Gratis naar Marokko op kosten de staat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 28 feb 2004.

1. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat Nederland 5.000.000 werkende mensen heeft, ik zeg niet dat het zo is maar ik zeg stel.
    Wat is nou 500 : 5.000.000? 0,0001€

2. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Amerika bombardeerd Irak met de grond gelijk, en betaald naderhand meer dan $50.000.000.000 om het land weer (kapitalistisch) op te bouwen.
    En het ergste is dat Amerika van Nederland ook hulp verwacht, en dat in financieel opzicht ook krijgt!

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is ook niet alleen 500 euro,
    als er MAAR 500 mensen gaan zit je al snel op € 250.000,-

4. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    500 x €0,0001 = €0,05 per werkend persoon! Dus misschien 10 euro cent per gezin, maximaal.
    Om daar 500 mensen gelukkig mee te maken?

5. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    man heel de wereld zit vol met rampen..waarom zouden de andere mensen dan niet het recht hebben om ook zo'n vergoeding te krijgen...en alle beetjes wegen uiteindelijk zwaar

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn amerika dat nog steeds verschuldigt......WOII zelf, de wederopbouw van nederland, en de ramp in zeeland!

7. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet alle rampen brengen zo ongelofelijk veel onzekerheid met zich mee.

|In welk opzicht bedoel je dat "Alle beetjes wegen uiteindelijk zwaar" in het opzicht van: Als wij 5 cent per werkend persoon uitgeven zijn we over 100 jaar blut?

8. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, de Marshall Hulp was prima, maar de mensen die denken dat er niks achter zat zijn naar mijn mening ook zo dom als het achtereind van een varken.
    Het was natuurlijk een prima middel om Europa vrij te houden van het communisme!

9. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    neej bedoelde eigenlijk in de zin van meerdere personen die zoiets gebruiken...dus naast de marrokanen ook de asiaten en alle andere volken die deze aarde rijk zijn en zich in NL hebben gevestigd. en dan verder...

10. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld eigenlijk als 'r één schaap over de dam is volgen 'r meer in combinatie met en dan is 't hek van de dam

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    500 Euro x het aantal mensen dat een Ticket vangt...

niet eenmalig 500 euro. als dat zo was om ze allemaal naar marokko te sturen, maar 500 p.p. ..geven.. Ik wist dat Nederland een verzorgingsstaat was, maar zo erg in de watten leggen vind ik overdreven.
    /edit, is dus net ook gezegd.

En als iedereen nou even 5 cent zou storten ten behoeve van mijn rekening, want ik weet niet of me nichtje in australie nog wel leeft... Want ze was verhuisd twee jaar geleden, en kan niet meer met haar in contact komen. En las laatst een krantenbericht dat er een vrouw was opgegeten door een alligator.. Help !
    alsjeblieft, betaal mijn ticket...

12. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    "Je bedoeld eigenlijk als 'r één schaap over de dam is volgen 'r meer in combinatie met en dan is 't hek van de dam"

Ja zo kan je mijn geratel wel lichtelijk samenvatten jaah!!

13. Dagull

Dagull In je smoel!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Amerika doet niks uit eigenbelang O-)

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Die NL regering |:- |:- |:- |:- |:-

Dat ze maar zelf betalen! Ze krijgen toch een uitkering?! |:-

Waar gaat het heen met dit land...|:- |:- |:-

15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Owja en daarom zitten ze elk jaar 2 maanden in marokko. Ze stappen gewoon met zijn 6en in een opel kadet, dus laat ze dat nu ook maar doen. Dikke onzin dat die mensen het niet kunnen veroorloven om hun familie te bezoeken want ze doen het elk jaar. En ook al zouden ze het niet kunnen veroorloven, als je emigreert dan kies je voor dit soort dingen. Niet voor die ramp uiteraard, maar wel om ver van je familie vandaan te zitten en er dus niet 1,2,3 naar toe te kunnen als er iets gebeurd.

16. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat 'r in totaal 10.000 mensen van deze optie gebruik gaan maken, dat is 10.000 x 0,0001 = €1 per werkend persoon, denk je dat ze daar een belasting verhoging voor gaan heffen? dat geld heb je zowieso al betaald, dan lijkt het mij beter dat 'r daadwerkelijk mensen blij mee worden gemaakt.

17. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Maar helaas zijn de wegen niet goed begaanbaar na een aardbeving :confused:

18. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    das mooi, kunnen ze ook niet de familie zoeken...
    dus hoeven ze ook niet naar marokko te vliegen,
    hoeven ze ook niet te zoeken
    HOEVEN WE OOK NIET HUN TICKETS TE GAAN BETALEN !

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja want het vliegtuig land precies voor hun huis natuurlijk :confused: Hopelijk snap je zelf ook dat het onzin is wat je zegt?

20. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    "Stel dat 'r in totaal 10.000 mensen van deze optie gebruik gaan maken, dat is 10.000 x 0,0001 = €1 per werkend persoon, denk je dat ze daar een belasting verhoging voor gaan heffen? dat geld heb je zowieso al betaald, dan lijkt het mij beter dat 'r daadwerkelijk mensen blij mee worden gemaakt."

Owkee nu niet naar persoon geredeneerd...500* 10.000= 5 miljoen...dat is de staat dan kwijt aan dit. niet een beetje veel?

Laatst bewerkt: 28 feb 2004

Deel Deze Pagina