InsideGamer nept de boel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xyber, 4 feb 2004.

1. MarvinIG

MarvinIG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat algemeen management, ok geef ik je geheel gelijk in. Maar dan nog staan er teveel dingen in de column die gebaseerd zijn op horen zeggen van GM. Wij hebben het alleen gehad over contact met juridisch adviseur en dan als eerste over de gang van zaken bij GC, dus de hele titel van de Column vind ik niet echt gepast. Je ziet nu juist dat de reacties op die column allemaal vrij negatief zijn over ons, dit omdat de inhoud gewoon niet klopt of suggestief wordt gelezen.

Je had iig de moeite moeten nemen om met mij contact op te nemen, daar blijf ik bij! Zo krijg je dus nogmaals, wel in mindere maten, het Gamecom gebeuren.

Laatst bewerkt: 9 feb 2004
  2. Danny_GV

Danny_GV GameVillage

Leuk Bevonden:
    0
    Well, ik zie bij ons een redelijke discussie, serieuzer dan bij GC om eerlijk te zijn. Als ik bijvoorbeeld het stuk met klaasje21 lees, zie ik dat er een nette discussie is over enkele stukjes uit de column. Niet alle reacties zijn negatief richting jullie. Als ik de reacties bekijk, zie ik pro-GM posts van Ruud (GM) (logisch) en in mindere mate van Roy en - Bas -. BlueAce (GC) reageert op een stukje van mij waarin ik zei dat ik in de rant op GC teveel de mening van Steven (auteur) vond zitten en Bjorn (GM) quote een reactie van GC als reactie op een andere post. Daar staan posts tegenover van klaasje21 (die met me in discussie gaat over de objectiviteit en dat in het voordeel van IG doet) en Teun (die aangaf geen kant te kiezen in dit geval) die dingen aangaven die in hun ogen niet klopten of onvolledig waren. De rest houdt zich op de vlakte. Het negatieve richting IG is IMO ook niet aanwezig.

3. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    MarvinIG, ik denk dat niemand jou meer gelooft hoor. Daar hebben je collega's wel voor gezorgd.

4. Danny_GV

Danny_GV GameVillage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in ieder geval contact met Marvin gezocht, om ook zijn kant van het verhaal te horen.

5. Lentje

Lentje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij zo goed gelovig bent kan marvin niks aan doen :{

6. Danny_GV

Danny_GV GameVillage

Leuk Bevonden:
    0
    Er valt nogal weinig te geloven, aangezien dit controleerbaar is. :confused:

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Lekker publiekelijk allemaal. :{

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben wel over 2 dagen een nieuwe site....kan je van xbw niet zeggen!

9. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ik mis de optie "Insidegamer Complete"...

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahah, het lijkt inderdaad ongelooflijk veel op Gamespot Ice. Afkijken mag best, maar gelijk een heel design van een andere site als onderpand gebruiken... :D

Deel Deze Pagina