OOOPS!! Ik kijk net bij xbox.com bij mijn profiel en ik zie dat ik per ongeluk bij de aankoop data 23/03/2001 heb gezet!! en je kan het niet meer veranderen!!!! Zou het daarom komen dat ik nog steeds niet mijn reward pack heb ofzo...
denk het niet, die gasten zullen heus wel slim genoeg zijn om dat zelf te snappen dat het 2002 moet zijn, maar als je hem niet gehad heb, zou ik als ik jou was voor de zekerheid nog wel gaan bellen. Staat zo lullig als je hem niet krijgt
Z`n soortgelijk meeltje kreeg ik dus ook, smaen met een ticket number. maar mijn pa was zo dom om die te verwijderen!!!! Echter, ik heb nu gebeld met het ticket nummer (mailen = fijn) en ik krijg m binnen 2 weken en over 5 dagen, als ik dan bel krijg ik een tracking number. maybe haal ik hem gewoon op bij het Fedex kantoor hier op Ridderkerk, ik woon vlak bij man! Echter als ik hem niet krijg blaas ik het gebouw op met oud en nieuwt
Ik vraag me af wat er gebeurt als ik nu bel en zeg dat ik mn brief al 5 weken terug had opgestuurd en dat ik er nog nix van gehoord heb, tewrijl ik vorige week mn xbox heb gekocht
volgens mij kunnen ze aan het nr. van je xdoos zien wanneer die ongeveer verkocht is, dus volgens mij heb je dan gewoon pech...
'hehe je hebt precies zelfde als mij gedaan ik had hem ook te laat gestuurd( nog geen eens opgestuurd) en had ook gebeld en kreeg hem paar dagen later
ik heb nooit problemen gehad met mijn reward pack, ik heb nooit hoeven te bellen, ik heb em gewoon op tijd gehad
hehe, ik had het nog niet gedaan, maar toen ik dit las heb ik direct gebeld en ja hoor, het wordt opgestuurd Aardige engelse gast trouwens
Hahah...gisteren lag er een briefje van FedEx in mijn brievenbus. LOL, het kan dus nog steeds...ze zijn me niet vergeten. Nu alleen nog even wachten totdat ze hem op mijn werk komen brengen ipv thuis.
2 Reward Packs Tja, nu ben ik de gelukkige bezitter van 2 Reward Packs... Kreeg de eerste keer een confirmation e-mail, zonder data... Vervolgens wel gewoon de Reward Pack ontvangen... Daarna toch weer gebeld met MS support en gezegd "Huh, ik heb een gekke e-mail van jullie binnen gekregen". Zij opzoeken... en gezegd: dan sturen we die Reward Pack alsnog naar je toe... En gisteren weer eentje ontvangen: leven is goed!