Wat mij wel eens is opgevallen aan jouw posts is dat je over het algemeen dingen veels te zwart wit ziet..
Zo eenvoudig is het vaak niet en zeker niet in dit geval.
Je kan niet zeggen die joden moeten beter weten dus ik heb geen medelijden met ze.
Er zijn genoeg joden die wel met palenstijnen samen kunnen leven. Die opkomen voor de rechten van palenstijnen.
Dat kon je ook zien bij die demonstraties in den haag. Er waren joden voor de muur, maar er waren ook joden die samen met palenstijnen protesteerden tegen de muur.
Je kan het dus niet maken om alles zo makkelijk over 1 kam te scheren.
Tuurlijk er zijn genoeg foute joden/israelies. En zelf ben ik het ook niet eens met het regerings beleidt wat daar momenteel gevoerd wordt. Maar er zijn ook foute palenstijnen, lui die niets maar dan ook niets doen om de vrede daar te bevorderen.
Die lui die gevechtshelicopters etc op palenstijnse burger doelen afstuurt zijn hufters en in mijn ogen evenslecht als de nazi's die de joden vervolgt hebben. Maar die lui kan je niet als representatief zien voor de hele joodse/israelische bevolking.
edit: zelfmoord extremist kan je tenslotte ook niet als representatief zien voor de gehele palenstijnse bevolking
Laatst bewerkt: 26 feb 2004