Wat vinden jullie van vliegen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xmaster, 8 feb 2004.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Volgens dit BBC artikel
    ( http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3451765.stm )
    is een op de vier mensen echt bang voor vliegen. (Sommigen kijgen al paniekaanvallen als ze eraan moeten denken, anderen worden duizelig als ze in een vliegtuig stappen....)
    Ook wordt in dit artikel vermeld dat er weinig menesen zijn die het vliegen echt leuk vinden.

Wat vinden jullie..... zijn jullie bang om te vliegen of vinden jullie het juist het einde?

Ikzelf hoewel ik al best vaak heb gevlogen, (Australie *) ) vind het nog steeds een machtige ervaring. Maar hoewel ik er altijd erg van geniet ben ik toch altijd een klein beetje opgelucht ben als ik weer op de grond sta. Waarom? Nou ja, het blijft iets vreemds om op 10 km hoogte te zijn met een snelheid van 1000km per uur....

2. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de eerste keer ging vliegen dat is nu 3 jaar geleden
    vond ik het super vet maar toen ik in dat vliegtuig stapte had ik toch niet meer zo grote bek !!! :)
    maar nu ik een aantal keer gevlogen heb maakt het me niet zoveel meer uit maar ik ben wel blij als ik weer aan de grond sta ;)

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind vliegen een van de leukste dingen in het leven, het is toch wel erg gaaf om zo hoog te zitten, boven de wolken! Het is eigenlijk ook grappig om eerst in de regen op te stijgen en als je boven de wolken zit, dan zie je de zon extra mooi :D

Vliegen is gaaf! 8) :cool:

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De vorige keer dat ik in het vliegtuig zat (nachtvlucht naar Rome) kwam ik terecht in een onweersbui (wij waren al aan het dalen voor de landing) Nou ik kan je verzekeren dat het best heavy is als je tussen de bliksemstralen vliegt en de het hele vliegtuig door elkaar wordt geschud door de turbelentie :eek:
    Dat was eigenlijk de enige keer dat ik echt een beetje bang was in de lucht. ....

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind vliegen echt vervelend, vooral als je lekker aan het gamen bent en ze gaan op je beeldscherm zitten of ze vliegen steeds rond je hoofd.
    Ook is het smerig als ze op je eten gaan zitten, je weet immers nooit waar ze voor die tijd met die vieze pootjes in hebben gehangen. Gelukkig heb ik een electrische vliegenmepper, heerlijk dat geknetter als je ze te pakken hebt.

)))vliegen in een vliegtuig vind ik saai, het opstijgen en landen is nog wel leuk, maar na 12 uur in zijn kist te hebben gezeten heb je het wel gehad(((

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, dat vind ik juist vet :p

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar jij bent natuurlijk nog nét even wat stoerder als de rest :+

Ik heb overigens geen probleem met vliegen, ik hou er wel van het landschap, 'de wereld' vanuit zo'n hoek te zien.

8. MCK

MCK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ongeveer 60x gevlogen en van alles meegemaakt, elke keer als ik dat ding opstijgt gaat me hart toch wel even tekeer. Als de vlucht vordert niet, maar het ding inlopen en opstijgen...

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het eng, maar ik heb toch al 8 keer met het vliegtuig op vakantie ben geweest :eek:.

Het stijgen is echt zo freaky :'-(.

*bikkel is :cool:

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog nooit gevlogen (schijnbaar best zeldzaam voor een jongen van 17), maar ik weet wel dat ik er absoluut geen angst voor heb...

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een paar keer gevlogen, naar portugal, griekenland en nog een keer met een cessna over zeeland.. Ik vind het op zich wel leuk, alleen kan het ook best saai worden als je een paar uur in de lucht zit..

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 keer gevlogen....naar Amerika, vond het opstijgen en landen op zich wel leuk, maar de rest van het vliegen is niet erg boeiend, vooral niet als je net acht uur hebt gevlogen, en dat je dan nog 6 uur moet :mad: eng vond ik het toen niet....mss nu wel ivm aanslagen oid

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een heerlijk gevoel als je al die motoren op volle kracht hoort gaan, en dan de kracht voelt.

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet het nog gaan meemaken.

Hoe kan je je het beste voorbereiden voor als je de eerste keer gaat vliegen en je vindt het bijv. een beetje eng uiteraard?

15. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al een aantal keertjes met het vliegtuig naar Oostenrijk, Gran Canaria en Zwitserland geweest. Ik heb er helemaal geen moeite mee, maar soms kan het wel pijn aan je oren doen, dat is wel irritant.

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    eerste uur is leuk, opstijgen, eten krijgen. Op het eind is het wel weer leuk, dalen, snoepje krijgen. De tijd ertussenin is erg boring, vooral als je lang moet zitten :).

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neem veel leesvoer mee, en bijv. een GBA. Verder kauwgom meenemen voor het landen en stijgen (kan pijn doen aan je oren).

En vooral geld meenemen, aangezien je tegenwoordig voor drinken moet betalen in het vliegtuig :eek:.

18. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    heb zelf ook iets van 5 keer gevlogen ( incl. overstappen enzo) maar het leukste was wel op zo'n light vliegtuigje ofzo ik weet niet meer hoe dat heet.... maar dat is eigelijk meer 2 stoeltjes vleugel en een motortje (je zit dan vast met een gordel) dan zie je echt alles goed en voel je gewoon de wint enzo... dat was echt wel leuk... de andere keren waren in zo'n groot vliegtuig en dat was 1e uur wel leuk maar daarna saaaaaaaaaaaaai

19. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Vliegen vind ik de meest comfortabele manier van reizen. Het opstijgen en het landen is idd het leukst, tussendoor gewoon relaxt , beetje slapen, gba'en boekje lezen. De eerste keer dat ik ging vliegen was ik wel wat gespannen (met zwetende handjes te wachten tot de kist de lucht in ging :cool: . Het mooiste moment is als je net door de wolken breekt. Heb daar nog een filmpje van gemaakt (ff kijke of ik het kan hosten :p)

20. MCK

MCK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Comfortabel???
    Ik vind vliegen echt alles behalve comfortabel! Of zit thuis ook altijd naast elkaar gepropt met 300 man in stuk blik wat niet groter is dan het oppervlakte van 2 normale huizen.
    Krijg altijd last van me benen, koppijn etc.

Deel Deze Pagina