1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Den Haag over 7 jaar overstroomd"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 26 feb 2004.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey,
    ik zat net lekker tv te kijken en zag toen het programma "Papaul". Normaal is er niks bijzonders mee, maar deze keer was het een soort oproep om geld te storten op giro 111 (daar klopt het al niet).

    Het programma begon alsof het Nova was. Ze zeiden dat er wat uitgelekt was uit het Pentagon dat Den Haag over 7 jaar onderwater staat. Ik schrok nogal en bleef kijken. Maar door die Paul de Leeuw (Die dat Patty Brard typetje weer nadeed (Esemesmee)) begon ik te twijfelen. Hij deed o.a. koningin Beatrix na op een belachelijke manier. Ook was er in de andere journaals geen tijd aan besteed.

    Weet iemand of het nou waar of niet waar is? Ik denk van niet, maar ik vind dan dat ze niet zo'n programma mogen maken.

    Alvast bedankt,
    Furies.

    En graag geen offtopic -_-
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  2. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik woon in Den Haag.....maar wel op 10 hoog :confused:
     

  3. Ben je soms Dinand van Kane? 8)
     
  4. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    De zeespiegel stijgt, maar over 7 jaar is de zee nog geen 100cm gestegen... Het zal misschien ooit gebeuren, maar voorlopig nog niet.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    jongens dit is koeien shit.
    dit is echt niet waar.
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een gelul, waarom zou dit zo zijn? ALS dit zo zou zijn heeft Nederland zeker wel een oplossing binnen die 7 jaar denk ik :{
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mja stond in de krant dat het uit het pentagon was gelekt. Over 4 jaar was Nederland onbewoonbaar enzo blabla, ik geloof er geen reet van.
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit is complete and utter bullshit, en ALS het waar zou zijn zou het op alle zenders te zien zijn geweest, en zou papaul wel zijn onderbroken voor het 'echte nieuws. En ik vindt wel dat dit soort programma's gemaakt mogen worden, het lag er duidelijk op dat het nep was, en men kijkt nu echt we lgoed genoeg uit over wat men vertelt, net zoals dat ufo-radio-verhaal in amerika waar veel mensen naar luisterden en zelfmoord pleegde en dergelijk.. Waarom is zoiets dan maar op 1radiozender te horen?..... StUpId
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Onbewoonbaar? NOOOOOO! :'-(:'-(:'-(

    :+

    Bah, de enige gasten die van mij weg mogen is die achterlijke regering! :mad: (Jan-Peter dat kan beter ;))
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het stond in de Telegraaf dus je kan wel nagaan hoe betrouwbaar het nieuws is. Ik denk dat ik hier voor de komende 10 jaar nog wel veilig zit
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien omdat het pas over 7 jaar is? Net even gevraagd aan m'n broer of hij er wat van wist. Hij had er ook wat van gelezen in de krant. Is het dan toch serieus :confused:

    Edit: Wij hebben het AD...
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien als er NIETS aan gedaan werdt.. ik bedoel, hoe kun je nou nu al zeggen dat den haag over 7jaar gaat overstromen, terwijl er nog van alles aan gedaan kan worden.. en ik heb er verder niets over gezien op teletekst en het ED. Misschien moet de regio den haag wat beter beschermt worden.. Maar ik heb Papaul zostrax gezien, en dat was toch duidelijk sarcastisch, en is het zeker onoverkomelijk probleem.
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien als er NIETS aan gedaan werdt.. ik bedoel, hoe kun je nou nu al zeggen dat den haag over 7jaar gaat overstromen, terwijl er nog van alles aan gedaan kan worden.. en ik heb er verder niets over gezien op teletekst en het ED. Misschien moet de regio den haag wat beter beschermt worden.. Maar ik heb Papaul zostrax gezien, en dat was toch duidelijk sarcastisch, en is het zeker geen onoverkomelijk probleem.
     
  14. Mischien kunnen die Israelies ook wel een mooie muur van 12 m hoog om Nederland heenbouwen als ze met die van hun klaar zijn O-)
     
  15. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, niet Den Haag! Niet onze mooie stad achter de duinen! :'-( :p

    ach, tegen die tijd is het waarschijnlijk al opgelost.
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Trouwens, waarom zouden ze in godsnaam zoiets geheim houden?
     
  17. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    IK denk dat het niet over een soort geheim ging, maar dat het meer om andere redenen nieit naar buiten moest komen!STEL dat dit nu wel zo is, dan zitten wij hier in Nederland met en heel groot probleem!
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mm eigenlijk was dit al oud nieuws het was een week geleden of zo al op het nieuws maar ok, ik ben bang dat het ooit gaat gebeuren misschien niet in 2007 (dat voorspelde ze) maar dan wel in 2050 of misschien wel 4000?:) niemand weet het en een grote tip van mij! DENK ER NIET TEVEEL BIJ NA! dan heb je geen leven meer:)
     
  19. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als het overstroomd en je hebt er niet op gerekend ook niet....maar dan in letterlijke zin...:{
     
  20. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dat voor crap? Komt er in 2007 een vloedgolf uit speciale eenamlige omstandigheden die ze hebben kunnen berekenen dat den haag zo hard getroffen gaat worden, een golf vele malen sterker dan die er in de latsjte 50jaar zijn geweest? Zo sterk dat het de tsoenami's die japan treffen overfreft en in 2007 ons land aan de kust van den haag bereikt? Een die niet te verdedigen is?
    WAT EEN BULLSHIT!!! Dijken kun je verstevigen, vergroten, en een stad als den haag, en zeker diens regio zul je niet zonder slag of stoot willen opgeven....
     

Deel Deze Pagina