1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de officiele datum is nog niet bekend.. hij word verwacht met de herfst van 2004 (21 september t/m 21 december) ... ergens tussen die tijd word ie gelanceerd .... ik gok op black friday .... de dag na thanks giving in Amerika en de drukste verkoop dag (kerst inkopen) ... deze valt rond de eerste week van december

    NB Maart en april waren data van verkopers ... voor Halo 2 was nooit een officiele datum vastgesteld... Bungie zei nu voor het eerst Herfst 2004 ... hij is dus niet uitgesteld
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  2. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke maand wordt er bedoeld met herfst?
    Want ik vind september en december ook wel ver uit elkaar liggen :p
     
  3. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel goed als hij in de herft uitkomt , mits ze er wel wat extra's in stoppen natuurlijk!
     
  4. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    is december niet winter? :|
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je rekent December idd onder de wintermaand. Ik denk ook dat ze hem voor December uit gaan brengen, want dan zullen er nog meer exemplaren verkocht worden dan dat er al verkocht zal worden, SinterKlaas en Kerst. Ik vind het idd niet zo heel erg, maar er moet dan wel tegenoverstaan dat er meer levels inkomen dan 10 of (nog) grotere levels!
     
  6. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie en Microsoft hebben nog nooit van sinterklaas gehoord hoor, dus dat zal geen rede zijn om m eerder uit te brengen, kerstmis natuurlijk wel, waarvoor erg veel wordt gekocht in amerika (en de rest van de wereld)
    Ze zullen t wel overal tegelijk uitbrengen (in de hele wereld), ergens oktober november, wanneer er veel kerstinkopen worden gedaan
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, maar dat zeg ik meer om de December maand te bewoorden, ze zullen hem dus voor de kerst uitbrengen, dat kan dus in Nederland ook voor Sinterklaas zijn, en dan rolt hij ook al over de toonbank.
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    even geruchten naar aanleiding van Halo: First Strike. Pure speculatie van mij, spoilers uit boek!
    okay, er zijn dus nog Spartans II over. Deze 6 moeten het natuurlijk opnemen tegen de covenant op aarde.
    Het gevaar is Colonel Ackerson. Zijn S-III (Spartan III) project loopt al onder leiding van CPO Mendez. Hij gebruikte hiervoor gendata van alle Spartans. Zou hij aan het flashclonen zijn? En zouden we het dus tegen andere mensen, Spartans, op moeten nemen? Zouden we het tegen Mendez op moeten nemen?
    ik hoop het echt niet. Door het lezen van die boeken ben ik in Halo spelllen veel meer waarde gaan hechten aan de mariniers. Vroeger vond ik het leuk om Elites iedereen te laten afslachten, terwijl ik nu onder Halseys motto 'Save every live you can, one life could make a difference' zoveel mogelijk met gevaar voor eigen 'leven' red. Het tegen mensen opnemen zou ik dus echt niet leuk vinden.
    Wat vinden jullie van deze speculatie? En van mijn marinekillfobie?

    Ik hoop dus dat Mendez overtuigt wordt door Kelly en Halsey om de Spartans-III onder MCs bevel te plaatsen en zo samen Covenant en Flood aars te schoppen. EEn tijdelijke alliantie met de covenant tijdens een Flooduitbrasak zou ik ook niet erg vinden (en ondertussen tech stelen :p) maar dis natuurlijk allemaal hopen he :D)
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Een alliantie tussen de humans en de Covenant lijkt me erg onwaarschijnlijk. De Prophets zijn er op gebrand om de humans dood te zien, en walgen al van het feit dat de mensen namen aan hun rassen geven (staat ergens in The Flood geloof ik).

    Een oorlog tussen de mensen zelf zou de UNSC fataal zijn. Ik denk dat het gedoe met Ackerson niet zo belangrijk wordt in Halo, ze moeten ook rekening houden met mensen die de boeken niet hebben gelezen. Als er dan in een keer een hele wending in het verhaal komt...
    Ik denk toch dat Halsey samen met Kelly naar Aarde gaat om de buitgemaakte Covenant technologie, en de armor van Kelly te upgraden.
    Just my two cents...
     
  10. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    dat jullie hier zo speculeren om het verhaal van Halo, vin ik echt tof om te lezen en om er zelf over te denken. maar wie weet lezen de members van Bungie die verhalen wel? ja, misschien een beetje, maar in Halo2 wordt de singleplayer waarschijnlijk kort en met weinig aandacht voor het verhaal. hun aandacht is grotendeels gericht op de multiplayer
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat geloof je zelf volgens mij niet eens.
     
  12. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    oh nee? de game wordt natuurlijk veel explosiever en indrukwekkender maar als er veel verhaal vrijkomt?
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Das natuurlijk onzin. Je doet net alsof het feit is, maar je zit te gissen, en fout ook :)

    Oh: en er zitten geen Nederlanders bij Bungie voor zo ver ik weet. Ik ken d'r wel een paar gasten, maar die komen hier echt niet.
     
  14. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    nooit gehoord van het woord 'waarschijnlijk'. ok, laat mor zitten dan..sheez, jullie hebben altijd gelijk:{ :{ :{
    als de singleplayer dan wat tegenvalt, moet je ook gelijk niet komen melken|:-
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, 't is niet echt waarschijnlijk though... :) Nie gelijk boos worden...
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, ik zei ook dat het leuk zou zijn (ben een groot liefhebber van Elites), niet waarschijnlijk... maar DAT zou echt zo'n plotwending zijn dei niemand verwacht: revolutie onder de covies, Elites die 'verlicht' worden en besluiten gezamenlijk de Flood te bestrijden. Ach..als ik eenmaal weer de Flood heb gelezen (de scene dat de bridgecrew word geexecuteerd) dan maakt het mij ook niet uit. Lekker Covies knallen.
    Over dat Ackerson, laten we het hopen. Maar het zou vooral NA het verdedigen van aarde problematisch worden. Dan hebben we 100(den) S IIIs en 6 SIIs. Hoewel de laatsten wel Covenant upgrade (engineer, FS) hebben gehad, denk ik dat dit toch wel eens problemen kan gaan opleveren.
    met de plotwendingen uit Halo hield ook niemand rekening, dus daar hoeven ze met H2 ook geen rekening mee te houden. Wie weet leiden ze Ackerson dan wat korter in, zijn wij, de boekenlezers net iets beter op de hoogte van de backgrounds, maar dat maakt niks uit in het spel zelf.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    als er ding wel zeker is dan is het wel dat er veel aandacht is besteed aan het verhaal..
    Ook al weten we er nog weinig van af, ze gaan echt niet al die boeken maken en dan een flut verhaal in de game stoppen :confused:
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hell no, reken er maar op dat het meeslepender wordt dan Halo. Maar de boeken geven toch wat extra achtergrond wat ze nooit allemaal in een game kunnen vertellen. Wat dat betreft hebben we toch een voorsrong en ervaren we dingen anders.(marinekillfobie :D)
    ik weet zeker dat ik geen enkele cutscene ga skippen :p
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Als er iets is waar Bungie op let dan is het het verhaal wel :)

    @Elite: Jij bedoeld dus dat Ackerson gelooft dat de humans de oorlog kunnen winnen en dat hij van plan is de macht over te nemen na die overwinning?
     
  20. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik aub mogen weten welke spartan 2's het hebben overleefd en wat dat Spartan 3 project inhoud. Heb namelijk nog geen tijd gehad First Strike te bestellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina