okay, er zijn dus nog Spartans II over. Deze 6 moeten het natuurlijk opnemen tegen de covenant op aarde.
Het gevaar is Colonel Ackerson. Zijn S-III (Spartan III) project loopt al onder leiding van CPO Mendez. Hij gebruikte hiervoor gendata van alle Spartans. Zou hij aan het flashclonen zijn? En zouden we het dus tegen andere mensen, Spartans, op moeten nemen? Zouden we het tegen Mendez op moeten nemen?
ik hoop het echt niet. Door het lezen van die boeken ben ik in Halo spelllen veel meer waarde gaan hechten aan de mariniers. Vroeger vond ik het leuk om Elites iedereen te laten afslachten, terwijl ik nu onder Halseys motto 'Save every live you can, one life could make a difference' zoveel mogelijk met gevaar voor eigen 'leven' red. Het tegen mensen opnemen zou ik dus echt niet leuk vinden.
Wat vinden jullie van deze speculatie? En van mijn marinekillfobie?
Ik hoop dus dat Mendez overtuigt wordt door Kelly en Halsey om de Spartans-III onder MCs bevel te plaatsen en zo samen Covenant en Flood aars te schoppen. EEn tijdelijke alliantie met de covenant tijdens een Flooduitbrasak zou ik ook niet erg vinden (en ondertussen tech stelen
) maar dis natuurlijk allemaal hopen he
)