Gratis naar Marokko op kosten de staat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 28 feb 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja dames en heren, lekker gratis naar Marokko op kosten van de ow zo krappe staatskas. Het kan in Nederland :{

Aan de ene kant gaan we bezuinigen, en aan de andere kant geeft de PvdA gratis tickets naar Marokko weg. Ongetwijfeld willen ze hiermee solidair en sociaal overkomen. Wat bezielt die gasten? :confused: beter dat de regering ff woest wordt en deze shit afkapt :mad: We gaan lekker gratis op vakantie zeker.

2. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit eigenlijk best goed. In marokko is een ramp gebeurt en de staat geeft de marokkanen die het zelf niet kunnen betalen een kans om hun familie bij te staan. Ik denk niet dat het hierbij voor die mensen gaat om zomaar een vakantie, want als je familie daar ligt dood te gaan staat je hoofd niet echt naar vakantie vieren.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben het er ook niet mee eens. Zij komen hierheen, ok. Als ze terug naar familie willen kunnen ze toch zelf reis terugbetalen? Alleen omdat daar een ramp is mogen ze gratis. En dan, wat kunnen ze daar. Helpen puinruimen? Nee, vond het beter en nuttiger als ze dat geld ipv de tickets daar naartoe hadden gestuurd voor wederopbouw.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dus we gaan iedereen die niet werkt en leeft van een uitkering een gratis reisje geven? :{

Ik vind het erg wat er gebeurd is, maar als je daar nog familie hebt zitten en je woont zelf hier heb je gewoon pech als je geen geld hebt om erheen te gaan. Tis hard maar tis wel eerlijk.

Krijg je met een uitkering reis vergoeding als je naar de begravenis van je oma gaat? Mag iemand gratis naar Thailand om daar iemand te steunen die in de cel zit? Nee!, maar dit mag wel?! Lekker eerlijk.

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit nou voor een bullshit,

Ze willen aan de ene kant bezuinigen en dan gaan ze mensen tot wel 500 euro vergoeden. Ik vindt dit echt belachelijk. Het is natuurlijk wel erg wat er in Marokko is gebeurd maar dan om iedereen zo op 'vakantie' te sturen, Als ze dit bij elke buitenlandse incident gaan beginnen te doen uit medeleven, dan zal Nederlnad buitenlandse steun moeten krijgen en moeten wij met financiele problemen leven. want ja wij moeten bezuinigen! grrr

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een onzin :{

..Wordt de terugreis ook betaald?..

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Enkeltje neem ik aan? :cool:

8. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nmoet nie gekker worden hier in nederland.

geen woorden voor......|:-

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ech iets voor onze regering :{ Ik las net dat ze weer 2 miljard willen bezuinigen en dan komen ze met iets achterlijks als dit :{

Dit is gewoon te erg voor woorden sorry hoor... Waarom wilt Nederland toch zo perfect zijn? Iedereen mag hier wonen en bij elk incident in het buitenland moeten wij meer bezuinigen zodat Nederland (in dit geval) tickets voor Marokkanen kan regelen.

Dit is gewoon ziekelijk :{

Ik zal het maar weer zeggen: Jan-Peter dat kan beter ;)

10. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en strax volgen de Turken zekr; ik opzich niks tegen deze groepen hoor, maar dit beleid is gewoon belachelijk.

12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Hahahah zalig, enkel heenreis zou wel lekker zijn!

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Soms vind ik dit gewoon een kutland. Politiek, regering, gerechtigheid kan soms zo slecht zijn hier. (en niet alleen vanwege dit)

14. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    redelijk wazig..als k in laten we zeggen een ander ontwikkeld land zou wonen, laten we Japan nemen. en als hier dan het hele land overstroomd, dan moet k toch ECHT zelf het geld ervoor betalen om terug te vliegen (jaah land dan wel in België ofzo, tenzij met watervliegtuig..ehm k dwaal af). Laat ze lkkr voor het geld werken, moet iedereen toch?

15. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Draai het nou eens om, indien jij in het buitenland zat, en er was in Nederland een overstroming, je zit in de spanningen vanwegen je familie, je wil niets liever dan bij ze zijn.
    Maar je hebt geen geld? Hoe dankbaar zou jij wezen indien de overheid je ticket betaalde en je dusdoende de mogelijkheid bood om onzekerheid over jouw familie weg te nemen? :)

16. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar deze mensen zitten niet voor niets in de bijstand, zij zitten bijna onder het bestaans minimum, dan is een ticket ontzettend moeilijk op te hoesten!

17. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word uit de gemeentekas betaald. De gemeente krijgt een vast bedrag per jaar en daar moeten ze de gemeente mee onderhouden de gemeenten komen met het geld niet de staat

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hoe betaalt de overheid dat? precies uit de belasting geld waar meeste van ons hard voor werken.

19. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    als reactie op die van Overjoyed:

owkee...geef k je gelijk in, maarre ze teren dus nu al op jou zak..en dan wil je ze nog eens 500 euro geven?

Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  20. Dagull

Dagull In je smoel!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heeel erg hoor €500,- kunnen we hier echt niet missen in Nederland wij zijn zooo arm |:-

Deel Deze Pagina