[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hehe...Naruto 66 en 67 subbed zijn uit :D

    Wel van Dark Anime maar kheb geen zin om op Anbu te wachten!
     
  2. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    over kwaliteit, ANBU Aone heeft wel veel betere kwaliteit dan Darkanime. Wat vinden jullie daarvan?
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk ze raw, me Japans wordt steeds beter, kijk ze ook altijd nog subbed, maar daar heb ik dan niet zo'n haast meer mee!
     
  4. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij japans geleerd?
     
  5. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu heel trigun en final fantasy unlimited, en ik moet zeggen dat FFU echt f*cking vet is ( best oud ).
    Final Fantasy rulezzz
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb net de koreaanse anime film: Wonderfull days zitten kijken en ik raad 'm iedereen aan die 'm kan vinden om hem te kijken. De mix van 3d en 2d animatie die ik normaal veracht omdat het er gewoon niet mooi uitziet is juist het toppunt van deze film geworden. Het ziet er allemaal ongelofelijk gaaf en sfeervol uit en het verhaal is ook nog eens interessant.

    kheb btw eindelijk Hellsing en Trigun afgekeken, allebei: TOPPIE!!
     
  7. Hmm, enige Anime's die ik heb gezien zijn Naruto en Ghost in the Shell :p
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nou dan heb je tenminste 2 toppers gezien :D
     
  9. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Kiddy Grade gekeken, vna Gonzo, erg grappig, gonzo stijltje, niet teveel cgi, gewoon, leuk.

    ben vanmorgen maar begonnen ana de eerste 5 eps vna get backers, tot nu toe beetje standaard fight anime, maarja, dat is op zijn tijd ook wle leuk.

    verder nog veeeeeeeel te kijken, waarom maken ze in godsnaam zo extreem veel anime de laatste paar jaar, ik hou het echt niet meer bij, ik heb al moeite om m'n newtype USA weer door te komen iedere maand.

    ik las ook ergnes toruwens, dat d 4th stage van initial D in april op tv komt in japan, kan niet wachten, Initial D RULES
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    heb nog niks van Initial D gezien. Ik heb al niet veel tijd en der zijn zo veel animes te bekijken dat 't haast irritant word :p
     
  11. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    initial D leek me in eerste instantie niks, het is een race anime, en auto's en racen boeien me totaal niet, maar de verhaal lijn, de spanning, en de bijna oubollige, maar wel erg stoere en toepasselijke euro-house soundtrack maken het gewoon gewoon perfect.

    wat ook helpt, is dat de hoofdpersoon eigenlijk niet veel om auto's geeft, hij kan gewoon toevallig hard rijden, meer niet. dat maakt de drempel om te kijken al ene stuk lager vind ik.
     
  12. Naruto-kun

    Naruto-kun ~Dancing Konoha~

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ga allemaal Ichi The killer Animated kijken dies pas tof:D
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kom er net achter dat er ook een serie van Ghost in the Shell is gemaakt. Ze zitten zelfs al in hun 2de seizoen!!

    Eerste seizoen bestond uit 26 afleveringen en van 't 2de seizoen zijn ze nu bij deel 2. Jammer genoeg kan ik de afleveringen van seizoen 1 nergens vinden :mad:

    maar heb wel reviews gelezen dat het ongelofelijk goed is!
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hellsing is egt vet ja,heb de serie ook helemaal gezien.En ninja scroll blijft een toppertje.En over tijdje FF7,daar ben ik ook wel benieuwd naar
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja die film is geheel cgi...
    Dat kun je haast geen anime meer noemen of ze hebben 't toch beetje in anime stijl gemaakt.
     
  16. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo ik heb zelf laatst 'love n peace' Trigun gekeken...echt heel vet.
    Nu ben ik begonnen met Naruto (afl 20) en deze is ook keigoed....lekkere mix van humor, actie, drama en hele vette movez. Heeft iemand miss een tip om Naruto enzo te downloaden...kben zelf wel bezig met Bittorent maar dat gaat op een slakkegang van 5 a 10 kb/s. Ik laat mn computer dan ook overuren 24/7 maken ;) (lekker gezond voor mn el.rek). Ook al heb ik firewalls uitstaan (zal wel weer aan die wanadoo liggen)...het gaat niet snel genoeg. Tips graag!
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    bittorent is de grootste source voor naruto en de rest gaat allemaal nog velen malen slomer.

    Btw: iemand een mening over last exile want ik heb er nog niks van gezien maar wel redelijk goede dingen gehoord.
     
  18. Naruto-kun

    Naruto-kun ~Dancing Konoha~

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    dit jaar kom nog Apple Seed uit en Final Fantasy : Advent Children

    btw : Last Exile is echt kickass , ik heb die hele set op DVDr's staan 4 delen per disc en totaal zijn 26 delen

    het is een pracht van een anime en must-see voor alle anime fans:D
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ken iemand mij misschien helpen:eek:?

    betje rare vraag maar ik vind dat ze in die anime series altijd van die gave kapsels hebben en ik ben opzoek naar iets nieuws, iemand die een vete serie kent met gave kapsels, plaatjes zijn ookwelkom:eek:...
     
  20. Rentaur

    Rentaur Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongetjes of meisjes kapsels?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina