Mooi, daar zat ik dus op te wachten! Mijn kamer(tje is ook hooguit 4 bij 3 meter, dus dat zal wel goed zitten Bedankt
Wie weet hoe lang de kabels (ongeveer) zijn van de rear speakers. Het moet bij mij ongeveer 5 tot 6 meter zijn (schat ik). Red ik dit ? En zo nee, kan ik de kabel dan verlengen op één of andere manier ?
weet iemand of deze site betrouwbaar is www.2fast4ucomputers.nl Je kan er de 5500D kopen voor ongeveer 165 euro incl verzendkosten. Dat lijkt me een goedkope deal. Ik heb deze site gevonden omdat het de goedkoopste was van Pricewatch van Tweakers.net Weet iemand of tweakers alleen betrouwbare sites doorlinkt ?
Kabels van de rear speakers zijn ongeveer 2 meter geloof ik. ik heb ze zelf ook verlengt, met Mini jack verlengsnoertjes (€5 voor 2,5 meter geloof ik) Succes!
De pricewatch wordt gebaseerd op prijzen die door gebruikers worden doorgegeven. Soms gaan bedrijven zelf hele lage prijzen doorgeven om zo mensen naar hun site te lokken. Dus de pricewatch van Tweakers is niet altijd even betrouwbaar... Als je bij een bedrijf wil gaan kopen moet je altijd even de prijs (laten) bevestigen.
Ik heb die set niet gezien in een winkel, zelfs niet bij mediamarkt of gameshop. Maar ik heb hem nu dus , besteld via de site www.2fast4ucomputers.nl , en ik had hem in een week in huis, gewoon geld overgemaakt. Kostte me 164 euro incl verzendkosten,dus dat scheelt nog flink. Ik kan je deze site dus aanraden voor dit systeem.
Weet je zeker dat het inc verzendkosten is? op de site zelf staat dat je ook nog 4,75 aan verzendkosten erbij moet betalen
Ja dat is inclusief. De set zelf kost iets van 159. Hoe ze het doen weet ik niet, maar ik heb hem toch echt staan hier en er niet meer voor betaald.
Op www.adata.nl is dit setje inclusief verzendkosten 131,23. (gister was hij daar nog rond de 160 a 170 euro)
Ik zie het, de prijs is omhoog. Komt misschien wel door mij Dat ze merkten dat ie te goedkoop was. Ik ben gewoon een lucky basterd
ik stond laatst ook in de mediamarkt om het setje van creative te kopen, maar toen ik de z680 van logitech hoorde was mn keuze snel gemaakt. toch maar voor de logitech gekozen, ook al is de prijs hoog. Je kijgt er toch een veel betere geluidskwaliteit voor terug en dat kost nou eenmaal geld....
Creative Inspire 5.1 Digital 5500 - PC multimedia home theater speaker system - 48 Watt (total) Mensen eat is het verschil tussen de 5500D en de set hierboven, byetheway ik kan toch ook gewoon die Pc versie op mijn xbox aansluiten ??? dit staat erbij: Uitgebreide specificaties Speaker System Details Driver Details Satellite speaker : 1 x full-range driver Driver Details Subwoofer : 1 x subwoofer driver Speakers Included 1 x subwoofer - 18 Watt - cable ¦ 5 x satellite speaker - 6 Watt - cable Cables Cable(s) Included 1 x audio cable kit - external ¦ 1 x audio (optical) cable - external ¦ 1 x speaker cable - 5 m ¦ 1 x speaker cable - 2 m Connections Connector Type 1 x SPDIF input ( RCA phono ) ¦ 1 x SPDIF input ( TOS Link ) ¦ Audio line-in Speaker System External Signal Process Unit Yes Nominal Output Power (Total) 48 Watt Speaker Type Active System Components Signal process unit, 5 speakers, subwoofer Built-in Decoders Dolby Pro Logic, Dolby Digital Controls Input selector, balance front/rear, mute, power on/off, volume Response Bandwidth 45 - 20000 Hz Audio Amplifier External Connectivity Technology Cable
Die Logitech z680 heeft geen Dolby Digital en de 5500 wel. Dat was voor mij de doorslag. Bovendien is Creative één van de leidinggevende merken op gebied van geluid (boxen en geluidskaarten) op de pc. En het setje ziet er heel mooi uit vind ik. Het enige wat ik jammer vind is dat het geen DTS decoder heeft, maar goed... je kan niet alles hebben voor dat geld.
Als dat voor jou de 'doorslag' betekende had je je wel wat beter kunnen verdiepen in de specs van beide, want nu heb je dus door je gebrek van kennis een kwalitatief minder systeempje gekocht. Omdat de Z-680 zeker wel een Dolby Digital decoder heeft (met THX-ondersteuning) en ook nog een DTS ondersteuning dat tegenover de 5500D die slechts Dolby Digital heeft.