Creative Inspire 5.1 Console 5500D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dwaalgast, 5 okt 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooi, daar zat ik dus op te wachten! :D Mijn kamer(tje is ook hooguit 4 bij 3 meter, dus dat zal wel goed zitten :p

    Bedankt ;):D
     
  2. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie weet hoe lang de kabels (ongeveer) zijn van de rear speakers. Het moet bij mij ongeveer 5 tot 6 meter zijn (schat ik). Red ik dit ?

    En zo nee, kan ik de kabel dan verlengen op één of andere manier ?
     
  3. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand of deze site betrouwbaar is www.2fast4ucomputers.nl Je kan er de 5500D kopen voor ongeveer 165 euro incl verzendkosten. Dat lijkt me een goedkope deal. Ik heb deze site gevonden omdat het de goedkoopste was van Pricewatch van Tweakers.net Weet iemand of tweakers alleen betrouwbare sites doorlinkt ?
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    volgens tweakers wel betrouwbaar, tweakers vaak gelijk..dus doen zou ik zeggen!
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Kabels van de rear speakers zijn ongeveer 2 meter geloof ik. ik heb ze zelf ook verlengt, met Mini jack verlengsnoertjes (€5 voor 2,5 meter geloof ik)

    Succes! :D
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    De pricewatch wordt gebaseerd op prijzen die door gebruikers worden doorgegeven. Soms gaan bedrijven zelf hele lage prijzen doorgeven om zo mensen naar hun site te lokken. Dus de pricewatch van Tweakers is niet altijd even betrouwbaar...

    Als je bij een bedrijf wil gaan kopen moet je altijd even de prijs (laten) bevestigen.
     
  7. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    van de 5500d?? die zijn toch echt wel 5 meter hoor kiek maar eens op de site: linkje
     
  8. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand bij welke normale (dus geen internet) shop ze dit setje verkopen? Bij de Dixons?

    Bvd :)
     
  9. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die set niet gezien in een winkel, zelfs niet bij mediamarkt of gameshop. Maar ik heb hem nu dus , besteld via de site www.2fast4ucomputers.nl , en ik had hem in een week in huis, gewoon geld overgemaakt. Kostte me 164 euro incl verzendkosten,dus dat scheelt nog flink. Ik kan je deze site dus aanraden voor dit systeem.
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet je zeker dat het inc verzendkosten is? op de site zelf staat dat je ook nog 4,75 aan verzendkosten erbij moet betalen :confused:
     
  11. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is inclusief. De set zelf kost iets van 159. Hoe ze het doen weet ik niet, maar ik heb hem toch echt staan hier en er niet meer voor betaald.
     
  12. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Bevestiging order:
    hmmm... das dan op z'n minst gezegt vreemd :confused:
     
  13. rleufkens

    rleufkens XBOX Dude

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Op www.adata.nl is dit setje inclusief verzendkosten 131,23.
    (gister was hij daar nog rond de 160 a 170 euro)
     
  14. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het, de prijs is omhoog. Komt misschien wel door mij :p Dat ze merkten dat ie te goedkoop was. Ik ben gewoon een lucky basterd
     
  15. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stond laatst ook in de mediamarkt om het setje van creative te kopen, maar toen ik de z680 van logitech hoorde was mn keuze snel gemaakt. toch maar voor de logitech gekozen, ook al is de prijs hoog. Je kijgt er toch een veel betere geluidskwaliteit voor terug en dat kost nou eenmaal geld....
     
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Creative Inspire 5.1 Digital 5500 - PC multimedia home theater speaker system - 48 Watt (total)

    Mensen eat is het verschil tussen de 5500D en de set hierboven, byetheway ik kan toch ook gewoon die Pc versie op mijn xbox aansluiten ???

    dit staat erbij:

    Uitgebreide specificaties
    Speaker System Details
    Driver Details Satellite speaker : 1 x full-range driver
    Driver Details Subwoofer : 1 x subwoofer driver
    Speakers Included 1 x subwoofer - 18 Watt - cable ¦ 5 x satellite speaker - 6 Watt - cable
    Cables
    Cable(s) Included 1 x audio cable kit - external ¦ 1 x audio (optical) cable - external ¦ 1 x speaker cable - 5 m ¦ 1 x speaker cable - 2 m
    Connections
    Connector Type 1 x SPDIF input ( RCA phono ) ¦ 1 x SPDIF input ( TOS Link ) ¦ Audio line-in
    Speaker System
    External Signal Process Unit Yes
    Nominal Output Power (Total) 48 Watt
    Speaker Type Active
    System Components Signal process unit, 5 speakers, subwoofer
    Built-in Decoders Dolby Pro Logic, Dolby Digital
    Controls Input selector, balance front/rear, mute, power on/off, volume
    Response Bandwidth 45 - 20000 Hz
    Audio Amplifier External
    Connectivity Technology Cable
     
  17. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Logitech z680 heeft geen Dolby Digital en de 5500 wel. Dat was voor mij de doorslag. Bovendien is Creative één van de leidinggevende merken op gebied van geluid (boxen en geluidskaarten) op de pc. En het setje ziet er heel mooi uit vind ik. Het enige wat ik jammer vind is dat het geen DTS decoder heeft, maar goed... je kan niet alles hebben voor dat geld.
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    <- Noob noob :D
    Hoe bedoel je, ''geen dolby digital'' ?
     
  19. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dat voor jou de 'doorslag' betekende had je je wel wat beter kunnen verdiepen in de specs van beide, want nu heb je dus door je gebrek van kennis een kwalitatief minder systeempje gekocht. Omdat de Z-680 zeker wel een Dolby Digital decoder heeft (met THX-ondersteuning) en ook nog een DTS ondersteuning dat tegenover de 5500D die slechts Dolby Digital heeft.|:- |:- |:- |:- |:- |:-
     
  20. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, hoe dom kun je zijn
     

Deel Deze Pagina