind niet dat de media pro-ajax is. Wel is het zo dat de media meer aandacht besteden aan Ajax. Dat heeft nou eenmaal te maken met het succes van de club. En Ajax is de meest succesvolle club van Nederland op dit moment. Dat nederland in Europa weinig meer voorstelt doet hier niets aan af. Toen Feyenoord een paar jaar geleden de Uefa cup won, was er ook veel aandacht voor deze club. Zo werkt het nou eenmaal, heb je succes dan kom je meer in de media. Van Barneveld krijgt toch ook meer aandacht dan de andere nederlandse darters, om maar een voorbeeld te noemen. Dus de voorzitter van PSV moet niet zo mekkeren dat Ajax meer aandacht krijgt, maar er gewoon voor zorgen dat zijn eigen club beter presteert. Dan komt de media-aandacht vanzelf wel.

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach gut, de seniele opa van Raaij is ook weer eens aan het woord geweest, evenals von Bommel die in de VI gefrustreerde praat uitsloeg, echt, ze maken zichzelf er alleen maar belachelijk mee....:{

Enne, moet je voor de verandering maar eens een wedstrijdje op Langs de Lijn luisteren met commentaar van Sierd de Vos, en vertel me dan nog maar dat de NOS pro-Ajax is.
    Dat terzijde, stel dat de media wel pro-Ajax zou zijn, who gives a fuck? Als dit het geval was met PSV in de hoofdrol zou ik er alleen maar om lachen, wat boeit mij het nou wat de media vindt? Die zeggen tenslotte zoveel crap......

Ieder z'n eigen mening, maar de PSV'ers maken alleen zichzelf belachelijk imho, in het bijzonder van Raaij.....

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hangt met elkaar samen, meer media == meer fans == meer geld

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4

Sirt the Fox is een klootzak (geloof me maar), die telt niet.

5. Suclmerot

Suclmerot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie veel reactie in de trant van Ajax is gewoon beter en heeft meer gepresteerd. Dat kan wel zo zijn, maar is het niet zo dat journalisten objectief verslag moeten doen van hetgeen gebeurd is.

Zilverpijl het gaat dus niet om het volume van de media aandacht die is inderdaad ook verdeeld maar meer om persoonlijke voorkeuren van journalisten die duidelijk worden in de berichtgeving.

6. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Jep,
    De media is gewoon (soms) als het om ajax gaat verschrikkelijk subjectief.
    Wie presteert Nationaal de laatste jaren het beste: PSV _O_
    Internationaal: Feyenoord, uefa cup gewonnen.
    Ajax heeft de laatste tijd gewoon niks laten zien, want een kwartfinale is ook niet alles (ga pls niet zeiken over hoe PSV het doet, dat heb ik nu wel gehoord).
    Feyenoord tv (hoe het ook heet) slaat natuurlijk nergens op. Kijk, dat manchester nou een hele zender heeft ok. Maar dat de eeuwige derde nou een programma krijgt en dat PSV en Ajax(ajax liever niet) dan ook iets zouden krijgen lijkt me eerlijker.
    Ik ben gewoon Pro-PSV....NOU EN!

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Denk je dat Feyenoord die televisiezendtijd krijgt? Mooi niet, daar betalen ze (beter gezegd; de sponsors) scheel aan. Dat is pure marketing man.

Dat lijkt me ook de reden dat er zoveel van die goedkope nep reclame is voor allerlei feyenoord troep (die kledinglijn en smsmsmslijnen), dat zullen ze wel bij de deal betrokken hebben.

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  8. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had altijd het idee als je dan naar commentatoren luistert bij wedstrijden van Ajax dat ze altijd de Amsterdammers bevoordelen in de zin van goed spel/mooie goals/mooie acties. Ik vind dat hieraan ook wel een einde aan gemaakt mag worden...

9. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    das een feit ja...

dat de nos pro @j@x is...

10. daanking

daanking Have you seen him?

Leuk Bevonden:
    0
    gemiste doelpoging van Ajax:
    "Oei! Net mis! Het geluk is even ver te zoeken!"

gemiste doelpoging van Feyenoord:
    "AI! Dat soort kansen horen erin! Slecht gespeeld van Feyenoord!"

DAAR gaat het om...

11. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaaaaaaal mee eens!!!
    _O_

12. Ros

Ros Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ajax heeft ook een eigen programma gehad en dat flopte. Dat zegt ook wel wat.

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    O, dat wist ik niet. Ik weet wel dat alleen de dikke centen die feyenoord betaald feyenoord tv op de buis houdt.

14. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    AJAX is nou eenmaal een top club en is beter dan beide PSV en Feynoord!!!:9 :9 :9
    Im so sorry u Eindhovennaars en Rotterdamekaars!!!
    zelf ben ik Schagener, anyone know the place in N. Holland???:confused: :confused: :confused:

15. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat wil niet zeggen dat je iemand moet 'voortrekken'...:'-(:{

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Er komt helemaal geen "voortrekken" bij kijken! Toen Ajax een paar jaar geleden in een dalletje zat kregen Feyenoord en vooral PSV alle aandacht.

17. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Selectief gehoor.

DAAR gaat het om.

19. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je ooit die comentatoren horen praten over Ajax? Ze vinden elke actie mooi, ze ziiten te juigen als ajax een doelpunt maakt.

Hier gaat het om en dat zie ik ze niet doen bij wedstrijden van feynoord of utrecht.

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik zeg, selectief gehoor.

Ik snap alleen echt niet dat je hier je energie in gaat stoppen, lijkt me erg vermoeiend.

Deel Deze Pagina